Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Men-Snabb
Jag har inte vikit ner mig. Vi är båda överrens om att dagens sexlagsstiftning är rent och skärt vansinne. Sedan vill han ha legalisering som förstahandsval, jag vill ha kriminalisering men kan tänka mig en legalisering under kontrollerade former. Detta har jag påpekat flera gånger. Det kallas för en kompromiss. Det för att komma bort från en situation som är sämre än både hans och mitt förstaval och jag VET skulle rädda flickebarn och kvinnor ur klorna på de kriminella asen.
Om du VET det har du säkert en källa, för det är ologiskt och fel att kriminalisering eller hårdare reglering förbättrar villkoren för marginaliserade, det är dessutom det enda jag sprungit på vad gäller emperin, att det blir värre ju mer reglering man har på sexarbetare, och värst om man kriminaliserar. (gällar allt, alltid , i alla tider, och om du menar på att det inte är så får du gärna bevisa det)
Citat:
Om du inte förstår vad en kompromiss är kan du läsa Merapis inlägg i frågan och se den totala avsaknaden av detta. Hon hatar bara och enbart. Inget annat får komma emellan hennes hat mot män. Inte ens de utsatta barnen och kvinnorna.
det är för att människor är onda och vissas ondska är större än andras.