Citat:
PS för i sin bok ett resonemang att pressen i Sverige bara driver "Cirkus Palme" för att sälja lösnummer. Han menar att en person det knappt går att gräva fram någon information om inte är intressant för att sälja klick och lösnummer och ratas av media.
Han är lite klädsamt bitter i sin bok som publicerades 2012 att en DN-reporter var jätteintresserad innan PS förklarade att CA inte kände någon i SÄPO eller Polisen och sen blev det dödstyst i svensk press.
Svenska journalister kan väl inte läsa danska får vi gissa.
Att IBA i GRK och "Hemliga tvåan" i DR egentligen hänger ut honom som enda kandidat stöds i PS bok där UÅ säger i en intervju att "Vi har GH(CA) och ingenting, ingenting, ingenting och möjligtvis någon på femte plats."
För er som inte läst GRK kan man ju kontemplera inför onsdag varför "GH" eller CA är den enda som föräras med eget kapitel i en statlig rapport.
Palmemordet var helt löst 1996 efter att DR som analyserar GMP skrevs.
Varför krångla till det när guldmedaljen delas ut på onsdag?
Vi är ett CA-vapen ifrån att osäkra vår Champange" i denna tråd.
Edit: "Hör jag ordet "Christer Andersson" så osäkrar jag min Champagne!"
Plopp! ("Det lät som barns lek med Champis! Men jag kan inte bedöma promillehalten bara på ljudet!")
Edit 2: Att media, eller annan aktör, till och med lyckats lägga munkavel på den "Glappkäftade, vita valrossen i porslinsbutiken" med haltande gång och professorskäpp, måste tyda på att något flyger vår väg här i tråden om CAs roll som GM inför onsdag....
Han är lite klädsamt bitter i sin bok som publicerades 2012 att en DN-reporter var jätteintresserad innan PS förklarade att CA inte kände någon i SÄPO eller Polisen och sen blev det dödstyst i svensk press.
Svenska journalister kan väl inte läsa danska får vi gissa.
Att IBA i GRK och "Hemliga tvåan" i DR egentligen hänger ut honom som enda kandidat stöds i PS bok där UÅ säger i en intervju att "Vi har GH(CA) och ingenting, ingenting, ingenting och möjligtvis någon på femte plats."
För er som inte läst GRK kan man ju kontemplera inför onsdag varför "GH" eller CA är den enda som föräras med eget kapitel i en statlig rapport.
Palmemordet var helt löst 1996 efter att DR som analyserar GMP skrevs.
Varför krångla till det när guldmedaljen delas ut på onsdag?
Vi är ett CA-vapen ifrån att osäkra vår Champange" i denna tråd.
Edit: "Hör jag ordet "Christer Andersson" så osäkrar jag min Champagne!"
Plopp! ("Det lät som barns lek med Champis! Men jag kan inte bedöma promillehalten bara på ljudet!")
Edit 2: Att media, eller annan aktör, till och med lyckats lägga munkavel på den "Glappkäftade, vita valrossen i porslinsbutiken" med haltande gång och professorskäpp, måste tyda på att något flyger vår väg här i tråden om CAs roll som GM inför onsdag....
Ja tystnaden kring honom är väldigt märklig nu. En vettig reporter hade ju som sagt grävt som fasen på CA när GW som är respekterad av media säger att "en av dom är det"... (CA och SE). Även om det bara är cirkus så borde ju allt som pekar mot CA sälja lösnummer om nått. Speciellt med tanke på vapnet och GM-profilen