2020-06-11, 21:44
Medlem
Emstarheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Emma skulle man aldrig vilja ha som tjejkompis . Och till råga på allt gnäller hon av alla människor om respekt !
Ja hon verkar trasig ...hon har ingen respekt för andra och tragiskt nog ingen för sig själv heller .Det är sorgligt att se faktiskt .

Hört att hennes ökennamn nu är Knull Emma. Lite taskigt men hon är så trasig som du säger.

Hon är så patetisk. Förra sommarn började hon på min pojkväns jobb och de första hon berättar är att hon vart med i PH sedan låg hon med en kille i teamet första kvällen efter jobbet. Efter ett par veckor hade hon legat med 4 till och dessutom stötte hon på min kille konstant trots att han sa att han hade tjej. Hon är vidrig
Senast redigerad av Emstarheaven 2020-06-11 kl. 22:02.
Citera
2020-06-11, 23:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emstarheaven
Hon är så patetisk. Förra sommarn började hon på min pojkväns jobb och de första hon berättar är att hon vart med i PH sedan låg hon med en kille i teamet första kvällen efter jobbet. Efter ett par veckor hade hon legat med 4 till och dessutom stötte hon på min kille konstant trots att han sa att han hade tjej. Hon är vidrig
Det bästa för Emma är att hon lägger all sociala medier på is och fokusera på sig själv. Hon verkar jävligt vilsen.
Citera
2020-06-12, 00:22
Medlem
Emstarheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det bästa för Emma är att hon lägger all sociala medier på is och fokusera på sig själv. Hon verkar jävligt vilsen.

Hon har ju lipat i media för allt hat hon får.. kanske istället borde lägga tid på att bli en bättre å mer lojal människa
Citera
2020-06-12, 07:33
Medlem
Nattiskatts avatar
Adde är största tönten.
Citera
2020-06-12, 09:45
Medlem
Nattiskatts avatar
Alltså varför stör jag mig på Alex D’rosso så jävla mycket? Jag kan väl inte vara den enda som gör det?

Han hoppar ju fan från tjej till tjej och verkar tro att alla vill ha honom och att han är något. Tråkig och ful är han bara.
Citera
2020-06-12, 20:46
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emstarheaven
Hon har ju lipat i media för allt hat hon får.. kanske istället borde lägga tid på att bli en bättre å mer lojal människa
Hon saknar självinsikt helt och hållet.
Citera
2020-06-13, 20:50
Medlem
Emstarheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hon saknar självinsikt helt och hållet.

Ja, minst sagt!
Citera
2020-06-15, 00:42
Medlem

Ett löst rykte som kanske inte ens stämmer. Men fan så gött om det stämmer. Saknat denna king i 4 säsonger nu. Kom tillbaka!
Citera
2020-06-15, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken

Ett löst rykte som kanske inte ens stämmer. Men fan så gött om det stämmer. Saknat denna king i 4 säsonger nu. Kom tillbaka!

Inte en chans, Leonaidas har gått ner sig helt och sitter väl inne?
Citera
2020-06-15, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Inte en chans, Leonaidas har gått ner sig helt och sitter väl inne?

Sitter inte inne nu. Såg också nån kommentar han la på insta, nåt om att hans fängelse-dom blev fel osv..Att han inte alls ska skaka galler.

Antingen är han bara alldeles för stolt för att inse faktan. Eller så blev något fel.

Nu ska såpan spelas in i Sverige också, högst troligt blir det så. Det kan nog ha ett och annat med saken att göra också. Enklare att ta med folk som varit lite i hetluften kanske? Vad vet jag!
Citera
2020-06-16, 05:26
Medlem
Har någon en bra teori hur de kan hålla sig så pigga? Dom krökar väl typ en månad i sträck och märks ju att många är redigt fulla på kvällarna. Ingen verkar dock de minsta bakfull när de ska gå på diverse dejter osv. Hur fan går de ihop?
Citera
2020-06-18, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken

Både rätt & fel av mig. Det är PH han har deltagit i (högst troligt), om min tes nu skulle stämma.

Allt börjar med att någon säger något, sen sprids det vidare, kan lika gärna va viskleken. Men det får vi allt se. Alternativt någon helt nystartad såpa. Men troligtvis PH.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in