2020-06-24, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Det kan finnas bakomliggande diagnos vi inte känner till liksom, en del får sin diagnos alldeles för sent. Hon har rätt till att återanpassning och rehab ju som alla andra. Det visar sig nog snart vad som gjorde att hon gjort som hon gjort. Det är liksom någonting som inte stämmer här. Han kan ju hotat henne och barnen, typ haft dom i ett järngrepp så hon upplevt fruktan för deras liv ju.

Fick han detta järngrepp efter bara två veckor, menar du?
Citera
2020-06-24, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det som gör mig helt paff förutom enbart handlingen är att personer även filmar övergreppen. Jag har så jävla svårt att föreställa mig att man vill föreviga det på film för egen skull eller att man vill skryta inför andra pedofiler.

Jag kan bara föreställa mig att man gör sånt för ekonomisk vinning. Förmodligen sälja requests till andra pedofiler eller att pedofiler har någon "prenumerera-tjänst" lite som onlyfans.

Jag funderar på ifall poliser ens utreder möjligheten till att filmer säljs vidare. Känns som att det finns en drös med peddoorganisationer att spränga bara man lägger energi på det. Var ju något år sedan någon "hacker" i kalla fakta avslöjade hundratals pedofiler och informera polisen utan att något gjordes.

De vill återuppleva brotten också. Här tror jag också CA har gått igång något enormt på att se vad han skapar genom CL. Både själva handlingarna (porren för honom) och det perverterade i att CL gör detta i relationen till honom.
Citera
2020-06-24, 16:28
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Ursäkta jag är inte insatt men är de häktade både mamman och pappan ?
Den biologiske pappan är inte inblandad i den här soppan.

Det är mamman (CL i tråden) och dåvarande pojkvän (CA i tråden) som är häktade.

Stämningsansökan finns på sida 91 och FUP är för närvarande sekretessbelagd.
Citera
2020-06-24, 16:34
Medlem
Horleifs avatar
Hennes instagram finns fortfarande kvar

https://www.instagram.com/caritaloof/?hl=sv
Citera
2020-06-24, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Mycket möjligt att hon då inte vetat vad för bevis som fanns emot henne. Kan ju mycket väl vara så att hon trott sig raderat allt från datorn. Med tanke på att hennes bekanta förmodligen klickade runt friskt och djupt i datorn kan det ju varit så att de snubblat över kopior som hon inte var medveten om. Sen kan väl polisen säkert återskapa sådant som är raderat, verkar ju så efter man man läst?

Ja det verkar definitivt som att hon inte känner till materialet de har som bevisföring.
Trodde hon skulle blivit frågad angående detta och de kontrar hennes lögn med de tom har på film men det verkar ju inte som det som framkom här men kanske kommit upp i senare förhör dock.
Citera
2020-06-24, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheTrickster
Det är bara lågutbildade svin som du som tror att detta har med uppväxt att göra. Det finns inget i uppfostran som kan göra att man utför detta. Detta beror på tillfälligheter och genetisk personlighetsstörning. Inget annat, volvomongo!
Du vet inget om mitt IQ eller vad jag har för utbildningar så håll bara käften. Barndomen kan visst avgöra hur man blir som vuxen. Antar att din var svår.
Citera
2020-06-24, 17:43
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Den biologiske pappan är inte inblandad i den här soppan.

Det är mamman (CL i tråden) och dåvarande pojkvän (CA i tråden) som är häktade.

Stämningsansökan finns på sida 91 och FUP är för närvarande sekretessbelagd.

Tack
Ja då har barnen iaf en vettig (får vi hoppas) förälder kvar, iaf en lite strimma ljus.

Nu tog jag för givet att de hade delad vårdnad men det kanske de inte har ?

Om jag förstår rätt så har några kompisar fattat någon form av misstanke och snott hennes dator, undra hur det kom sig ?
Citera
2020-06-24, 17:47
Avslutad
Har precis skummat igenom tråden.
Är det någon som vet hur alltihop uppdagades? Jag kan inte låta bli att tänka på allt barnen utsatts för som Inte finns dokumenterat... Fruktansvärt.

Denna Carita är nästan värd ett litet brev när hon väl landat på anstalt. Sen ska alla de andra intagna få ett brev med lite nödvändig info.
Citera
2020-06-24, 18:09
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Tack
Ja då har barnen iaf en vettig (får vi hoppas) förälder kvar, iaf en lite strimma ljus.

Nu tog jag för givet att de hade delad vårdnad men det kanske de inte har ?

Om jag förstår rätt så har några kompisar fattat någon form av misstanke och snott hennes dator, undra hur det kom sig ?

Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Har precis skummat igenom tråden.
Är det någon som vet hur alltihop uppdagades? Jag kan inte låta bli att tänka på allt barnen utsatts för som Inte finns dokumenterat... Fruktansvärt.

Denna Carita är nästan värd ett litet brev när hon väl landat på anstalt. Sen ska alla de andra intagna få ett brev med lite nödvändig info.

https://www.aftonbladet.se/a/xPK4rX

Stämningsansökan hittar ni länk till på sidan 91.
Citera
2020-06-24, 18:14
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grem84
Konstigt bara att jag automatiskt var följare till denne ”primolen”, fick upp dennes storys direkt. Har ju såklart avföljt nu

Men varför avföljer du? Du kanske är den enda här inne som följde hen?
Jag tror inte att det blir så mycket annat än trolleri hos primolen, men kunde varit bra/underhållande (?) att läsa några insiktsfulla inlägg från hen.
Citera
2020-06-24, 18:31
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermannen
Det verkar som Caritas facebook är borttagen nu. Någon kanske anmälde henne som sexförbrytare och fick fb att plocka bort henne. Bra gjort. Hon förtjänar inte att finnas med på vare sig fb eller insta med sina selfies.

Gött! Bra gjort av folk som fått hennes fb nerstängt!
Citera
2020-06-24, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turgenjev
Blir något paradoxalt att beskylla andra för att vara lågutbildade och samtidigt diskvalificera vetenskaplig konsensus att både sociala och biologiska faktorer kan spela roll. Personlighetssyndrom gör inte två människor exakt lika bara för att diagnoskoden är samma. Det hade du vetat om du bara hade haft rudimentära kunskaper om ämnet; något du uppenbarligen saknar.
Tack för det försvarstalet, svaret var riktat mot mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in