Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Sorry - jag nappar inte på teorin om att han skulle vara/är Nekrofil.
I så fall var han totalt utsvulten på sina sexfantasier - eller hur han han kunnat få pitten att stå ens - så många lik har han väl inte haft möjlighet att tillgå???
Ber om ursäkt för mitt plumpa inlägg - men det var då märkligt vad en del i tråden verkar haka upp sig på just: Nekrofili .... Något jag INTE tror på överhuvudtaget.
Alla har sina egna teorier och delteorier.
Men bara för man har en fetisch eller läggning betyder det ju inte att bara det gäller, strypsex och kyrkogårdar kan ju ha varit nått som fungerade för det var det närmsta han kunde komma, att man hittar sperma bredvid där ett lik legat under en längre period i hans säng behöver ju inte betyda det, men det skapar ju teorier.
Även om man tänder på stora bröst funkar även små, om du förstår vad jag menar.
Han behöver ju inte ha gått runt hela livet o fantiserat om att ha sex med ett lik, utan kanske blev nyfiken nu när han hade ett, hur det skulle vara, eller så blev han upphetsad av mordet eller liknande.
Dock hade jag även en annan teori tidigare om att han möjligtvis hade misshandlat henne grovt och sedan tagit med henne till sängen för att ha sex med henne då någon granne hört dem ha riktigt hårt sex efter de bråkat varje gång, kanske var det så även denna gång men att hon avled av sina skador, under eller efter akten.