Citat:
Ursprungligen postat av
Javisst00
Hej! Vill höra era åsikter om "MK677" eller andra preparat som passar min fråga.
Vad tror ni det säkraste och bästa alternativet skulle vara att inta bara för att få en liten ökning i muskelmassa som även stannar kvar efter man slutat ta vad man nu tar? Samt som inte strular med testosteron nivåer eller östrogen osv.
Enligt vad jag läst så verkar alla anabola steroider strula med ens egna produktion av hormoner - något som jag inte är intresserad av, finner det för riskfullt. Verkar vara samma sak med alla "Sarms".
Däremot så verkar "MK677" vara ett intressant alternativ. Tydligen så gör det så att kroppen släpper ut mer tillväxthormon - alltså inte att man injicerar något externt hormon, utan snarare så signalerar det någon gland i hjärnan att skapa mer tillväxthormon "naturligt". Men eftersom det inte strular med testosteron eller östrogen så slipper man man ju risken för gynekomasti, finnar, att ens testosteron blir lägre osv. Sen har ju dock detta preparat självklart också sidoeffekter, men tycker de verkar bättre. Det som verkligen är oroande är ju effekterna på insulinet o blodsockret.
Men äter man väldigt cleant samt håller koll på blodsockret o kör en kort period på en medel dos så förhoppningsvis går det bra. O det bästa - när man slutar så behåller man musklerna, självklart är det inga stora mängder alls i jämförelse med traditionella steroider men 1 kilo eller 2 hade varit grymt på några månader samt slippa dipp på testo o förlorad muskelmassa. Vad har ni för tankar kring detta?
Kommentera vad DU tror är det säkraste, bästa sättet är att få en liten ökning av muskelmassa som stannar kvar efter man slutat. Bäst att jag tillägger "onaturellt", bästa är ju att bara träna o käka bra självklart - men om man skulle fuska det vill säga. Tack på förhand!
HEJ! Jag har själv tagit mk677 från ett bra labb och effekten fanns där. Vad som hände: Första veckan var det inte en enda liten jävla effekt. Vecka 2 däremot, då började det hända grejer. Jag blev riktigt jävla hungrig under dagarna och min sömn var så grym. Vaknade utvilad varje morgon och drömmarna var lite mer livliga
Ja visst du kan få gyno av mk677 men det är förmodligen av prolaktin och inte Sexhormoner.
Du kommer knappt få muskler av mk677, endast vatten. Om du vill ha mer muskler onaturligt men inte vill sabba den hormonella balansen har jag svårt att rekommendera något till dig min vän...
Värt att tillägga, jag tog 15mg på morgonen innan frukost och hade det under tungan i 2 minuter.