2020-06-04, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdroppe
Naw, dog en kriminell neger som tidigare sprungit in i folks hus och rånat dem? En neger som var fullproppad med droger när han greps och dessutom gjorde motstånd mot polisen?

Det finns ingen mer destruktiv ras än den svarta. De är destruktiva mot sin omgivning, men också sig själva.

Nej. Du verkar däremot vara det.

Videon är inte ett bevis på att han dog av det, din dumme jävel.

Det är det väl visst?

Han hade ju inte dött där och då om inte knäet suttit mot halsen.
annars kan man ju frikänna i varenda mord, "offret var 90 år och dog av ålder samt kniv i magen".

Det finns något som kallas proportionalitetsprincipen, killen hade en falsk 20 dollarssedel och dog, man har inte direkt följt det.
Citera
2020-06-04, 07:12
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
När man blir äldre så börjar man tänka - skulle jag vilja ligga under den polisens knä och känna livet rinna ur mig.

Det vill man inte och då blir man lite mer mänsklig

Kan det hända honom kan det hända dig om "den andra sidan" rekryterar poliser.
När man är myndig bör man tänka - ska ha våldta, stjäla, mörda, råna, sälja knark, begå bidragsbrott etc eller ska jag leva hederligt.
Jag har viss förståelse för poliserna lackar ur när de för typ ettusenfemte gången möter förbrytarmaskinen Floyd när han just begått ett nytt brott.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2020-06-04 kl. 07:31.
Citera
2020-06-04, 07:12
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Har du källa på att han dog av det?

Det är fastslaget att han dog under ingripandet o av det, om inte annat så fick inte den knarkande Floyd hjälp eller assistans när han klagade på att han inte kunde andas.

Agerandet ses som mord.

Men detta har väldigt lite med Sverige att göra utan det är en inrikes fråga för USA.

Men nu fick pöbeln en svensk kvinnlig polis att bete sig som en cirkusapa o efter det så provocerades det fram så att polis var tvungna att ingripa med pepparspray. Filmat med 100 mobiler som bevis på rasistiska sexistiska sadistiska poliser som tar till övervåld.

Något är ordentligt fel i detta land. Jag är ändå förvånad att det gått så bra så länge trotts det politiska vanstyret o aktivismen innom myndigheterna.
Citera
2020-06-04, 07:13
Medlem
Kissdroppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Det är det väl visst?

Han hade ju inte dött där och då om inte knäet suttit mot halsen.
annars kan man ju frikänna i varenda mord, "offret var 90 år och dog av ålder samt kniv i magen".

Det finns något som kallas proportionalitetsprincipen, killen hade en falsk 20 dollarssedel och dog, man har inte direkt följt det.
Tänk vilken tur att vi lever i den civiliserade vita världen, då. Där man utreder saker innan man dömer någon. Istället för att sitta och gissa och döma folk baserat på vad man tror. Än värre, gå ut och bränna och förstöra hela städer som hämnd på den vita mannen som byggt upp hela västvärlden.

Det visar ju på vilken jubelidiot du är, men vad kan man förvänta sig..
Citera
2020-06-04, 07:14
Medlem
Kissdroppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Det är fastslaget att han dog under ingripandet o av det
Återigen - källa på det?
Citera
2020-06-04, 07:16
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 255M
Det som sker i USA ska inte komma till Sverige. Men jag vet vad dom (ANTIFA) (BLM) osv försöker göra. Jag är inte dum, de kommer slänga på sig offerkoftan här i Sverige med. Araber och Afrikaner är inga offer i Sverige och de ska ta mig fan inte jämföra sin situation med svarta amerikaner, speciellt inte några jävla araber, av någon anledning så leker de svarta här i Sverige, fastän vi vet mycket väl vad araber gör mot afrikaner runtom Afrika med aktiv slavhandel osv och de har skett länge, dubbelmoral utan dess like. Men araber är samma skit som judar, slavägare, manipulerar och ljuger, det är trots allt tillåtet att göra allt detta mot de som inte är muslimer. Jag förstår att svarta amerikaner har en, om inte två, tre, fyra eller femhundra anledningar med att vara ilskna i USA och hur deras samhällssituation ser ut. Jag säger det redan nu, vänta tills skit börjar braka igång här i Sverige. Jag gissar på att nu i helgen så kommer det bli en hel del kalabalik. Antifa sitter och väntar och det gör BLM också. Det är egentligen hemskt hur de inte skäms, finns fan inget land som skulle acceptera det här så som Sverige gör och har gjort alldeles för länge.

Araber är patetiska, som hänger på "kolonialismen" och leker oskyldiga. Den arabiska imperialismen och senare islam har förtryckt, dödat och hatat människor under hela sin historia, den och kommunismen leder stort.

Då ska araber, av alla jävla idioter, vara i Sverige och bete sig om vi är de skyldiga i frågan. FY FAN.
Citera
2020-06-04, 07:17
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnGottiSr
Vem är denna kvinnliga polis?

Hela Twitter handlar ju om hennes knäande, kramar, gråtandes på axlar och upphållande av skyltar mitt under en pågående olaglig demonstration. Hur kan hon inte få kicken för ett sånt grovt tjänstefel?
Hon kanske är dialogpolis? Detta är väl deras arbete..
Citera
2020-06-04, 07:18
Medlem
Trist att demonstranterna inte kunde sköta sig. Genom att inte följa demonstrationstillståndet och dessutom starta upplopp så får de bara opinionen emot sig även om kanske syftet med demonstrationen var gott.
Citera
Medlem
Citat:
Tänk vilken tur att vi lever i den civiliserade vita världen, då. Där man utreder saker innan man dömer någon. Istället för att sitta och gissa och döma folk baserat på vad man tror. Än värre, gå ut och bränna och förstöra hela städer som hämnd på den vita mannen som byggt upp hela västvärlden.

Det visar ju på vilken jubelidiot du är, men vad kan man förvänta sig..

Känns lite som regeringens coronadiskussion det här, dom dog av underliggande sjukdomar inte corona.
Som tur var rapporterar man alla med corona som döda i det.

Nu mixar du ju vilt, Floyd har väl absolut inget att göra med upploppen efter hans död?

Det är du som är en jubelidiot, inget knä mot halsen ingen död kan ju ett barn förstå.
Varenda polis vet ju att om du sitter på en påverkad person i upprört tillstånd kan dom drabbas av allt möjligt, ju mer påverkad ju mildare måste man vara.

Sen går det inte alltid och vissa blir helt skogstokiga men Floyd låg lugnt och medelade 9ggr att han inte kunde andas.
Citera
Medlem
backlashfs avatar
Intressant att demonstranterna måste provocera fram polis-våld när det samtidigt är en del av det de vill protestera mot. Hade de inte velat att demonstrationen skulle eskalera kunde de demonstrerat över internet. VARFÖR?
Citera
2020-06-04, 07:19
Medlem
Alltså herregud. Jag trodde verkligen inte att landet var så här tappat. Min frustration har nu nått i princip max nivå. Jag önskar verkligen bara elände till de som var med i demonstrationen. De är nu grunden till en större smittspridning som kommer ta kål på en mängd med människor.

Seriöst, så ursinnigt helvetiskt arg jag blir. Vilka utomordentligt korkade får. Det verkade ingå mängder med unga tonårsflickor i idiotismen.Vars fan är deras föräldrar? Vet att det varit pinsamt ett bra tag att bo i detta land, men nu blev det genast pinsammare.

Tacka gudarna för att jag inte bor i Stockholm iaf, utan högt upp i Sverige.
Citera
2020-06-04, 07:21
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
"Vi vill ha en poliskår som ger efter och lyder oss"

https://twitter.com/SDTobbe/status/1268287136610074629?fbclid=IwAR1P9H9hKCAVWwAGVI7L4 BzHnslG-sEHpJe5Y3FW6frodeErj5XK5_5eK5w

Videon visar vad som händer när man tappar kontrollen och värdigheten

Här kan du se situationen tidigare under kvällen på samma plats. Polisen kör iväg, skuffar och pepparsprayar. De som står kvar på kvällen där och skanderar är några få envisa tonåringar. Det finns säkert efterföljande klipp på hur de tröttnar och går hem sedan.

https://www.tiktok.com/@mr.jeep/video/6834255141915348230
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in