2020-06-04, 06:42
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ormsaltaren
Vilka åsyftar du när du skriver ”undergivenhet till oss”.

Att en polis i uniform tar politisk ställning under en demonstration är sinnessjukt. Som sagts tidigare i tråden, vad hade du sagt om denna polis gjort detsamma om exempelvis NMR demonstrerat?

till blm rörelsen och alla människors lika värde. sverige borde ha en mörk kvinna som statsminister.

polsen borde humaniseras och ta bort sina vapen. såg att en kvinnlig polis stod o grät. vi vinner över de vita kvinnliga poliserna och sedan avskedar vi de rasistiska vita männen

sänder bra signaler mot usa. ge upp som våra poliser gjorde och bli en del av kampen.
Citera
2020-06-04, 06:42
Medlem
Kissdroppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Ja, om man sitter på en 90 åring så dör hon av hög ålder och dåligt hjärta...

Du vet ju precis som jag att hade polisen inte suttit på honom så hade han inte dött just då.
Har du källa på att han dog av det?
Citera
2020-06-04, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 255M
Men ingen verkar ju ens bry sig om att han har begått ett sånt grovt brott, tror helt ärligt att många inte ens har en aning om det och att om de fick reda på det, så skulle de ändra uppfattning och troligtvis, eller förhoppningsvis inte göra han till en martyr.

Hur kommer det sig att det alltid ska vara dom som blir martyrer. Det finns gott om svarta i Amerika som blir dödade av polisen och faktiskt är helt normala människor, inte några jäkla kriminella med ett brottsregister som är lika långt som ett kvitto efter en storhandel på Ica...

Polisvåldet i USA är ett problem, även våldet mellan svarta på vita, där svarta attackerar och dödar vita i betydligt större grad än tvärtom. Men som sagt, när skriver Aftonhoran eller Bajspressen om det?

Kommer du ihåg pojken på stranden som släppte på bromsen för invandringen?

Det händer hela tiden, för ett par veckor sedan sköt dom ihjäl en joggare i Georgia och media försökte skapa rubriker.

Det är timing, händer hela tiden men när timingen är rätt så brakar det på.
Citera
2020-06-04, 06:45
Medlem
Citat:
Ser du demonstrationen så ser du knappt några invandrare.

Är massa svenskar och ett gäng yngre invandrare, alla i 20 årsåldern behöver hata staten

Vi har ingen strukturell rasism i Sverige och det tycker inte de flesta invandrarna heller uppenbarligen.

nä jag såg inte det. det är väl trendigt att hålla på nu. i sverige bjuder fan polisen kriminella invandrare på saft och bullar.
Citera
2020-06-04, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
mäktigt över 8000 på demonstrationen yes baby!

Lite typiskt att en vit kränkt man från polisen gav sig på några kvinnor från demonstrationen. En vit svensk kvinnlig polis gick ned på knä, tycker fler poliser borde visa på undergivenhet till oss. Det är en antirasistisk symbol men bra om poliser är mer undergivna eftersom de har en så fascistisk historia.

Ska köpa en tröja eller nåt från den rörelsen igen så de får in mer pengar.
Du borde istället försöka få ett fast jobb eller varför inte åka hem. Du är inte svensk och kommer aldrig bli. Du känner dig enormt underlägsen när du ser vita människor ha vanliga liv med arbete och umbäranden och menar att din egen brist på succé beror på rasism när det egentligen handlar om att människor är olika. Din inre upplevelse är rubbad. Åk hem, ingen har någonsin velat ha dig här. Du får ett bättre liv i landet dina föräldrar kom ifrån.
Citera
2020-06-04, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdroppe
Har du källa på att han dog av det?

Sluta nu

Han ligger med ett knä mot halsen i 14 minuter, han håller inte tätt, han ber om att få andas vadå, 9ggr.

Se videon för fan.
Citera
2020-06-04, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dordas
nä jag såg inte det. det är väl trendigt att hålla på nu. i sverige bjuder fan polisen kriminella invandrare på saft och bullar.

För en 20 åring är det viktigaste i livet att vara rebell.

Man hatar (de vita) männen som är laglydiga hela livet och bara jobbar och betalar allt för att dom är rasister.

Man minglar med dräggen.

Sen går det väl som det går ibland för dessa 20 åringar men då har dom lärt sig livets läxa och kan gå vidare.
Citera
2020-06-04, 06:52
Medlem
Kissdroppes avatar
Citat:
Sluta nu

Han ligger med ett knä mot halsen i 14 minuter, han håller inte tätt, han ber om att få andas vadå, 9ggr.

Se videon för fan.
Så ingen källa alltså

Jag vet inte ens hur du kom in på det här, när allt jag påpekade var att ingen bryr sig om alla som faller offer för den negroida rasen. Men så fort en kriminell neger dör så blir det liv i luckan över hela världen.

Negern är den största rasisten i hela västvärlden, det råder inga tvivel om det.
Citera
2020-06-04, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
till blm rörelsen och alla människors lika värde. sverige borde ha en mörk kvinna som statsminister.

polsen borde humaniseras och ta bort sina vapen. såg att en kvinnlig polis stod o grät. vi vinner över de vita kvinnliga poliserna och sedan avskedar vi de rasistiska vita männen

sänder bra signaler mot usa. ge upp som våra poliser gjorde och bli en del av kampen.

Varför borde Sverige ha en statsminister enbart för att hon är svart? Sitter du själv och kategoriserar människor utifrån dess etnicitet när det är det ni själva försöker motverka? Logiskt tänkande är inte din grej va?
Citera
2020-06-04, 06:53
Medlem
Citat:
För en 20 åring är det viktigaste i livet att vara rebell.

Man hatar (de vita) männen som är laglydiga hela livet och bara jobbar och betalar allt för att dom är rasister.

Man minglar med dräggen.

Sen går det väl som det går ibland för dessa 20 åringar men då har dom lärt sig livets läxa och kan gå vidare.

ja men det är ändå normalt för ungdomar. jag var nära på att dra ut och bränna kors.
Citera
2020-06-04, 06:56
Awaiting Email Confirmation
Vem är denna kvinnliga polis?

Hela Twitter handlar ju om hennes knäande, kramar, gråtandes på axlar och upphållande av skyltar mitt under en pågående olaglig demonstration. Hur kan hon inte få kicken för ett sånt grovt tjänstefel?
Citera
2020-06-04, 06:57
Medlem
Citat:
Kommer du ihåg pojken på stranden som släppte på bromsen för invandringen?

Det händer hela tiden, för ett par veckor sedan sköt dom ihjäl en joggare i Georgia och media försökte skapa rubriker.

Det är timing, händer hela tiden men när timingen är rätt så brakar det på.
Det som sker i USA ska inte komma till Sverige. Men jag vet vad dom (ANTIFA) (BLM) osv försöker göra. Jag är inte dum, de kommer slänga på sig offerkoftan här i Sverige med. Araber och Afrikaner är inga offer i Sverige och de ska ta mig fan inte jämföra sin situation med svarta amerikaner, speciellt inte några jävla araber, av någon anledning så leker de svarta här i Sverige, fastän vi vet mycket väl vad araber gör mot afrikaner runtom Afrika med aktiv slavhandel osv och de har skett länge, dubbelmoral utan dess like. Men araber är samma skit som judar, slavägare, manipulerar och ljuger, det är trots allt tillåtet att göra allt detta mot de som inte är muslimer. Jag förstår att svarta amerikaner har en, om inte två, tre, fyra eller femhundra anledningar med att vara ilskna i USA och hur deras samhällssituation ser ut. Jag säger det redan nu, vänta tills skit börjar braka igång här i Sverige. Jag gissar på att nu i helgen så kommer det bli en hel del kalabalik. Antifa sitter och väntar och det gör BLM också. Det är egentligen hemskt hur de inte skäms, finns fan inget land som skulle acceptera det här så som Sverige gör och har gjort alldeles för länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in