2026-07-13, 16:55
Medlem
kristerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persikan67
Finns de ngn som haft en teori om var resten av kroppen kan finnas?
Det var ju en massa skärmärken i golvet vid avloppet i duschen /badrummet, i fup står även att det var stopp i avloppet! och att de tagit upp massa skit och dun... så ja... jag skulle tippa på att de flesta delar har spolats ned i avloppet. efter det vart stopp i avlopp så har han dumpat resten av delar längst med sina jobb-rutter.. Därför han varit hem mellan alla jobb besök...

men jag tror han har fått hjälp! (medans Tisko yrade omkring på landsvägen) förmodligen hans far. Som enligt en webbsökning är utvandrad från Sverige. Men hans mor bor kvar här. Lite märkligt... att han fått hjälp förklarar även huvudet i garderoben. Som jag misstänker Tisko inte visste om!? Det är min lilla teori!
Citera
2026-07-17, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitecaat73
Han kan bli villkorlig frigiven som tidigast 15/11 2031 kl 12.00. Dock ser jag det som osannolikt då har han dragit på sig över 200 misstänkta misskötsamhet och över 78 varningar hittills under sin fängelsevistelse.

Varningarna räcker och kommer ligga till grund för att skjuta upp hans villkorliga frigivning när det väl börja närma sig.

Oavsett så kommer han få det tufft när han väl släpps ut i frihet. Han har ju redan vid flertalet tillfällen blivit misshandlad på insidan samt har han fått byta anstalt flertalet ggr p g a en hög hotbild mot honom.

Den taniga saken?
Vem fan skrämmer han på kåken...
Citera
2026-07-17, 23:51
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Den taniga saken?
Vem fan skrämmer han på kåken...

Läs om och läs rätt!
Tishko skrämmer ingen annan på kåken utan tvärtom…
Han är en tanig liten skit som tror att han är tuff men som nog ligger skapligt risigt till på kåken om någon får chansen….
Just sayin….
Citera
2026-07-22, 20:14
Medlem
Har haft en inomhusdag och lyssnat på Pc igen, otroligt vilket engagemang idioten lägger på att ljuga och att fanskapet inte blivit ihjälslagen ännu är förvånansvärt märkligt.
Har han klarat sig tackvare sin hudfärg eller vad kan det bero på annars?
Citera
Igår, 07:50
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristerz
Det var ju en massa skärmärken i golvet vid avloppet i duschen /badrummet, i fup står även att det var stopp i avloppet! och att de tagit upp massa skit och dun... så ja... jag skulle tippa på att de flesta delar har spolats ned i avloppet. efter det vart stopp i avlopp så har han dumpat resten av delar längst med sina jobb-rutter.. Därför han varit hem mellan alla jobb besök...

men jag tror han har fått hjälp! (medans Tisko yrade omkring på landsvägen) förmodligen hans far. Som enligt en webbsökning är utvandrad från Sverige. Men hans mor bor kvar här. Lite märkligt... att han fått hjälp förklarar även huvudet i garderoben. Som jag misstänker Tisko inte visste om!? Det är min lilla teori!
De hittade blodiga saker i sophuset, men det hade redan tömts en gång efter mordet. Hans skytteltrafik mellan hemmet och brukarna tyder på att han använt deras sophus också. Det är inte troligt att han orkade dela upp henne så mycket att hon gick att spola ned. Det är ganska självklart att Tishko la huvudet själv i resväskan. Det låg flera personliga saker där som tyder på en ”omsorgsfull begravning”, eller vad hans skruvade hjärna hittade på.
Citera
Igår, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
De hittade blodiga saker i sophuset, men det hade redan tömts en gång efter mordet. Hans skytteltrafik mellan hemmet och brukarna tyder på att han använt deras sophus också. Det är inte troligt att han orkade dela upp henne så mycket att hon gick att spola ned. Det är ganska självklart att Tishko la huvudet själv i resväskan. Det låg flera personliga saker där som tyder på en ”omsorgsfull begravning”, eller vad hans skruvade hjärna hittade på.

..och hans fingeravtryck på tejpen, inte bara utanpå utan flera varv inuti (OM, jag inte missminner mig)
Citera
Igår, 11:10
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinkelConnoisseur
..och hans fingeravtryck på tejpen, inte bara utanpå utan flera varv inuti (OM, jag inte missminner mig)
Du minns rätt, på flera varv. Jag hade glömt det.
Citera
Idag, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slev
Har haft en inomhusdag och lyssnat på Pc igen, otroligt vilket engagemang idioten lägger på att ljuga och att fanskapet inte blivit ihjälslagen ännu är förvånansvärt märkligt.
Har han klarat sig tackvare sin hudfärg eller vad kan det bero på annars?
Hans hudfärg? Kryllar av araber innanför murarna. Han sitter med likasinnade, sådana som också gjort obeskrivliga saker. Sådana hamnar aldrig på normalavdelning(därför att de skulle aldrig tolereras där).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in