2020-06-09, 09:59
Medlem
askungens avatar
Bohusläningen skriver om den tyska hundföraren som har problem att komma.på fredag pga corona och karantän när han kommer till tyskland igen.
Kan han inte vara med på live-länk och vittna på så vis?
Citera
2020-06-09, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chinotto
Mycket osannolikt att han skulle hunnit avlägsna huvudet från kroppen, slagit in kroppen tillräckligt bra för att kunna frakta den utan problem gåendes till stationen, på tåget till Ljungskile samt begrava den i trakterna där på ett tillfredsställande sätt utan att dra uppmärksamhet till sig.
Nästan så att man önskar att det fanns mild tortyr i sverige för att få gärningsmän att tala 🥺
Citera
2020-06-09, 10:00
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Har inte läst allt, vems var jackorna
Det har inte framkommit. Enligt bekanta till T har de aldrig sett honom i en sån jacka.
Citera
2020-06-09, 10:02
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Tack tack. Du var inte mycket till för att diskutera eller argumentera. Men presentera gärna bevisningen som visar på hur wilma dog och om det var han som mördat henne. Kanske missat något.
Tror du blir offensiv av min text
Försvarar inte denna mördare utan resonerar kring hur härt bevisningen håller i rätten

håller med dig åklagaren pressar GM att få ett erkännande. Men GM kommer neka och bli frikännd från detta mord och få ett fett skadestånd .
Citera
2020-06-09, 10:03
Medlem
Åklagaren kontrar försvarets vittne Sonny Björks uttalande med att be om ett nytt vittne från NFC skall få höras 🤔
https://www.expressen.se/gt/krim/pojkvannes-drag-forre-palmespanaren-vittnar/

Detta blir/är en rysare...
Citera
2020-06-09, 10:06
Medlem
https://www.expressen.se/gt/krim/pojkvannes-drag-forre-palmespanaren-vittnar/

Sonny Björk, alltså. Det var ju ett namn man inte trodde få se igen i annat än historiska sammanhang.

Citat:
”Blodet i lägenheten kommer till största delen från målsäganden. Det går dock inte att klarlägga från vilken eller vilka kroppsdelar blodet kommer eller om hon avlidit av någon blödande skada.”

Man kan ju undra hur fräscha hans kunskaper är jmf med dagens kriminalteknisker är. Dessutom var han väl främst expert på skjutvapen ..om ens det.
Citera
2020-06-09, 10:07
Medlem
Det är högt civilkurage på grannen alltså..
"jag hörde skrik när jag stod i trappuppgången.. sen hörde jag inget mer. Då gick jag in igen"

Sicken satans idiot.
Citera
2020-06-09, 10:10
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Tack tack. Du var inte mycket till för att diskutera eller argumentera. Men presentera gärna bevisningen som visar på hur wilma dog och om det var han som mördat henne. Kanske missat något.
Tror du blir offensiv av min text
Försvarar inte denna mördare utan resonerar kring hur härt bevisningen håller i rätten

Visst har du tagit del av FUP!?
Där är bilden av ett mord väldigt målande.
Man kan ju bara hålla sig till den faktiska ramen och inte bygga egen bevisning.
Här måste det vara det faktiska och i saken se det som saknas för att den bevisning du har framför dig finns där.

Om man själv vittnar sig till platsen i tidsintervall och man grips med ett huvud i garderoben har Den åtalade egentligen redan erkänt.

Eftersom han dessutom spetsar sitt vittnesmål med att den döde gjort nycklar
Blir ju allt ännu mera målande om hans skuld.

Han är inte smartare än så tyvärr. Hans vittnesmål och tystnad säger allt.
Han är 100% en barnamördare
Citera
2020-06-09, 10:11
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Har inte läst allt, vems var jackorna

Det vet man väl inte!?
Citera
2020-06-09, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Jag är helt på 😂😂😂

Definitivt.. förstår inte hur sjuk i huvet man kan va för att bara sitta o neka totalt.

Ska inte han höras igen? Känns som att han inte blev ställd mot väggen över huvudtaget i tidigare förhör.
Citera
2020-06-09, 10:14
Medlem
Alltså .. vad är det frågan om.

Tyskarna kan inte genomföra en länk?????
Är de totalt tappade bakom en soptunna?

Dra en teamviewer till hans dator. Installera ett program och koppla upp fanskapet.
In med en tolk i salen och kör på. Hur svårt får det va!
Citera
2020-06-09, 10:15
Medlem
Detta har säkert tagits upp i nån form innan.
Det är oklarheter vilket program vittne G egentligen sett, tycker jag.

I FUP står det "...G hade sett Navy CSI som går mellan kl. 20 till 20.30 varje kväll...

Som jag ser det är "Navy CSI" inte samma sak som CSI-varianterna, det finns inget som heter Navy CSI. Navy CSI skulle i så fall vara NCIS, originaltitel Navy CIS, helt annorlunda upplägg med just marinpoliser, andra skådisar och sändningstider.

Men nu sägs det bara "CSI" i dagens förhör i rättegången. Inget om Navy, som G sagt i FUP. Å andra sidan verkar G inte ifrågasätta när det nämns som CSI idag. Han kanske inte har bättre koll på namnen, men det borde klargöras bättre.
Senast redigerad av Civic 2020-06-09 kl. 10:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in