Citat:
Ursprungligen postat av
lh666
Jaha, och nu har dom fullkomligen pissat på och gjort sig skyldiga till brott mot griftefriden på något av det finaste vi har, Clayman. Helvete så otroligt dåligt och konstigt.
Hur länge ska detta fortgå? Fattar dom inte vad dom gör? Vad tror ni gamla medlemmar säger? Hade jag varit Jesper, Daniel eller Peter nu hade jag gråtit över hur dom totalt kört varumärket i botten.
På tal om gamla medlemmar, kan vi räkna ut Niclas nu när han inte ens är med på pressbilderna? Så otroligt tråkigt att dom är 3/5 amerikanska nu.
Tänk att få tillbaka Niclas, Håkan Skoger på bas och sen en skön trummis med Göteborgsrötter. (Utgår från att Daniel, Peter och Jesper inte vill tillbaka)
RIP In Flames.
Såg på facebook att dom teasa med Clayman, trodde de skulle släppa hela albumet. Men de släppte en version som ja, du kunde inte beskriva det bättre.
De kan inte vara så långvarigt till, Anders börjar komma till åren och satsar nog snart sin framtid på Razzia och sitt klädmärke Clayman.
Helst hade jag fått ”originaluppsättningen” igen med Jesper, Peter och Daniel igen. Tror absolut inte att detta flams skulle fortgå ifall de aldrig hade lämnat bandet. Känns som att Anders vision är att göra både Alice in Chains och deepech mode i In flames sound. Eftersom han uppenbarligen är besatt av de banden.
(Sorry för flummig text, är nyvaken)