2020-06-04, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
https://www.expressen.se/nyheter/han...ant-pa-en-bar/

Nej det är korrupt.

Här medger Kate Mccann att hon inte letat efter Madeleine, den beträffade Natten:

https://www.youtube.com/watch?v=_YWCVSjIJk8

Sā mānga är fortvarande hjärntvättade och manipulerade av Mccanns och de som Hjälper dem.
Korruption 100%
Citera
2020-06-04, 17:47
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForeignAffair
Nej det är korrupt.

Här medger Kate Mccann att hon inte letat efter Madeleine, den beträffade Natten:

https://www.youtube.com/watch?v=_YWCVSjIJk8

Sā mānga är fortvarande hjärntvättade och manipulerade av Mccanns och de som Hjälper dem.
Korruption 100%
Jag är inte själv så väldigt insatt i ärendet, men mest lutat åt att någon av föräldrarna
råkat ha ihjäl flickan på nåt vis. Sen har man spelat oskyldiga på ett inte helt övertygande sätt.
Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro längre. Har den här tyske pedofilen verkligen
befunnit sig på plats när MC försvann och senare erkänt också att han var den som
rövade bort henne och man har annat som eventuellt stödjer det här, då kan han ju
faktiskt vara skyldig. Fast det har väl tidigare under dom här 13 åren uttalats från
polisen i omgångar att man haft nån starkt misstänkt och fallet varit på väg mot sin lösning,
men sen blev det när allt kom omkring nada av det hela?
Så visst, man bör förhålla sig något skeptisk även den här gången trots polismyndigheter
som säger sig vara säkra på att man nu har löst fallet.
Citera
2020-06-04, 18:06
Medlem
Är inte extremt insatt i fallet, men har följt det en del. Jag tror fortsatt att föräldrarna är skyldiga. Jag får känslan av att britterna bara slutgiltigt försöker skriva av det, och rikta skulden åt annat håll, genom att beskylla en tysk pedofil.
Citera
2020-06-04, 19:17
Medlem
JSelwyns avatar
Har också följt detta ärende sen det begav sig.

O jag kan säga att alla de tecken som finns där hitintills har pekat mot att föräldrarna visste mer osv. Bara att gå tillbaks några år så förstår ni varför.

Med tanke vad som har framkommit nu, så ser det bra ut men fortfarande en lång väg. Hoppas att polisen hittar(t) något i jaguaren. Det som får mig att dra öronen åt är, att nämnda bil måste ju ha varit rätt ovanlig sådan i området och dessutom om jag förstod det tysk-registrerad?

Sen att tyskarna har lable:at detta som ett mord, kan ju vara att de får mer resurser än ett försvinnande. Eller så vet dom helt enkelt redan nu att det är ett mord?
Citera
2020-06-04, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Exakt vad jag tänkte på. Tog alltså 13 år att "råka upptäcka" att han fanns i närheten.
Nu litar jag inte ett skit på utredarna i det här fallet, men jag har svårt att tro att de skulle vara så här extremt usla.

Känns som något planterat. Kanske för att skapa uppmärksamhet och för att få in nya pengar, eller kanske någon form av "sista rycket" innan man i princip lägger ner fallet.
Det beror på hans tyska nationalitet. Om utredarna i Portugal och GB inte visste att han var en dömd pedofil i Tyskland flyger han under radarn. Det finns många exempel på pedofiler som flyttat till ett annat land där de kunnat fortsätta ostört. En man från Baltikum blev dömd i Tyskland, sen flyttade han till Nederländerna där han förgrep sig och filmade och sålde filmerna på ett hundratal barn för att ingen visste att han var dömd för liknande brott i Tyskland. Det är bättre att kunna driva in böter än att ha ett internationellt register för dömda pedofiler.
Citera
2020-06-04, 19:20
Medlem
Hoppas man löser detta . Fyfan
Citera
2020-06-04, 19:42
Medlem
"Under torsdagen höll tysk polis en presskonferens där de meddelade att man misstänker att Madeleine McCann är död, och att man söker efter vittnen.
Tysk åklagare har enligt Mirror sagt att de vet hur Madeleine McCann mördades, men går inte närmare på vilken metod.
Källor säger, enligt Daily Mail, att polisen är övertygad om att de löst fallet."

Till er som följt fallet noggrant, har man tidigare låtit såhär övertygade i media om att man har en GM? Bortse från det tidiga stadiet med drevet mot Murat m.m. Har väl dykt upp ett antal liknande misstänkta genom åren men har det låtit lika kraftfullt då?
Min fråga handlar alltså inte om vem ni tror bär ansvaret utan mer om media har trissat upp det lika hårt historiskt.
Citera
2020-06-04, 20:00
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Exakt vad jag tänkte på. Tog alltså 13 år att "råka upptäcka" att han fanns i närheten.
Nu litar jag inte ett skit på utredarna i det här fallet, men jag har svårt att tro att de skulle vara så här extremt usla.

Känns som något planterat. Kanske för att skapa uppmärksamhet och för att få in nya pengar, eller kanske någon form av "sista rycket" innan man i princip lägger ner fallet.

Den nu misstänkte fanns med i utredningen redan 2008..

Suspect ruled out of original Met investigation in 2008 but looked into in 2017 following renewed appeal

https://www.dailymail.co.uk/news/art...n-suspect.html
Citera
2020-06-04, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleashit
"Under torsdagen höll tysk polis en presskonferens där de meddelade att man misstänker att Madeleine McCann är död, och att man söker efter vittnen.
Tysk åklagare har enligt Mirror sagt att de vet hur Madeleine McCann mördades, men går inte närmare på vilken metod.
Källor säger, enligt Daily Mail, att polisen är övertygad om att de löst fallet."

Till er som följt fallet noggrant, har man tidigare låtit såhär övertygade i media om att man har en GM? Bortse från det tidiga stadiet med drevet mot Murat m.m. Har väl dykt upp ett antal liknande misstänkta genom åren men har det låtit lika kraftfullt då?
Min fråga handlar alltså inte om vem ni tror bär ansvaret utan mer om media har trissat upp det lika hårt historiskt.
Jag tror det har betalats för att komma till ett nytt suspekt!
Fallet är korrupt.
Mycket lögner, manipulation m.m.
De måste ju få slut på fallet, därför detta nu.

De försöker sopa alla andra "bevis" under mattan.

Så tror jag.
Brainwashing!!
Citera
2020-06-04, 20:31
Medlem
f30malmos avatar
Det verkar ju dock något suspekt att han befunnit sig exakt där när hon försvann, att han bytte bil dagen efter försvinnandet under ett falskt namn, samt att han själv suttit på puben och snackat om att han mördat henne. Många sammanträffanden. Hoppas de hittar dna.
Citera
2020-06-04, 20:34
Medlem
Snapcounts avatar
Börjar läcka bra nu :

The new suspect in the Madeleine McCann investigation allegedly confessed his part in her disappearance to a man in a bar.

They were sitting in a German bar when a news report about Madeleine's disappearance came on TV.

Later, he showed his companion a video of himself raping an elderly woman, an American tourist, in Portugal in 2005.

That prompted the informant to call German police to alert them to the suspect around the time of the 10th anniversary of Madeleine's disappearance.

https://news.sky.com/story/christian...spect-12000267

Bild på snubben och namn : https://www.dailymail.co.uk/news/art...ars-later.html
Senast redigerad av Snapcount 2020-06-04 kl. 20:40.
Citera
2020-06-04, 20:39
Medlem
f30malmos avatar
Samt att han redan våldtagit en äldre kvinna på samma resort strax innan Maddie försvann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in