Citat:
Ursprungligen postat av
Jagozar
Om någon är troll så är det du. Man behöver inte ha brukat en substans för att ha kunskaper om den. Jag rättade ju även mig själv och skrev att man kan gå upp snabbt av MK677, men att långt ifrån allt sv den uppgången är muskelmassa.
Du har fortfarande inte svarat på varför du skrev att du fick hög sexlust/libido av Ostarine. Ostarine har helt motsatt effekt och kan ge erektil dysfunktion och försämrad sexlust och funktion.
När jag påbörjade mk-677 så blev jag i början lite tröttare, sen kom en ökad apitit, sen började det ömma runt bröstkorg och armar, sen släppte ömningen, sen såg jag tydligare och större muskulatur, framför allt på armarna. Däremot minskade sexlusten till nästan noll under de 3 första veckorna.
Jag lade till 20mg ostarine p.g.a att det för tillfället kändes som jag var påväg mot för stor viktuppgång på för kort tid. 7-8kg redan. På något sätt kom då sexlust tillbaka, morgonstånd och hela köret. Det är inte något annat som jag lagt till. Kan professorn kanske förklara för mig vad hen tror det beror på?