Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Kommer du ihåg pojken på stranden som släppte på bromsen för invandringen?
Det händer hela tiden, för ett par veckor sedan sköt dom ihjäl en joggare i Georgia och media försökte skapa rubriker.
Det är timing, händer hela tiden men när timingen är rätt så brakar det på.
Det som sker i USA ska inte komma till Sverige. Men jag vet vad dom (ANTIFA) (BLM) osv försöker göra. Jag är inte dum, de kommer slänga på sig offerkoftan här i Sverige med. Araber och Afrikaner är inga offer i Sverige och de ska ta mig fan inte jämföra sin situation med svarta amerikaner, speciellt inte några jävla araber, av någon anledning så leker de svarta här i Sverige, fastän vi vet mycket väl vad araber gör mot afrikaner runtom Afrika med aktiv slavhandel osv och de har skett länge, dubbelmoral utan dess like. Men araber är samma skit som judar, slavägare, manipulerar och ljuger, det är trots allt tillåtet att göra allt detta mot de som inte är muslimer. Jag förstår att svarta amerikaner har en, om inte två, tre, fyra eller femhundra anledningar med att vara ilskna i USA och hur deras samhällssituation ser ut. Jag säger det redan nu, vänta tills skit börjar braka igång här i Sverige. Jag gissar på att nu i helgen så kommer det bli en hel del kalabalik. Antifa sitter och väntar och det gör BLM också. Det är egentligen hemskt hur de inte skäms, finns fan inget land som skulle acceptera det här så som Sverige gör och har gjort alldeles för länge.