Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-05-25, 23:49
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Det kan väl vara så att Paolo fått uppgifter om var kvinnan finns och pris av en av hallickarna via text?
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Man åtalar ändå om det finns tillräckligt som talar för att brottet har begåtts.
Ja, fast det bevisar ju inte oaktsam våldtäkt om hon är med på upplägget.
Det enda dom verkar ha att gå på, är Paolos otroligt korkade utsaga i TV där
han medgav att kvinnan kan vara dittvingad.
Fast, i en rättegång kan nog en försvarare hävda tillfällig sinnesförvirring
hos Paolo p.g.a. Jennys ledande frågor, och utan kvinnan närvarande, som kan motsäga det,
har jag svårt att se något annat än en friande dom.
Ledande frågor är t ex inte tillåtna vid ett polisförhör.
Senast redigerad av dobbelina 2020-05-26 kl. 00:03.
Citera
2020-05-26, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Ja, fast det bevisar ju inte oaktsam våldtäkt om hon är med på upplägget.
Det enda dom verkar ha att gå på, är Paolos otroligt korkade utsaga i TV där
han medgav att kvinnan kan vara dittvingad.
Fast, i en rättegång kan nog en försvarare hävda tillfällig sinnesförvirring
hos Paolo p.g.a. Jennys ledande frågor, och utan kvinnan närvarande, som kan motsäga det,
har jag svårt att se något annat än en friande dom.
Ledande frågor är t ex inte tillåtna vid ett polisförhör.

Vad menar du var med på upplägget?
Citera
2020-05-26, 00:18
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Vad menar du var med på upplägget?
Att hon inte var tvingad utan deltog frivilligt, kanske t.o.m. på eget initiativ.
Citera
2020-05-26, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dordas
hoppas dom slutar sälja rumänsk mat på ica nu också. rätt åt dom jävlarna.

Ja då blir det tomt på hyllorna...
Citera
2020-05-26, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Vilka är hallik-grobianerna?

Finns pixlade bilder på Aftonbladet

(scrolla ner lite)
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/LAwL7P/misstankta-hallickarnas-liv-pa-ostermalm-innan-gripandet

Vilka lyxgym var dessa rumäner på? Vilken herrklubb hade Paolo besökt innan han köpte våldtäkten?
Citera
2020-05-26, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marytose
Vilka lyxgym var dessa rumäner på? Vilken herrklubb hade Paolo besökt innan han köpte våldtäkten?

PR var på en medlemsklubb för hemliga skäggbögiga Albaner - Den hemliga barberaren, typ
Citera
2020-05-26, 00:38
Medlem
Merdives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marytose

https://www.expressen.se/nyheter/paolo-robertos-mote-pa-dolda-klubben-innan-han-akte-fast/

https://www.ilbarbierenascosto.com
Citera
2020-05-26, 00:42
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
En Paolo video kom på av sig själv via youtube-algoritmer, (för att jag klickat på länkar i den här tråden) som handlade om smärta från axlarna , fan vad bra dom övningarna var. Jag har ett arbete där jag sitter mest framför datorn.

Det är bra att Youtube finns nu, nu när han blivit som en karaktär i 1984, dvs. blivit en icke-människa- raderad från mathyllorna, biblioteks-lager, från TV osv, riktig DDR-style, men det är så vi vill ha det i Sverige.

Som sagt, tack för träningsprogrammet.

Och jag hoppas att du har styrkan att söka hjälp, och bli den människan du vill vara.
Citera
2020-05-26, 01:02
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
En Paolo video kom på av sig själv via youtube-algoritmer, (för att jag klickat på länkar i den här tråden) som handlade om smärta från axlarna , fan vad bra dom övningarna var. Jag har ett arbete där jag sitter mest framför datorn.

Det är bra att Youtube finns nu, nu när han blivit som en karaktär i 1984, dvs. blivit en icke-människa- raderad från mathyllorna, biblioteks-lager, från TV osv, riktig DDR-style, men det är så vi vill ha det i Sverige.

Som sagt, tack för träningsprogrammet.

Och jag hoppas att du har styrkan att söka hjälp, och bli den människan du vill vara.

Kan vi inte sluta hyckla bara, visst var Pablo en hycklare när han ljög på TV4 om att det var första gången men kom igen, är han inte straffad nog eller ska vi sätta upp en galge och hänga han högt?
Om ni visste hur många som köpt/er(köpte) sex av Sveriges politiker och elit så vore det tyst i media för då hade vi ingen regering kvar och Pablo köpte lite sex som han inte fick hemma.

Kom igen!
Citera
2020-05-26, 01:21
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatanden
Kan vi inte sluta hyckla bara, visst var Pablo en hycklare när han ljög på TV4 om att det var första gången men kom igen, är han inte straffad nog eller ska vi sätta upp en galge och hänga han högt?
Om ni visste hur många som köpt/er(köpte) sex av Sveriges politiker och elit så vore det tyst i media för då hade vi ingen regering kvar och Pablo köpte lite sex som han inte fick hemma.

Kom igen!

Det var väl ungefär exakt vad jag skrev, fast i andra ordalag.

Vad jag vänder mig mot mest är att han utraderas ur historien, det är väl inte galge per se. Det är en annan slags galge- man man lever sitt liv virtuellt hängd- en icke-människa.
Citera
2020-05-26, 01:28
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Det var väl ungefär exakt vad jag skrev, fast i andra ordalag.

Vad jag vänder mig mot mest är att han utraderas ur historien, det är väl inte galge per se. Det är en annan slags galge- man man lever sitt liv virtuellt hängd- en icke-människa.

Hur som haver så är det den största slakten av en i mina ögon på en offentlig person jag sett och läst på 30år i Sverige efter ett sexköp. Han skulle ALDRIG gått ut offentligt.

Sedan att Bonnier raderar bort hans böcker säger mer om Bonnier.
Citera
2020-05-26, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatanden
Hur som haver så är det den största slakten av en i mina ögon på en offentlig person jag sett och läst på 30år i Sverige efter ett sexköp. Han skulle ALDRIG gått ut offentligt.

Sedan att Bonnier raderar bort hans böcker säger mer om Bonnier.

vaddå gått ut offentligt? skiten hade kommit fram förr eller senare och han hade blivit raderad ur svenska historien förr eller senare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in