Citat:
Ursprungligen postat av
Lyckligagatanden
Bullshit, det är media som har hittat en syndabock som passar.
---------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------
Jag tycker det är en relevant frågeställning som varit uppe även här
Slöa snuten som har tappat Knarkhandeln / Skjutningarna / med Feministisk regering
Har funnits bordeller i stan i många år --lätt googlat tydligen
Redan Geijer och grabbarna pumpade småflickor. Det korrupta rättsväsendet fick inte till det
Inga skadestånd.
JO + JK har inte hittat ngn som Underpresterar med en döing på hörnet varje kväll
Helt plötsligt hittar man en känd person som åker dit ..
OCH tänka sig det var en
svartskalle rena slumpen ... finns ju ingen som går på den lätta
inte ens fruntimmerna.
En snutkår som åkte på 9 siffror skadestånd när Ziggisana släpade snuten till 2 Domstolar
JO + JK har inte hittat ngn som Underpresterar
Paolo har spelat smart Snackar för mycket om saker han inte begriper en del kontroversiella och har inte koden som
fungerar i fina salonger. Nu ser det ut som att han har snackat in sig på kåken. Högmodet som går före fallet.
Jag tycker man köra hårt med sexköpare ..Men det luktar skumt detta
Har bordellen funnits sedan 2018 ..har man ju haft chansen att välja ngn Sosse pamp eller Verksdirektör
eller Statstjänsteman men man tar svartskallen.
Visst Det var en Moderat som åkte också men. Som ngn skrev här innan
VARFÖR just nu .Jag inbillar mig att man har spaning på lokalen innan man slår till. Det hade ju i vart fall jag haft
Så man har förmodligen rätt bra vetat vilka som var inne.
visst " If you cant do the Time dont do the Crime "
Paolo ha nog samlat ihop till detta ..Skyldig verkar han vara ... Kan utan vidare tänka mig att insatsledaren där då
" Nu skall han få den jä..n kör vi grabbar " Hallickarna kan dom kasta sjön .. Stänga alla Bordeller är OK för min del.
Lite illa luktar det .Efter att snuten inget klarat på 40 år Så äntligen
TAR DOM SVARTSKALLEN.
Även om Paolo kanske förtjänar det så skall det gå rätt till. .... känns det lite skumt.
Utan att jag vet hur kundkretsen ser ut så var det i Geijer affären inga fattiglappar.
Det är vad man sett i pressen rätt dyrt så det känns inte som att det finns andra än rika där mer eller mindre.
Vore det saklig opartiskhet hade de stora kanonerna ngn gång åkt in inte bara svartskallen.
Inget av de andra namnen är ute.
Ville man stoppa företeelsen / brottet exploateringen av de stackars tjejerna av svin ... UT MED DE NAMNEN gärna på löpsedeln