Citat:
Strider inte utan försöker förstå dina ofta röriga inlägg. Dessutom ofta utan sans och belägg från dig.
Din nivå är lägre. Alltid.
Ok så nu kopplar du in Sekretess F i detta också. Börjar bli lite svårt att hänga med. F är än så länge okänd. Kan vara vem som helst. Men klart man får spekulera. Inte så mycket info att gå på än bara. Ingen arabisktalande jurist inblandad där dock. Som du skrev att Mustafa hade.
Jag har diskuterat allt i den här tråden. Inte bara KL. Det borde du veta.
Men du menar att KL skulle vara fri från ansvar och ett gäng med samordningsnummer fått för sig ta livet av HOL?
Hänger fortfarande inte med vad du vill diskutera.
Din nivå är lägre. Alltid.
Ok så nu kopplar du in Sekretess F i detta också. Börjar bli lite svårt att hänga med. F är än så länge okänd. Kan vara vem som helst. Men klart man får spekulera. Inte så mycket info att gå på än bara. Ingen arabisktalande jurist inblandad där dock. Som du skrev att Mustafa hade.
Jag har diskuterat allt i den här tråden. Inte bara KL. Det borde du veta.
Men du menar att KL skulle vara fri från ansvar och ett gäng med samordningsnummer fått för sig ta livet av HOL?
Hänger fortfarande inte med vad du vill diskutera.
YMAs advokat talar fyra språk såg jag tidigare men för att man försvarar en arabisk talande behöver man inte ha en advokat som talar arabiska. Eller trodde du verkligen det?
Då menar du alltså att förhörsledare, åklagare, domare osv behöver tala flytande arabiska? Eftersom du känner dig tvungen att påtala att Petra Eklund inte talar arabiska. Ska det vara en garanti att sekretess F inte kan vara en arabisktalande misstänkt? Språket sköter tolken i förhören och förhandlinge, inte försvararen. En tolk ska vara objektiv det är däremot inte försvararen.
Varför diskutera med en du inte förstår, kanske du kan logga ut tills dom du gillar och du förstår kommer in i tråden så kan ni ryggdunkar varann och bara talar om KL, för det är vad du gör även i detta inlägg. Du vill absolut återkomma till henne. Med dessa ord avslutar du ditt inlägg:
Citat: