2020-06-09, 18:46
Medlem
LoriLaughins avatar
Jag är mitt eget geni, Gottlänningens tips cashar in 1 mille. DNA snubben är ju anställd av polizei, därmed kan ej casha in.
Hoppas verkligen GW betalar nu. Detta är ju en fantastisk tisdag.
Citera
2020-06-09, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheodoreKaczynski
Och vad säger att dom vetat om det?

Det tror du går att dölja i 15 år?
Citera
2020-06-09, 18:47
Medlem
Är det någon annan än mig som känner att man inte blir så mycket klokare av att vi har ett namn på GM. Hela dådet verkar ju vara ett enda stort mysterium. Han verkar ju ändå ha varit hyfsat normal, möjligtvis lite av en enstöring som inte lyckats att bilda familj eller skaffa karriär ? å andra sidan har han ju inte blivit dömd några brott sen har det inte heller framkommit någonting om typ psykoser eller att personen har varit inskriven i psykiatrin. Allting är ju bara helt knäppt och det faktum att han lyckades undkomma rättvisa i så många år mitt under näsan på polisen i samma stad som dådet har begåtts tyder ändå på en viss självkontroll.
Citera
Medlem
hejabjorns avatar
Det hade varit trevligt om vi kunde få fram en mer aktuell bild av DÖN
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
16 bonusår i frihet fick han alltså pga att svenska polisen är fullständigt inkompetent.

Positiva är väl att han är relativt ung fortfarande och kommer få sitta där tills han är en skrynklig gammal gubbe utan framtid. Hade han åkt dit 2004 så hade han nästan varit ute nu.
Citera
Medlem
LowSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Valhallavägen? Är det långsökt?

GM var väl 13 vid Ridskolemordet, om det är det du syftar på? 20 mil är också en bit, framförallt för en 13-åring.
Citera
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Enda anledning till att du tror att en 8-åring försökte ha ihjäl GM är för att 8-åringen är invandrare.

Om det mot all förmodan är så kommer GM att säga det i förhör, han har inget att förlora på att berätta sanningen om det skulle vara så. Uppenbarligen kommer han inte hålla inne på det när han ändå ska dömas.

Med all respekt till den dödade grabben om det inte var så, det är inte ovanligt att blatteungar drar kniv mot vuxna svenskar för de tror att det är lätta offer, ibland går de på fel person
Citera
Medlem
Hrass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mxa2591
Gammal fråga men var det nåt vittne som såg denna galning löpa från platsen, eller hade han extrem tur när det begav sig?
Det hade varit mulet under dagen/regnat, vilket spelade GM i händerna. Det är ganska "tomt" i det kvarteret idag också, bara några kvarter ifrån centrum. Är ju som i många bostadskvarter att det är mest boende som håller till där.
Citera
Medlem
Dickenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Såg bilderna från hans brors bröllop. Är MGM med på någon av de bilderna?
Nej
Citera
2020-06-09, 18:48
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CROSS-i-taket
Med svar på ett DNA-test inlagt i en släktforskningsbas får du träffar på i stort sett samtliga släktingar på bryllingnivå (= fyrmänningar), samt i vissa släktlinjer ytterligare en-flera generationer bakåt, från vilket ett pussel kan läggas framåt.

Hittade denna post från 2018!! Intressant att denne person var inne på denna sortens spårning redan 2018!!!
Citera
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chempo
Jag känner den person som många här hänger ut som GM bror. Om det här stämmer är det fruktansvärt för hans familj.

Nu när Daniel har erkänt, tror du brorsan kände till något?
Citera
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Har jag skrivit tidigare i tråden. Kniven tillhörde den lille libanesen på väg till skolan med dito. Sedan efter ett tjafs drar den lille araben upp kniven och knivskär GM som får TOKSPEL! har för mig framstått som Glasklart hela tiden! Kolla tidigare inlägg av mif i tråden.

Finns inget som pekar på att 8-åringen bar kniven och angrep GM, absolut ingenting.

Mer än att 8-åringen var invandrare såklart, det räcker väl för er?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in