2020-06-07, 15:44
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
När jag påbörjade mk-677 så blev jag i början lite tröttare, sen kom en ökad apitit, sen började det ömma runt bröstkorg och armar, sen släppte ömningen, sen såg jag tydligare och större muskulatur, framför allt på armarna. Däremot minskade sexlusten till nästan noll under de 3 första veckorna.

Jag lade till 20mg ostarine p.g.a att det för tillfället kändes som jag var påväg mot för stor viktuppgång på för kort tid. 7-8kg redan. På något sätt kom då sexlust tillbaka, morgonstånd och hela köret. Det är inte något annat som jag lagt till. Kan professorn kanske förklara för mig vad hen tror det beror på?

Ingen aning vad det skulle kunna bero på faktiskt. Man vet inte riktigt hur och varför vissa SARMs/Prohormoner fungerar tillsammans i stacks då det inte är studerat. Kan vara placebo. Ostarine är ju nedstängande av testosteron om man tar det länge eftersom Ostarine molekylen fäster vid samma receptor som testosteron (som i alla regelrätta SARMs).

Om du även tar och läser om biverkningarna av Ostarine så kanske du förstår varför jag är skeptisk. Men det kan ju vara nån oväntad/okänd cocktaileffekt av MK677 och Ostarine.
Citera
2020-06-08, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Ingen aning vad det skulle kunna bero på faktiskt. Man vet inte riktigt hur och varför vissa SARMs/Prohormoner fungerar tillsammans i stacks då det inte är studerat. Kan vara placebo. Ostarine är ju nedstängande av testosteron om man tar det länge eftersom Ostarine molekylen fäster vid samma receptor som testosteron (som i alla regelrätta SARMs).

Om du även tar och läser om biverkningarna av Ostarine så kanske du förstår varför jag är skeptisk. Men det kan ju vara nån oväntad/okänd cocktaileffekt av MK677 och Ostarine.

Jag kör ju pct, både arimistane och dim 200mg så borde inte behöva oroa mig för nedstägning?
Citera
2020-06-08, 17:38
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Jag kör ju pct, både arimistane och dim 200mg så borde inte behöva oroa mig för nedstägning?

Vad jag har förstått är Clomid bäst för att stimulera den naturliga testosteronproduktione efter en kur.

Ai har jag aldrig riktigt hört någon som använder SARMs använda eftersom SARMs inte aromatiserar, men det kan säkert hjälpa mot gynekomasti och andra biverkningar i en PCT. Normalt används ju Ai samtidigt under en AAS kur.

"Dim" hade jag inte hört talas om förut men det verkar också vara en Ai i stort sett och ha liknade effekter som Arimistane. Blir lite kaka på kaka känns det som och du lär nolla ditt östrogen om du använder bpda vilket inte heller är bra. Många osköna biverkningar av noll Östro det.
Citera
2020-06-08, 17:45
Medlem
Citat:
Vad jag har förstått är Clomid bäst för att stimulera den naturliga testosteronproduktione efter en kur.

Ai har jag aldrig riktigt hört någon som använder SARMs använda eftersom SARMs inte aromatiserar, men det kan säkert hjälpa mot gynekomasti och andra biverkningar i en PCT. Normalt används ju Ai samtidigt under en AAS kur.

"Dim" hade jag inte hört talas om förut men det verkar också vara en Ai i stort sett och ha liknade effekter som Arimistane. Blir lite kaka på kaka känns det som och du lär nolla ditt östrogen om du använder bpda vilket inte heller är bra. Många osköna biverkningar av noll Östro det.

Mina 300mg dhea tror jag däremot balanserar för uteblivet östrogen (p.g.a den höga dosen). Men men, jag fortsätter hela juni ut så får man se hur det blir.
Citera
2020-06-08, 17:51
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Mina 300mg dhea tror jag däremot balanserar för uteblivet östrogen (p.g.a den höga dosen). Men men, jag fortsätter hela juni ut så får man se hur det blir.

Uppdatera om hur det går sen
Senast redigerad av Jagozar 2020-06-08 kl. 18:21.
Citera
2020-06-10, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Kört det med trevliga resultat. Men är du fet så tänk på att det blir en del vätska med båda dem preparaten.

Mvh

Är så långt ifrån fet man kan komma, alltid varit aktiv indrottare.
Ser fram emot och se resultaten efter 8v.
Edit: Borde nolva räcka som PCT eller borde jag satsa på något mer innan jag kliver på? Allt framför att det inte ska bli några konstiga komplikationer under / efter kuren.

Övrig fråga, någon som har en aning om lgd > mk > rad syns på polissticka (urin prov) om man skulle bli stannad i bilen? Är lite orolig över att köra bil pga det. Hittar inget när jag googlar.
Senast redigerad av Xtp 2020-06-10 kl. 01:37.
Citera
2020-06-10, 04:20
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Är så långt ifrån fet man kan komma, alltid varit aktiv indrottare.
Ser fram emot och se resultaten efter 8v.
Edit: Borde nolva räcka som PCT eller borde jag satsa på något mer innan jag kliver på? Allt framför att det inte ska bli några konstiga komplikationer under / efter kuren.

Övrig fråga, någon som har en aning om lgd > mk > rad syns på polissticka (urin prov) om man skulle bli stannad i bilen? Är lite orolig över att köra bil pga det. Hittar inget när jag googlar.

Jag skulle ha kört Clomid också. Nolva hjälper inte testosteronet att komma igång igen så som Clomid gör.

Som jag har förstått det är tester för SARMs väldigt dyra att utföra och tillhör inte standarden. Det är inom elitidrott det främst testas för SARMs. Enda anledningen jag ser att polisen skulle testa för just SARMs är om det misstänker att du brukat det, vilket känna extremt osannolikt.
Citera
2020-06-10, 12:10
Medlem
Begins avatar
Kommer dra igång en LGD-4033 kur om ett litet tag. 10mg lgd kolla värden innan och efter kur och ha nolvadex som pct. Nolvan räcker väl för ens första kur? Eller bör jag ha clomid ifall jag skulle bli mer nedstängd än jag trott?
Citera
2020-06-10, 13:40
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Begin
Kommer dra igång en LGD-4033 kur om ett litet tag. 10mg lgd kolla värden innan och efter kur och ha nolvadex som pct. Nolvan räcker väl för ens första kur? Eller bör jag ha clomid ifall jag skulle bli mer nedstängd än jag trott?

Nolva räcker fullgott, merparten som kör 250mg testo nöjer sig med enbart Nolva. Funkar det för dom så lär det vara tillräckligt för Sarms. Själv kör jag en kombo efter steroidkur. 25mg Clomid med 20mg Nolva i ett par veckor.
Citera
2020-06-10, 19:48
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrxwl
Ok, då är jag med. Skriv gärna här i tråden om du vill. Jag har en kompis som tidigare har kört RAD i 8v vilket gav ganska bra resultat. Men inga natt/dag-förändringar. Antagligen berodde ökningarna på mer och bättre mat samt hårdare pass på gymmet.

Lutar åt en start på LGD 8v*4mg som test (flertal skador som smärtar vilket kanske kan hjälpas av LGD) framöver och eventuellt en andra omgång på ca 8v*8mg nästa vår.

Jag gör en uppdatering här nu då jag går in i 4e veckan nu. Vad som kan sägas än så länge är; När det kickar in (2a-3e veckan för mig) så svettas du som en jävla idiot på gymmet. Högst sannolikt att du får det lite svårare att andas (vanligt på hrt). Du blir starkare gradvis men inte galet mycket. Musklerna växer men min vikt går oförändrad(mycket fettförlust tror jag).

Ställ frågor här om du undrar
Citera
2020-06-10, 20:42
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coxhuvud
Jag gör en uppdatering här nu då jag går in i 4e veckan nu. Vad som kan sägas än så länge är; När det kickar in (2a-3e veckan för mig) så svettas du som en jävla idiot på gymmet. Högst sannolikt att du får det lite svårare att andas (vanligt på hrt). Du blir starkare gradvis men inte galet mycket. Musklerna växer men min vikt går oförändrad(mycket fettförlust tror jag).

Ställ frågor här om du undrar

Pratar du om LGD eller RAD nu?
Citera
2020-06-11, 03:05
Medlem
Citat:
Jag skulle ha kört Clomid också. Nolva hjälper inte testosteronet att komma igång igen så som Clomid gör.

Som jag har förstått det är tester för SARMs väldigt dyra att utföra och tillhör inte standarden. Det är inom elitidrott det främst testas för SARMs. Enda anledningen jag ser att polisen skulle testa för just SARMs är om det misstänker att du brukat det, vilket känna extremt osannolikt.

Förstår inhandlar Clomid aswell, men finns det någon AI man kan köra under kuren för att minimera risken för gyno vid högre dosor utav sarms? Är inte helt 100% insatt, ber om ursäkt isf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in