2020-06-04, 07:05
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
sverigevän va?

modiga flickor som gör något positivt jämfört med er sverigevänner som sitter o tjurar o skriver elaka saker på nätet.
Jag är stolt Sverigevän och kristen, jag anser att den kvinnliga polisen som knäböjde och som du uttryckte det "visade sin undergivenhet" medan hennes kollegor stod med dragna vapen är ytterligare ett bevis varför det är så pass oangenämnt med kvinnliga poliser i laddade situationer.

Låt mig förklara varför: Hon likt sina kollegor är där för att utföra ett jobb, nämligen att upprätthålla säkerheten och lagen, och i och med att situationen kunde ha slutat riktigt illa om babianerna i klippet beslutade sig för att överrumpla och avväpna henne så är det därmed tjänstefel det hon gjorde.

Hoppas att samtliga av dessa idioter blev smittade av Covid 19, då de aktivt bröt mot förbudet mot allmänna sammankomster på över 50.
Citera
2020-06-04, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Problemet är att poliserna var då dumma att de avlivade aset när de blev filmade. De skulle naturligtvis gjort det när de inte blev filmade.

När man blir äldre så börjar man tänka - skulle jag vilja ligga under den polisens knä och känna livet rinna ur mig.

Det vill man inte och då blir man lite mer mänsklig

Kan det hända honom kan det hända dig om "den andra sidan" rekryterar poliser.
Citera
2020-06-04, 07:06
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av token
Det var ett briljant sätt att hantera situationen. Folkhopen efterfrågade en signal från Polisen som sa "vi vill ha en poliskår som skyddar oss". Det var precis det hon visade. Folkhopen blev nöjd och gick vidare. Dessa personer kommer respektera en polis, även vid nästa möte med polisen och då handlar det kanske om att lyda en order från en polis.

"Vi vill ha en poliskår som ger efter och lyder oss"

https://twitter.com/SDTobbe/status/1268287136610074629?fbclid=IwAR1P9H9hKCAVWwAGVI7L4 BzHnslG-sEHpJe5Y3FW6frodeErj5XK5_5eK5w

Videon visar vad som händer när man tappar kontrollen och värdigheten
Citera
2020-06-04, 07:07
Medlem
Fraziers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnGottiSr
Vem är denna kvinnliga polis?

Hela Twitter handlar ju om hennes knäande, kramar, gråtandes på axlar och upphållande av skyltar mitt under en pågående olaglig demonstration. Hur kan hon inte få kicken för ett sånt grovt tjänstefel?

Därför att ingen vågar. Den polischef som vågar kräva ansvar från den tokiga poliskvinnan kommer att riskera sin egen karriär.
Citera
2020-06-04, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Du ljuger ditt troll. Ingen har gett sig på vare sig polisbilar eller annat materiellt. Din agenda ruttnar inifrån och ut jävla rasisttroll.

Dom grep två personer
Citera
Medlem
Bavaros avatar
Man får allt mer förståelse för PISA-rapporterna är åt helvete med läs och att ta in informationskunskaper de senaste generationen i landet, då folk samlas på detta sätt, Sverige är väldigt ointiligent land.
Citera
Medlem
papercut-ninjas avatar
Problemet var ju att de kallade det "demonstration". Om de bara hade kallat det "grundskola" istället så hade det inte varit något problem att tusentals unga vistades i närheten av varandra. Unga smittar ju inte har vi fått veta...
Citera
Medlem
Kissdroppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Är du dum?

Källan är en videosekvens där han dör på videon och det sitter en polis med hela sin tyngd på knäet mot hans hals.

Sen är det ju skitsamma om han var full, gammal, dåligt hjärta eller vidare.

utan knä ingen död.
Naw, dog en kriminell neger som tidigare sprungit in i folks hus och rånat dem? En neger som var fullproppad med droger när han greps och dessutom gjorde motstånd mot polisen?

Det finns ingen mer destruktiv ras än den svarta. De är destruktiva mot sin omgivning, men också sig själva.

Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Är du dum?
Nej. Du verkar däremot vara det.

Videon är inte ett bevis på att han dog av det, din dumme jävel.
Citera
2020-06-04, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
”Sammandrabbningar mellan polis och demonstranter har skett nu i närheten av Stockholms slott.
Flera demonstranter har blivit pepparsprejade.
Enligt uppgifter har polisen fått stenar och flaskor kastade mot sig.”

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WbEwEL/polisen-upploser-demonstration-mot-polisbrutalitet

Undrar hur den knäböjande krampolisen kommer att stå sig bland kollegerna om någon polis blir allvarligt skadad?

Jag sätter 1000kr på att hon ringde in larmet när hon blev omringad.

Befälet var pragmatisk och sa - överlev, gå ut och bli vän med demonstranterna.

Och det gjorde hon.
Citera
2020-06-04, 07:10
Medlem
Alla blatteidioter som snackar om "strukturell rasism" i Sverige bör packa sina väskor och dra härifrån. Varför är ni här? Det finns hundratals "skithole länder" där ni hör hemma egentligen! Fast nej! Det kommer ni inte att göra. Ni vill fortsätta att suga på bidraget som vita svenskar producerar...Precis som era obegåvade "kollegor" - vänstersvennar...
Citera
Medlem
A.Ericssons avatar
Herregud så pinsamt det var att se detta. Att svarta beter sig som vildar är inget nytt, skammen här ligger hos de vita cucks som skämmer ut sig själva totalt.
Citera
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
"Vi vill ha en poliskår som ger efter och lyder oss"

https://twitter.com/SDTobbe/status/1268287136610074629?fbclid=IwAR1P9H9hKCAVWwAGVI7L4 BzHnslG-sEHpJe5Y3FW6frodeErj5XK5_5eK5w

Videon visar vad som händer när man tappar kontrollen och värdigheten

Ja, det där är förstås något annat. I denna situationen hoppas jag så klart att de inte gav vika. Polisen ska inte ta order av befolkningen. Nu är ju filmen klippt, så man får inte se vad som händer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in