2020-06-04, 03:13
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Ny misstänkt
Känns tveksamt om polisen hade gått ut med de här uppgifterna om det faktiskt var ngt i det.
Citera
2020-06-04, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Känns tveksamt om polisen hade gått ut med de här uppgifterna om det faktiskt var ngt i det.

Han sitter redan i finkan för något annat - så fly lär han inte göra
Citera
2020-06-04, 09:32
Medlem
Sculleys avatar
German police 'have almost enough evidence' to charge jailed paedophile, 43, who burgled holiday homes and was in Madeleine McCann resort on night she vanished 13 years ago with her abduction and murder
https://www.dailymail.co.uk/news/art...n-suspect.html
Citera
2020-06-04, 10:53
Medlem
tuffes avatar
Hur kan man ha missat att en sådan person bodde på hotellet samtidigt?
Citera
2020-06-04, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffe

Exakt vad jag tänkte på. Tog alltså 13 år att "råka upptäcka" att han fanns i närheten.
Nu litar jag inte ett skit på utredarna i det här fallet, men jag har svårt att tro att de skulle vara så här extremt usla.

Känns som något planterat. Kanske för att skapa uppmärksamhet och för att få in nya pengar, eller kanske någon form av "sista rycket" innan man i princip lägger ner fallet.
Citera
2020-06-04, 11:25
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Exakt vad jag tänkte på. Tog alltså 13 år att "råka upptäcka" att han fanns i närheten.
Nu litar jag inte ett skit på utredarna i det här fallet, men jag har svårt att tro att de skulle vara så här extremt usla.

Känns som något planterat. Kanske för att skapa uppmärksamhet och för att få in nya pengar, eller kanske någon form av "sista rycket" innan man i princip lägger ner fallet.

Stämmer det så är det så passar han ju verkligen in. Frågan är dock hur det ska gå att bevisa något.
Citera
2020-06-04, 11:49
Medlem
bradgardsindianens avatar
Beeb har också nyheten
https://www.bbc.co.uk/news/amp/uk-52914016
Citera
2020-06-04, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffe
Sluta och ljug om du kan. Han fanns i stadens närområde tror man idag.
Citera
2020-06-04, 13:35
Medlem
Har följt fallet fràn allra första början. Det finns mànga videos i youtube som visar föräldrarnas kroppsspràk osv. Jag har läst böckerna av Gonçalo Amaral och av Kate Mccann. Det är fruktansvärt konstigt och perverst hur Kate skriver om sin dotter = RED FLAG!!!!

Det finns en film i Netflix, The dissapearance of Madeleine Mccann.

Önskar att föräldrarna berättar sanningen.

Detta fallet är otroligt korrupt!!!
Senast redigerad av ForeignAffair 2020-06-04 kl. 13:40.
Citera
2020-06-04, 13:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Du menar nog om det inte var något i det. Då har du inte följt mediacirkusen i det här fallet tillräckligt noggrant och sånt här dyker nästan alltid upp inför årsdagen av Madeleines försvinnande.

De enda som skriver nåt om det här "spåret" är tabloidpressen, knappast speciellt seriöst. Sannolikheten för att det här skulle vara lösningen är ytterst låg. Vi vet vad som hände Madeleine, det har portugisisk polis utrett för länge sen, men tack vare föräldrarnas manipulationsförmåga så har de sluppit ansvar i 13 år.
Citera
2020-06-04, 15:16
Medlem
En pedofil och inbrottstjuv som befinner sig i närområdet vid tidpunkten för försvinnandet. Bör ju vara ett ganska hett spår som kan vara lösningen på hur Madeleine McCann försvann.

https://metro.co.uk/2020/06/04/madel...shed-12802689/
Citera
2020-06-04, 17:15
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Efter 13 år har polisen fått ett stort genombrott i fallet kring försvunna Madeleine McCann.

Den 43-åriga tysken Christian Brückner pekas nu ut som ny huvudmisstänkt.
Han avtjänar för tillfället ett sjuårigt fängelsestraff för våldtäkt och har tidigare utretts för flera sexualbrott mot barn, skriver Daily Mail.

Föräldrarna till den försvunna flickan – som nu misstänks vara mördad – har aldrig gett upp hoppet.

Det nya huvudspåret dök upp i samband med tioårsdagen för Madeleine McCanns försvinnande.
Den huvudmisstänkte ska då ha erkänt brottet för en annan person inne på en bar i Tyskland.
Citat:
Tysk åklagare har enligt Mirror sagt att de vet hur Madeleine McCann mördades, men går inte närmare på vilken metod.

Källor säger, enligt Daily Mail, att polisen är övertygad om att de löst fallet.
https://www.expressen.se/nyheter/han...ant-pa-en-bar/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in