2020-06-10, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskoega
Kan motivet ha varit rasistiskt?
Ung, sjuk man som ser en invandrargrabb och kvinnan kom bara ivägen?

Så hemskt detta men stor eloge till polisen och till ny teknik. Alla borde tamejfan topsas vid födseln.

Börja inte nu med ert black lives matter trams. Är det rasism varje gång en svensk drabbas av invandrarvåld vilket sker 100 gånger oftare än vice versa? Vi får se vad motivet är, men jag tror inte att det är som Ikea-dubbelmordet då afrikanen specifikt var ute efter att döda vita svenskar. I det här fallet i Linköping skulle jag tro att det handlar om ett oplanerat impulsdåd. En ensam störd individ som helt plötsligt fick ett vansinnesutbrott.
Senast redigerad av Pazzamo 2020-06-10 kl. 00:31.
Citera
2020-06-10, 00:28
Medlem
barkies avatar
Det var väl bra.

Undrar dock varför mina skattepengar går åt till att lösa 16 år gamla mord i ett land som är plågat av kulturberikning, skjutningar, mord, våldtäkter i världsrekordsiffror och ökad gängkriminalitet.

Sjuka prioriteringar.
Citera
2020-06-10, 00:30
Medlem
Jordgubbsflickans tidigare inlägg handlar om bl a Bröstmjölk och gynekologer.
Låter osannolikt att GM skulle ha intresse av detta.

Däremot tycker jag att "hennes" tidigare inlägg är alldeles för seriösa för att hon helt plötsligt skulle börja trolla.

Nåja, det har pratats alldeles för mycket om denna användare nu.
Citera
2020-06-10, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Snyggt jobbat. Är det han med glasögon?

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fimgur.com%2Fa%2FyZQD5lX
Han ser inte ut å vara en konatig enstörning ialf.🤔
finns där ingen nyare bild på hnm.

Tror gripandet var en lättnad för honom i och med att han erkänt direkt. Oj lär bli sjukt spännandf o få läsa fup..
Citera
2020-06-10, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gameboyguy
Tveksam om han är självmordsbenägen, han är så skygg ändå, att sitta i en cell i massa år tror jag inte skrämmer honom.
Exakt, han har ju vad man får uppfattningen om, suttit isolerad i hemmet under många år. Utan vänner och sociala kontakter.
För honom är det nog inga problem med en liten cell
Citera
2020-06-10, 00:35
Medlem
Har någon journalist ställt frågan om han förekommer sedan tidigare i utredningen till polisen?

Kanske för mycket att begära av svensk media men det är helt avgörande för min syn på polisens arbete i det här fallet.
Citera
2020-06-10, 00:36
Medlem
[quote=jordgubbsflickan|69105142]
Citat:
Ursprungligen postat av Clemenziato1
Jordgubben!
Efter ett par vändor ner i dina inlägg m.m tror jag mig veta vem DU (inte jag) anser är GM. Dubbelkoll bara - jag tror att den du avser:

- är gift nej

- ej är att betrakta som speciellt lång och atletisk jo

- var över 30 år 2004 ja

Stämmer så länge va

[/QUOTE

Gift nej

Lång atletisk ja

Över 30 2004 ja

Nej dessvärre inte

Många hävdar att jordgubbsflickan svarar fel på EN punkt. Jag tror bara att det är en slarvig formulering som är missvisande.

Frågan som hon svarar "fel" på är om GM är över 30 år 2004.

Notera bristen i meningsformuleringarna hos den hon quotear. Notera också att denna person skriver svaret "ja" som sin egen hypotes till frågan(det är så jag uppfattar det). Detta i sin helhet quoteas av JF. Notera även att "ja"-et är kvar i quoten MEN att JFs svar på påståendet är "Nej dessvärre inte". Vad svarar hon annars på?

Slarvigt formulerat och ett svar som inte riktigt följer mallen för resterande svar.

Kolla mina fetningar och avgör själva vad "Nej dessvärre inte" svarar på. En tolkningsfråga enligt mig, som många tolkat fel.
Citera
2020-06-10, 00:36
Medlem
Inkomst på 100 000 kr per år senaste åren måste ju vara bidrag.
Citera
2020-06-10, 00:38
Bannlyst
Undrar hur han fördrev sina dagar? Bara suttit hemma måste varit bedrövligt hade fan blivit galen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprengtport
Länk till FUP?

Fup kommer först efter att åklagaren lämnar in det till åtal.
Citera
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokstavochsiffra1
Inkomst på 100 000 kr per år senaste åren måste ju vara bidrag.
Det luktar förtidspension lång väg. Han borde rimligen ha varit i kontakt med sjukvården då.
Citera
Medlem
Laa-Laas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmergom
Det vet jag inte? Hur kan man se det? Greps inte Daniel 06:30?
Jag kan ha fel, har dock för mig att det stod 03: (nånting) i DNA artikel. Senaste inlägget gjordes i morse vid 05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in