Citat:
Man såg i FUP, när det fotograferades i lägenheten, att det låg svarta sopsäckar där någonstans. Kommer inte ihåg om Det var i ett öppet skåp. Dom låg i en rulle Som verkade öppnad. Jag tror det var i hallen. Titta själv på fotografierna över lägenheten. Kan ju inte komma ihåg sidnummer nu, men jag tror jag ska titta en gång till jag också. Men det kanske är så att dom flesta har någon sådan rulle hemma. Själv har jag alltid det. Så det är ju inget bevis, men kom ihåg att jag tänkte:Aha. Det var ju väldigt noggrant fotograferat överallt. Tänkte på fotograferingen av det öppna kylskåpet och frysen. Och öppna lådan på hennes nattduksbord.
Att de kan (teknikerna) komma fram till att det saknas så mycket folie ifrån lägenheten begriper jag inte riktigt. Har svårt att tro att alla delar av kroppen är inlindat i enbart folie och dubbelt om flera ggr. Möjligen kanske i två lager av vardera kroppsdel - om man delar en kropp i huvud i flera mindre bitar och lager, vardera två armar och vardera två ben och en torso.
Tvivlar på att dessa övriga delar har så många lager av folie som huvudet har funnits i. MEN tydligen har teknikerna och polisen belägg för att folie har förbrukats och i mycket stor mängd.
Folien kan inte enbart ha använts till dessa 5 gram ( ? ) cannabis som han sagt sig använda för att dölja lukten av cannabisen.
Minns jag fel eller har jag drömt? om att det fanns en öppnad rulle med svarta sopsäckar i hushållet - som det har använts ett antal påsar utav?
Jag kanske minns fel som sagt var. Någon annan som kommer ihåg det? Med de svarta soppåsarna?
Tvivlar på att dessa övriga delar har så många lager av folie som huvudet har funnits i. MEN tydligen har teknikerna och polisen belägg för att folie har förbrukats och i mycket stor mängd.
Folien kan inte enbart ha använts till dessa 5 gram ( ? ) cannabis som han sagt sig använda för att dölja lukten av cannabisen.
Minns jag fel eller har jag drömt? om att det fanns en öppnad rulle med svarta sopsäckar i hushållet - som det har använts ett antal påsar utav?
Jag kanske minns fel som sagt var. Någon annan som kommer ihåg det? Med de svarta soppåsarna?