Oerhört besviken.
Jag hade Skandiamannen ångest grad 4/5 ungefär, eftersom jag trodde att man hade teknisk bevisning men inget som direkt band SE så att vi kunde dra streck.
Men att höra KP var som att läsa ett av de sämre inläggen i denna tråden eller att besöka ryggdunkar-tråden bredvid. Några punkter för att skriva av mig tomheten:
- KP har inte koll på ordningen när SE lämnar Skandia. Helt centralt och en häpnadsväckande miss. Inte heller nämner han att HO uppger att de talade ett par minuter. Jag undrar om det kan bero på att han inte inser att det är väsentligt om det sker efter utstämplingen?
- Han påstår att SE kan ha lämnat Skandia och återvänt vid 21-tiden men nämner inte att ALG säger att det var 20:10.
- KP gör stor sak av att LJ ser en keps, men att han inte ser en rock hoppar KP över. Med YN är det i stället rocken som gäller, inte att hon INTE ser en keps. Körsbär, körsbär.
- När Borgnäs frågar om LPs utpekande tittar KP bort och hänvisar till HR. Sanslöst. Vi talar här om huvudvittnet som pekar ut någon som inte liknar SE det minsta, och karln har inte förberett ett svar!?!
Det här var Kwast-klass. Fy f-n.