Citat:
Ursprungligen postat av
Henkenn
Och åter igen har det gjorts interjuver på TV4 om de mest misstänka och hetaste tipsen... och återigen som de senaste dagarna är det SE och Sydafrika och även CP nämns.
Märkligt att de bara kör samma tugg i alla diskussioner. Den de intervjuar Ritva Rönnberg verkar inte heller direkt tycka något talar för de misstänka som nämns. Så varför göra reportage om dem bara ens isf, igen Vad är nytt i denna interjuv tycker de själva liksom, mot de senaste dagarna av reportage.
Tycker ju att som journalist borde man vara öppen för fler "heta" spår genom åren. Tycker ju CAs vapen ändå är såpass intressant att de borde ha tagits upp.
Tycker det bara visar på mer att det är nertystat kring honom av en anledning.
https://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon/13162059?utm_medium=social&utm_source=facebook.com &utm_campaign=nyhetsmorgon&utm_content=08-nymo-palme
PS för i sin bok ett resonemang att pressen i Sverige bara driver "Cirkus Palme" för att sälja lösnummer. Han menar att en person det knappt går att gräva fram någon information om inte är intressant för att sälja klick och lösnummer och ratas av media.
Han är lite klädsamt bitter i sin bok som publicerades 2012 att en DN-reporter var jätteintresserad innan PS förklarade att CA inte kände någon i SÄPO eller Polisen och sen blev det dödstyst i svensk press.
Svenska journalister kan väl inte läsa danska får vi gissa.
Att IBA i GRK och "Hemliga tvåan" i DR egentligen hänger ut honom som enda kandidat stöds i PS bok där UÅ säger i en intervju att "Vi har GH(CA) och ingenting, ingenting, ingenting och möjligtvis någon på femte plats."
För er som inte läst GRK kan man ju kontemplera inför onsdag varför "GH" eller CA är den enda som föräras med eget kapitel i en statlig rapport.
Palmemordet var helt löst 1996 efter att DR som analyserar GMP skrevs.
Varför krångla till det när guldmedaljen delas ut på onsdag?
Vi är
ett CA-vapen ifrån att osäkra vår Champange" i denna tråd.
Edit: "Hör jag ordet "Christer Andersson" så osäkrar jag min Champagne!"
Plopp! ("Det lät som barns lek med Champis! Men jag kan inte bedöma promillehalten bara på ljudet!")
Edit 2: Att media, eller annan aktör, till och med lyckats lägga munkavel på den "Glappkäftade, vita valrossen i porslinsbutiken" med haltande gång och professorskäpp, måste tyda på att något flyger vår väg här i tråden om CAs roll som GM inför onsdag....