2020-06-05, 18:25
Medlem
FuckHumanitys avatar
https://www.bitchute.com/video/BAM3Zm5hs8hg/
Citera
2020-06-05, 18:26
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Vill bara säga att vanligt folk är arga för att BLM får demonstrera och sprida smitta. Speciellt som studenterna inte får fira. Västerås studenter gick ut idag och många släktingar fick inte gå ens till skolgården.
Citera
2020-06-05, 18:27
Medlem
FuckHumanitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CliviaMiniata
Vill bara säga att vanligt folk är arga för att BLM får demonstrera och sprida smitta. Speciellt som studenterna inte får fira. Västerås studenter gick ut idag och många släktingar fick inte gå ens till skolgården.

Gör som negrerna då? Skit i allt!
Citera
2020-06-05, 18:28
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
https://youtu.be/KLdDmeyMJls

Det känns som att vi verkligen lever i verkligheten som den Ryska deflektorn Yuri Bezmenov beskriver i sin föreläsning.... Helt galet.

Fast vi fick stryk av Norge. Rejält med stryk. Där var de mellan 12 - 15 000 enligt norsk polis som möttes upp och demonstrerade idag.
Citera
2020-06-05, 18:31
Medlem
Uteliggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Polisen nuddade knappt honom, såg ut som han medvetet försökte falla för att det skulle se illa ut och sedan räknade han inte med att hans nackmuskler är 75 år gamla så han orkade inte hålla upp huvudet och knockade sig själv.

"I did nothing, the pavement was his enemy"
- Julius Benedict

Haha, du låter som polis brukar göra " slog sig själv gul o blå"
Skallskada och blodet rinnande ur örat... verklighetstrogen simulant, eller hur?
Citera
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Ibland är det en stor tur att uppstickande media som Samhällsnytt finns och att vi inte bara har Bonniers, Schibsteds och statsmedia.
Ingen annan än Samhällsnytt skulle ha publicerat de uppgifter som alla tidningar har haft sedan början. Alla förstår ju att exempelvis Aftonbladet hade all information om poliskvinnan redan nästa dag, men att de aldrig skulle eller kommer att publicera denna.

Däremot nu när hennes identitet är avslöjad med detaljer, ja då blir det kanske idag eller under helgen, några fina snyftreportage i tidningar.

Men...Aftonbladet publicerade ju bilden samma dag det skedde? Hur menar du att Snabelnytt ”avslöjat” något nytt? Eller är det bara så att du inte hänger med, utan bara hänger på fake media siter som är lite långsamma?
Citera
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Från att ha sett poliserna som parias lugnade stämningen ner sig och man omfamnade poliskvinnan istället. Det krävs ingen större hjärna att förstå att hon handlade rätt.

Att stämningen förbyttes råder inget tvivel om. Det är i princip odiskutabelt.
Med facit så blev det rätt här ja, men ack så fel ur andra synvinklar och då specifikt lagstadgade sådana. Hennes aktion verkar gått emot ganska många direktiv som en polis måste följa, så poängen är inte att det gick bra här.
Poängen är att man inte ska ha poliser som kan skapa sig detta personliga utrymme på en kommendering av detta slag, med alla ingredienser som nu finnes i detta.

Som någon skrev i den dolda polis fb-gruppen: Vad hade hänt om en polis tog stöd/parti åt högervridna upptåg, eller annars vilkenmellanmjölkspolitik eller whatever egentligen.
Svensk polis får aldrig ta sådan ställning, oavsett hur mycket polisfråga denna demonstration faktiskt är i grunden.
Detta är inget jag bara påstår, utan detta är som det är.

Jag vidhåller att det var ren skär tur att hon istället inte övermannades och/eller helt sonika trampades ned.
Jag tror tyvärr inte PAN kommer vara nådiga över henne, sett till vad för info jag fått till mig hittills.
Citera
2020-06-05, 18:38
Medlem
FuckHumanitys avatar
Ni som tycker att polisen gjorde rätt i att lugna stämningen med kramar. Ni har aldrig nånsin ifrågasatt varför dessa negrer tycker sig ha rätten att bli aggressiva från början? I Sverige? Där de får allt serverat på silverfat? Efterblivna rödinghoror.
Citera
2020-06-05, 18:41
Medlem
Imnshos avatar
Vi har en neger på jobbet. Ganska korkad men snäll, kul och trevlig. Skulle definitivt demonstrera mot om han fick spö av en snut.

Den där Floyd verkar ha varit mer av en kaosneger. Tittar man på bilderna ser man att mänskligheten inte förlorade nån av sina främsta. Genpoolen blev på marginalen något bättre.

Vet inte vad det har med tråden att göra, men fortsätter vänstern i Stockholm att kaosa på gator och torg? Läser inte media själv, av princip.

Inte för att jag är särskilt intresserad, men har man ett Flashbacks-konto så ska man väl försöka "hänga med" i samtiden.

Nej, nu tar jag en öl. Vad blir nästa topprubrik till veckan, corona, negerkaos, politik? Omstart fotbollen? Man vill ju känna att vår värld har viktiga saker att avhandla.

Over and out, skål.

Förresten vad är klockan?
Citera
2020-06-05, 18:44
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CliviaMiniata

Vanligt folk är arga för att vänstern är dumma i huvudet.

Protesters struggle to specify why they want to stop Trump
https://youtu.be/IGdUJjxW1r0

Japp ni såg klippet på dom korkade vänstermänniskorna.
Citera
2020-06-05, 18:45
Medlem
Imnshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckHumanity
https://www.bitchute.com/video/BAM3Zm5hs8hg/
Det var en fin melodi, hörrudu. Jag gillar country. En värdig arvtagare till Weird Al Jankovic.
Citera
2020-06-05, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Jag är mer inne på den post-modernistiska föreställningsvärlden för det här stämmer ruskigt bra in på dagens samhälle:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Postmodernism
Ja verkligen, många här på Flashback och på högerkanten har fixerat sig väldigt mycket vid kulturmarxismen vilket inte ska betraktas som riktigt samma sak som postmodernismen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in