Citat:
Ursprungligen postat av
minay
Håller med dig. Det finns inga indikationer på att annan än mgm varit där. Däremot utesluts inte att någon annan kan endå ha varit där.
Nu, skulle jag säga att detta alternativ är 1000% uteslutet men wilma kan ju ha tagit livet av sig själv, och Blodflödet kan ha uppkommit av halshuggningen som mgm orsakat. Detta vore osannolikt men det jag försöker komma fram till är att det finns rimligt tvivel och detta gör att han TYVÄRR inte kan dömmas.för brottet.
Sen hittade man väl oidentifierad fingeravtryck på foliet/väskan där wilams huvud var?
Klart han kommer dömas. Alla vet att han är skyldig, bortom rimligt tvivel. Dessutom finns det flera grannar som hört samma bråk vid den tidpunkten mordet skulle ägt rum. Det finns inget som tyder på att W skulle tagit sitt egna liv, finns varken missbruk eller psykiska problem.
Sen förstår jag inte hur du resonerar kring det? Skulle hon då skurit av sitt eget huvud menar du? T har haft ihjäl henne med ursinnigt våld. Det är den anledningen varför hon inte finns i livet längre.
Klippt ur rapporteringen från rättegången:
"Kriminalteknikern säger att slutsatsen är att Wilma på något sätt har skadats i vardagsrummet. Men att man även fann blod av den misstänkte." Han och ENBART han har varit med W och dödat henne.