2020-06-16, 01:49
Medlem
Bland det vidrigaste jag någonsin läst. Klarade inte av att läsa mer än nån enstaka sida. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮.
Hon har alltså bla fört upp en dildo i ena ungen?!?! Det är så sjukt och makabert.

Stackars barnen och släkten till denna kvinna. Fy fan att måsta uppleva detta som närstående. Det kommer aldrig finnas något förlåt för henne. Det borde utan tvivel vara dödstraff i Sverige för sådana här brott.

🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢.
Citera
2020-06-16, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firelinefireline
Bland det vidrigaste jag någonsin läst. Klarade inte av att läsa mer än nån enstaka sida. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮.
Hon har alltså bla fört upp en dildo i ena ungen?!?! Det är så sjukt och makabert.

Stackars barnen och släkten till denna kvinna. Fy fan att måsta uppleva detta som närstående. Det kommer aldrig finnas något förlåt för henne. Det borde utan tvivel vara dödstraff i Sverige för sådana här brott.

🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢.

Jag fixade det inte heller. Jag kom till när det stod att monstret kissat i ansiktet på sitt lilla barn. Stackars stackars barn
Det med dildon såg jag när det var framlagt som bevis, att den inte var avklippt.
Jag borde inte läst, så legat sömnlös i natt.

Carita borde göra världen en tjänst och hänga sig 😡
Citera
2020-06-16, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impa84
Här kommer stämningen

Fy fan säger jag bara

https://forumfiles.com/Hbc0p1Aeo5/Eksj_TR_B_2038-19_Aktbil_148_ST_MNINGSANS_KAN_pdf

OKEJ!!! Det var fan det värsta jag läst (nästan)
Fick nästan lust att skriva på hennes Instagram också men hon kommer åka in på 6-7 år kanske så lär ju inte läsa det ändå.
Fy fan vilka äckel båda två. Och vad fan är det med alla par som i samförstånd förgriper sig på barn?? För er som inte läser stämningsansökan så har hon (det tar till och med emot att skriva)
*sugit på barnets snopp
*haft en dildo i barnets rumpa flera gånger
*kissat på barnen flera gånger i ansiktet
*haft sitt kön på barnets ansikte flera gånger
*utfört andra sexuella handlingar flera gånger
*haft en dildo i sin rumpa och sen i barnets mun

ALLT ÄR FILMAT
Ni som försvarat henne, vad känner ni nu??
Citera
2020-06-16, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Mår du bra? Finns forskning ju. Kanske CL varit utsatt själv. Har hon varit under förtryck och hot kan ju det vara en orsak, har hon varit utsatt själv liksom i sin barndom kan det typ triggat trauman ju. CA är ju pushande här om du läser den tvivelaktiga stämningen.

En normal mamma skulle heller offra sitt egna liv, än att utsätta sina egna barn för något sånt här vidrigt! Under förtryck eller ej, detta är helt oförlåtligt!
Citera
2020-06-16, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoplutt
En normal mamma skulle heller offra sitt egna liv, än att utsätta sina egna barn för något sånt här vidrigt! Under förtryck eller ej, detta är helt oförlåtligt!

Ja detta kan man INTE skylla på någon misshandel och förtryck. Inte en chans i helvetet. Har själv blivit misshandlad (hade inga barn då) men hade mannen försökt förmå mig att göra något sånt hade jag satt en penna i ögat på honom och ringt polisen.
Jag hade dött för mina barn. Carita valde att våldta sina små pojkar som dessutom filmades.

Vet någon om någon ska ha köpt materialet?
Citera
2020-06-16, 08:04
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Mår du bra? Finns forskning ju. Kanske CL varit utsatt själv. Har hon varit under förtryck och hot kan ju det vara en orsak, har hon varit utsatt själv liksom i sin barndom kan det typ triggat trauman ju. CA är ju pushande här om du läser den tvivelaktiga stämningen.

Du menar att CF ska frikännas helt?
Citera
2020-06-16, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Någon som begärt Fup

Den går inte att få ut sa dom. Sekretess.
Citera
2020-06-16, 08:12
Medlem
Sainsburyss avatar
Jag kan råda alla att inte debattera med ArgaAngelica då hon är en extremt manshatande person som tror att kvinnor aldrig kan vara onda. Allt är mannens fel enligt henne.
Hon lider av någon slags störning. Alternativt har hon varit utsatt för någonting extremt själv vilket kan förklara hennes tänk.
Citera
2020-06-16, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Issamissa

Man respekterar ju ändå sånt i sånna här fall men jag hade SÅ gärna läst hennes förhör.

Man får ju nästan lust att göra en dokumentärfilm om detta. Så folk får se hur sjuka människor kan vara.
Citera
2020-06-16, 08:32
Medlem
OroligLantiss avatar
Men vad i hela helvete har de gjort mot dessa små barn?!?
Tvi fan för båda två, och särskilt mamman vars viktigaste jobb är att skydda sina barn.
Jag trodde att förundersökningen i fallet E5merslda skulle vara det vidrigaste jag läst i år, men den här stämningsansökan hamnade nog lika högt.

På Caritas Instagram står det att de firade ettårsjubileum den 15 maj 2019.
Det första dokumenterade övergreppet var den 26 augusti 2018.
De hade alltså varit ett par i tre månader när hon började våldta sina barn på hans uppmuntran.
Så ”några år av misshandel och förtryck” kan vi direkt sluta diskutera.

”Detta har skett genom att Carita Löf haft Målsäganden 2s penis i sin mun och sugit på den. Carita Löf har vidare förmått Målsäganden 2 att delta i sexuella handlingar genom att urinera över Målsäganden 2s huvud och ansikte samt genom att trycka Målsäganden 2s huvud och ansikte mot sitt nakna kön” är första åtalspunkten. Jag är inte insatt i hur pedofiler fungerar, men har svårt att tänka mig att någon (särskilt om man inte är pedofil utan endast förtryckt) går så hard core direkt vid första tillfället.
Nä, detta började nog tidigare än polisen har bevis på.

Är det pengar som de har tjänat på att sälja hennes söner, som betalat parets utlandsresa/resor..?

Christian är alltså bevisad pedofil sedan 21 års ålder, och har hållit på med barnporr sedan 2011 (minst).

Tack och lov för den bekante som skulle köpa datorn, hittade detta och gick till polisen med den.

Fy ända in i helvete vad dessa två äckel förtjänar allt dåligt som kan (och förhoppningsvis kommer) hända dem.
Citera
2020-06-16, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Issamissa

Aha. Tack!
Citera
2020-06-16, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Men vad i hela helvete har de gjort mot dessa små barn?!?
Tvi fan för båda två, och särskilt mamman vars viktigaste jobb är att skydda sina barn.
Jag trodde att förundersökningen i fallet E5merslda skulle vara det vidrigaste jag läst i år, men den här stämningsansökan hamnade nog lika högt.

På Caritas Instagram står det att de firade ettårsjubileum den 15 maj 2019.
Det första dokumenterade övergreppet var den 26 augusti 2018.
De hade alltså varit ett par i tre månader när hon började våldta sina barn på hans uppmuntran.
Så ”några år av misshandel och förtryck” kan vi direkt sluta diskutera.

”Detta har skett genom att Carita Löf haft Målsäganden 2s penis i sin mun och sugit på den. Carita Löf har vidare förmått Målsäganden 2 att delta i sexuella handlingar genom att urinera över Målsäganden 2s huvud och ansikte samt genom att trycka Målsäganden 2s huvud och ansikte mot sitt nakna kön” är första åtalspunkten. Jag är inte insatt i hur pedofiler fungerar, men har svårt att tänka mig att någon (särskilt om man inte är pedofil utan endast förtryckt) går så hard core direkt vid första tillfället.
Nä, detta började nog tidigare än polisen har bevis på.

Är det pengar som de har tjänat på att sälja hennes söner, som betalat parets utlandsresa/resor..?

Christian är alltså bevisad pedofil sedan 21 års ålder, och har hållit på med barnporr sedan 2011 (minst).

Tack och lov för den bekante som skulle köpa datorn, hittade detta och gick till polisen med den.

Fy ända in i helvete vad dessa två äckel förtjänar allt dåligt som kan (och förhoppningsvis kommer) hända dem.

Mycket bra inlägg.
Jag undrar också om det finns dokumenterat någon som köpt detta material.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in