Citat:
Ursprungligen postat av
Culpepper
Vem gjorde testet? När jag jobbade inom slutenvården så gjorde vi "standard benso tester" visade det någonting så för att helt avgöras så behövde det skickas på analysering för att verkligen avgöra vad det var för något. Det polisen och sånt har kan vara missledande. Sen borde du känt det också då Iktorivil är enormt mycket starkare än Oxazepam om det var t.ex 2mg tabletter. 4mg Ikto = 80mg Stess = 240mg Oxascand om man kollar en artikel gjord av en överläkare i psykiatri och professor.
Jag har tidigare fått Oxascand och visste inte dem ekvivalenta doseringarna och är flygrädd och undrade va fan inte dem hjälpte på 20mg när jag tidigare fått Stesolid 20mg sen kom jag hem och ringde sjuksköterskan och då fick man reda på det jävla resultatet.
Tjena gjorde mitt urine prov hos psykiatriker/polisen, trodde jag seriöst hade ikto i min kropp för det kändes så, alltså tabletterna jag fick såg exakt ut som riktiga (svarta marknaden då)
Roche två prickar på ena sidan med en 2a. m brytskåra så du kan dela den i fyra bitar
Varför säger resultaten att jag fick det jag hade?
Är helt Lost. Mvh