2020-05-29, 18:41
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Ahh missförstod ditt inlägg. Jag skulle kört på YK11 tillsammans med testo om jag var du. Läst mycket bra om den kombon. YK11 är dock ingen regelrätt SARM utan en prohormon, men den brukar ändå nämnas inom SARM sammanhang av någon anledning.

Ja det spelar ingen roll, precis som mk lnte heller är en regelrätt Sarm .

Brukar köra en knuff med dbol men den kan man ju inte ligga på så värst länge om man jämför med vissa sarms. Blir rad 140 gen om jag inte finner något mer intressant. Ska kolla upp yk11, tackar för det.
Citera
2020-05-31, 01:51
Medlem
Avslutade min kur på Rad-140 > MK677 10 mg > 10v för 2 månader sedan~~
Börjar spana på nästa, men lutar emot lgd 10,20 mg? > MK 20mg någon som har provat under en längre tid?
Citera
2020-05-31, 14:51
Medlem
mrxwls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Börjar spana på nästa, men lutar emot lgd 10,20 mg? > MK 20mg någon som har provat under en längre tid?

Hur gick det då? Före/efter? Blodvärden, styrka, massa osv.

Läs på lite om LGD, du bör definitivt inte köra på 20mg (eller 10mg heller för den delen).
Sen gör du vad du vill såklart
Citera
2020-05-31, 15:12
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrxwl
Hur gick det då? Före/efter? Blodvärden, styrka, massa osv.

Läs på lite om LGD, du bör definitivt inte köra på 20mg (eller 10mg heller för den delen).
Sen gör du vad du vill såklart

Jag körde LGD 10mg i 8 veckor utan problem tillsammans med RAD-140, Cardarine och Ostarine.

Om man inte är nybörjare ser jag inget problem med att köra 20mg LGD only. Men då ska man ha kört en lättare kur LGD innan så man vet hur man reagerar på det.
Citera
2020-06-01, 18:50
Medlem
någon som vet hur effekten av mk 677 påverkas av att man tar den med mat i magen ?
Citera
2020-06-01, 19:27
Medlem
[quote=-Gustavsson|71751197]Mest för att förhindra insulinresistensen man får av mk-677.

läste något om det, men att det mest var ett besvär för sjuka eller äldre ?

jag tänkte köra tre mån, är det något jag behöver bekymra mig över ?

kör 20mg om dagen

jag äter inget socker förrutom vad jag får i mig ifrån pasta (som är en rätt avsevärd mängd o andra sidan)
Citera
2020-06-01, 21:46
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate
någon som vet hur effekten av mk 677 påverkas av att man tar den med mat i magen ?

Antagligen bättre att ta med mat då många blir illamående och trötta när de tar en dos. Därför rekommenderas det att man tar det till kvällen. Det hjälper sömnen bättre också.
Citera
2020-06-02, 07:13
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp

Kört det med trevliga resultat. Men är du fet så tänk på att det blir en del vätska med båda dem preparaten.

Mvh
Citera
2020-06-02, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Antagligen bättre att ta med mat då många blir illamående och trötta när de tar en dos. Därför rekommenderas det att man tar det till kvällen. Det hjälper sömnen bättre också.

jo det är då jag tar det själv, tänkte på att det står att man skall ta det på tom mage mest, min mage är då fan inte tom på kvällen haha
Citera
2020-06-02, 09:19
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate
jo det är då jag tar det själv, tänkte på att det står att man skall ta det på tom mage mest, min mage är då fan inte tom på kvällen haha

Hade också hört tidigare att man ska ta det på tom mage men det verkar inte finnas någon tillförlitlig information om att det ska vara nödvändigt. Du kan ju alltid prova att ta på relativt tom mage först och se om du klarar av det. Om du blir illamående eller känner av andra biverkningar kan du ta tillsammans med mat
Citera
2020-06-02, 18:58
Medlem
coxhuvuds avatar
Hej, ganska generell och säkerligen mångsidig fråga, men; Om jag skulle råka ut för ett slumpmässigt drogtest (i samband med gymmet), skulle då LGD-4033 komma upp på testet? -Och, kan det ens hända så mycket på 8v LGD-4033 så att personal skulle misstänka något?

Går det att undvika misstanke från personal?

MvH
Citera
2020-06-02, 23:01
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coxhuvud
Hej, ganska generell och säkerligen mångsidig fråga, men; Om jag skulle råka ut för ett slumpmässigt drogtest (i samband med gymmet), skulle då LGD-4033 komma upp på testet? -Och, kan det ens hända så mycket på 8v LGD-4033 så att personal skulle misstänka något?

Går det att undvika misstanke från personal?

MvH

Nej och nej.

Endast inom elitidrott det kollas efter SARMs. Det är mycket dyra test som ett gym inte lär ta sig råd till. Samtidigt är SARMs lagliga att inneha och använda i Sverige. Det är enbart olagligt att sälja inom Sveriges gränser.

Du kommer inte växa tillräckligt mycket på 8 veckor så att någon skulle misstänka något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in