2020-06-03, 18:52
Medlem
Någon som testa Quad Stack från Phenom Nutrition?

Innehåller:

3mg LGD 4033
10mg Cardarine
10mg ostarine
10mg mk677

Är Phenom Nutrition samma tillverkare som Phenom Pharma?

Åsikter om kombon?
Citera
2020-06-03, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Nej och nej.

Endast inom elitidrott det kollas efter SARMs. Det är mycket dyra test som ett gym inte lär ta sig råd till. Samtidigt är SARMs lagliga att inneha och använda i Sverige. Det är enbart olagligt att sälja inom Sveriges gränser.

Du kommer inte växa tillräckligt mycket på 8 veckor så att någon skulle misstänka något.

Läkemedelsverket har lagt till alla SARMS som läkemedel på sin lista nu, så vid import utanför EU har de rätt att beslagta. Å andra sidan är sarms lika dyrt utanför EU som innuti så finns inga fördelar att köra från staterna.
Senast redigerad av fonzen 2020-06-03 kl. 20:07.
Citera
2020-06-03, 20:08
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Läkemedelsverket har lagt till alla SARMS som läkemedel på sin lista nu, så vid import utanför EU har de rätt att beslagta

Du tänker nog på Ostarine som är i fas III. Ingen annan SARM är läkemedelsklassad i Sverige. Sök själv på deras hemsida.
Citera
2020-06-03, 20:20
Medlem
Citat:
Du tänker nog på Ostarine som är i fas III. Ingen annan SARM är läkemedelsklassad i Sverige. Sök själv på deras hemsida.

Den är uppdaterad nu i corna tider. Alla tillagda utom mk-677

https://www.lakemedelsverket.se/glob...nesguiden1.pdf
Citera
2020-06-03, 20:41
Medlem
Jagozars avatar
Citat:

Se där. Otroligt dåligt att man får noll resultat när man söker på SARM eller någont av namnen på alla sarms.

Såg att Andarine står listad som icke läkemedel, och Cardarine, Stebabolic och S23 finns inte ens med på listan.
Citera
2020-06-04, 02:48
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mack_at_gymmet
Någon som testa Quad Stack från Phenom Nutrition?

Innehåller:

3mg LGD 4033
10mg Cardarine
10mg ostarine
10mg mk677

Är Phenom Nutrition samma tillverkare som Phenom Pharma?

Åsikter om kombon?

Det är ganska låg dos lgd, jag trodde Cardarine var för viktminskning och lgd för viktökning så den känns lite mysko.

Kör på 10mg LGD, 10-20mg Mk-677 och Testolone istället
Citera
2020-06-04, 09:01
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coxhuvud
Det är ganska låg dos lgd, jag trodde Cardarine var för viktminskning och lgd för viktökning så den känns lite mysko.

Kör på 10mg LGD, 10-20mg Mk-677 och Testolone istället

Det är en recomp stack. Därför används både viktminskningsprep tillsammans med muskelökningsprep.
Citera
2020-06-04, 10:49
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Det är en recomp stack. Därför används både viktminskningsprep tillsammans med muskelökningsprep.

Jahaja. Jag hade fått uppfattningen om att lgd gav lite mer ”puffiga” muskler och att Cardarine är designat för att göra raka motsatsen..
Citera
2020-06-04, 10:56
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Jahaja. Jag hade fått uppfattningen om att lgd gav lite mer ”puffiga” muskler och att Cardarine är designat för att göra raka motsatsen..

Ja LGD binder lite vatten men det hjälper ju även att bygga muskler. När man väl slutat med kuren ser man därför mer deffad/recompad ut när vattnet släppt om man kör med Cardarine samtidigt. Vissa gillar att deffa för sig och vissa samtidigt som de bygger.
Citera
2020-06-04, 15:37
Medlem
Jagozars avatar
Citat:

Glömde att påpeka att MK677 och YK11 är automatiskt olagliga redan då de är prohormoner och inte SARMs. Allt som påverkar hormonerna i kroppen på minsta sätt är olagligt att använda om det inte är förskrivet av läkare.
Citera
2020-06-05, 09:25
Medlem
Citat:

jag har kört lgd nu i snart tre månader, jag har inte märkt av någon vattenansamling eller puffighet.

tror det är väldigt individuellt =)
Citera
2020-06-05, 10:11
Medlem
så min lgd 4033 kur är snart över, som pct, är det nolvadex som gäller ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in