Jag är ny på detta och har läst och lyssnat lite snabbt utan att göra ett försök att vederlägga uppgifter
Men det kan ha värde . Hur det ter sig för en Nybörjare .. Ber om Ursäkt om detta är korkat .. Jag hamnade här via den andra länken om presskonferensen
Skandiamannen har vad jag förstår inget " Kriminellt " skurkaktigt beteende eller annars beter sig särskilt konstigt. I historiken, Han är Moderat Politiker .Vill samarbeta med Polisen envist.
Jag kan utan vidare tänka mig att " Konservativt "sinnade har det i sin föreställningsvärld att det är klart man ställer upp efter bästa förmåga.. Hjälper Polisen .. Det är ju huvudregeln i det partiet
( Visserligen för att man " äger " polisen men ändå. )
JM Beatrice ville skriva en " Samariten lag " hjälper man inte till åker man in själv
Till Skillnad från Christer Andersson. Som har en del personliga problem. Han jobbar inte pga
" Spelvinster " ..Han träffar en knarklangare .+ Börjar göra olagliga affärer.
Sparkar på Hundar ger ungdomar en snyting för att han retat upp sig. ( jag kan köpa det att man i sin traditionella manlighet använder fysiken mer förr i tiden det behöver inte betyda mycket .)
Men detta är en Människotyp som jag kan mer om än om " The Ruling Classes " Moderat Politiker
Som talesättet lyder " You can take the kid from the street but not the street from the Kid "
Han har en personlighetstyp såvitt känt som inte är " Main Stream " återigen det kan man visst ha..
Men när denna typen av Människor frivilligt erkänner ett brott som kan leda till att ens möjligheter för ett intresse " Sportskyttet " med Licenser. Försvinner man åker på straff. snabbt googlat 3 år spjället som max .Är han med i skytteklubb kan han reglerna ..Då j..ar anamma är Källkritik lämpligt.
Någon historia måste komma fram var Puffran finns .. En " Street Hustler " formar den så att det är den lämpligaste utsagan för hans egna vidkommande.som lämnas. Ljuga för snuten är ju huvudregeln
bland de människorna : Eller riktigare styra klart från dessa ( snuten ) helt och hållet.
Alla människorna Som inte är .i the Ruling Classes är i The Ruled Classes .Under juntastöveln.
Anything you say can be used against you.
Han här vill inte komma till Polisen .. på kallelser ..när dom knackar på dörren skjuter han sig.
Det kan ju ha många skäl naturligtvis. Ingen vill se snuten om inte katastrofen hänt.
Jag har inga belägg för det så klart .. men en vapenintresserad med lite slagsmål börjar snacka med knarklangare ( sant eller inte ) för mig skickar det signaler om en kille som inte är i kyrkan varje Söndag.
Visst det är inte förbjudet ... och det finns många olika sätt att leva livet.
Jag skulle misstänka att den dialogen med langaren mycket väl kunde ha initierats på grunden KÖP av vitt pulver i små plastpåsar. Levererat i gränden runt hörnet Skall inte kasta skit på honom men vanligt hyggligt folk känner ingen langare eller gör affärer med sådana .
Sjunger man i kyrkokören säger man " Nej Tack" vid erbjudandet. Går vidare Man börjar inte Deala med ett vapen man har Licens för . Det stämmer bättre som betalning för droger ( Spekulation så klart )
Så långt är det ju en känsla rörande vad slags människor det finns i vår herres Hage.
I alla yrken är det så att man gör en rimlighetsbedömning .. Skall man reparera en bil går man på den vanliga felet först " Keep it simple " där passar för mig CA Bättre än Skandiamannen
Såväl i Historik som beteende
Snuten gör ju det själva jfr den Stora Zigenare listan dom åkte på
Det hade ju rationalitet i den delen Ziggisen har inget jobb fått på 300 år varfan kommer pengarna ifrån ?
Märkligt nog att man här inte typ " Krille jobbar inte varfan kommer pengarna ifrån ? "
Slutligen i svamlet här på slutet .har jag genom åren haft problem med skjutandet på Platsen
Om det är rätt så lägger skytten handen på Palme och skjuter det går inte att missa om Pipan sitter mot ryggen.
Vore det ett proffs / konspiration hade han skjutit 2 skott ( Mot Palme ) har jag fått för mig. " Double tap " som det heter på TV
https://en.wikipedia.org/wiki/Double_tap
Jag har med min okunskap tänkt att det var aldrig meningen att skjuta mot Lisbeth öh taget.
Ett proffs / konspiration ) hade skjutit 2 skott ( Mot Palme ) och inte missat.
men som skrivet var jag har inte läst på eller sett hur dom stod.
Tycker även skytten hinner se att han missar Lisbeth och kan följa upp om det var meningen. Skjuta även henne. och inte missat en gång till på nära håll.
Det har talats om stirrande Blick --- för mig låter det synonymt med " Knarkare " vilket dom också letar efter och finner en Och ställer upp fäller i Tingsrätt Nu är det väl ryktesvis iofs inte ovanligt att Mördare drogar inför brottet.
Här har vi en annan Christer A som i varje fall själv säger att han gör affärer med Knarklangare erkänner detta själv.
jag tycker det per automatik väcker frågan
" Hur kommer det sig att du träffar och gör affärer med knarklangare ??"
UTREDNINGEN ahh vadfan en Schimpans hade skött det bättre ... i samarbete med en Sengångare