Citat:
Ursprungligen postat av
mtmmtm
Har du några som helst bevis för att du är en kvinna (det verkar inte så troligt enligt mig) ?
Har du inte det så kommer jag lägga fram en metod/sekvens som du måste passera för att inte ses som en total bluff.
Vad menar du med "bevis"? Lägg fram din sekvens, vänligen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ballcancer
Förhoppningsvis hittar man meningsfulla saker i sitt liv. Antingen själv och uppfyller dem eller med nån annan. Livet är en resa. Man kanske skaffar barn, köper hus, ordlar grönsaker o blir självförsörjande eller vad man än vill. barnslig kan man väl vara så länge man vill o man mår bra av det.
Det finns människor kompetenta och altruistiska nog att vilja förändra något mer utöver sitt eget liv. Problemet med Sverige idag är att politikerna tänker som dig, och därför håller detta land på att gå i stöpet. Individualism och egoism är inget man bygger en nation på. För att bygga och bevara ett land krävs det människor med stark tro, stora visioner, hjältemod och en vilja till att uppoffra sig för ett högre syfte. Hjältar och profeter, krigare och kämpar. De är motsatsen till individualismen och materialismen som florerar idag. Du skall vara väldigt glad att alla inte tänker som dig. Det finns män som tjänar ett högre syfte här i livet.
Det finns ingenting attraktivt med en vuxen som beter sig barnsligt. Antar att du är kvinna.
Citat:
Ursprungligen postat av
GaylordYanker
Så vackert, så modigt, så progressivt, sååååå jämställt.
GaylordYanker har gjort det igen, där satt den! Fantastiskt inlägg. Skulle alla lägga ner den tid och eftertanke du gör i dina inlägg skulle detta forum ha toppkvalitet! Stort tack för detta insiktsfulla, genomtänkta inlägg. Tack för att du bidrar till en högre nivå.
Vänligen
Citat:
Ursprungligen postat av
spiderman90
Värsta tiden i historien att vara man i Sverige, samtliga partier är feminister men vet int ens vad det innebär. Jag vågar inte ens tänka på vad som händer med barnen som föds nu där mamma är frånvarande på jobb eller utbildning barn behöver fan sin mamma nära hela tiden!
Ja, barnen behöver sina mödrar. Men staten vill ta barnen ifrån oss då de är så små som möjligt, för att genast börja indoktrinera dem i den kommunistiska ideologin. Smärtsamt är bara förnamnet. Du är en man med gott hjärta, dig kan ingen lura.
Citat:
Ursprungligen postat av
HeltKlart
Tack! Men...varför svarar du inte på mina frågor om ditt hån mot de svenska männen du påstår dig älska? Istället försöker du bara skämta bort hela resonemanget. Jag vet en annan som också brukar köra det tricket när hon får lite svåra frågor.
Vi är åtminstone två här som genomskådar TS. Tack för ditt klarsynta inlägg! När det väl kommer till kritan finns det ingen svensk man som lever upp till TS ideal/krav. Fram åker då stora hånpiskan. Precis som hos vilken rabiat feminist som helst. Inte ens
grabbarna i NMR duger ju åt TS.
Om tanken på att allt det där mest var männens fel
inte gör dig till feminist vet jag inte vad som skulle göra det.
Att alla inblandade inte har hållit äktenskapet i ära när de borde ha gjort det ändrar inte på saken...
Det finns män som lever upp till mina ideal, det finns fortfarande goda, riktiga, rättframma, rättvisa, hederliga, kompetenta fantastiska svenska män kvar. Det finns krigare, ledare, företagare, kämpar, män värda sin vikt i guld. Män som Hitler och den tyska befolkningen dog för oss, självklart sätter det höga förväntningar. Jag är helt med dig där.
Problemet jag ser med ditt resonemang är att du resonerar på ett feministiskt sätt. Feminismen är som ett HIV-virus som ställer till det i huvudet på folk. Sluta sätta män mot kvinnor. Mannen och kvinnan är ett kött, och de kämpar tillsammans. Jag tycker egentligen att det är sorgligt att läsa det inlägget du postade innan, och därför skrattade jag. Det är mitt sätt att bearbeta det hela. Kvinnor och män som ligger runt och köper varandra, sätter dit varandra, och anklagar varandra, de mår dåligt med sig själva. En kvinna som mår bra i sig själv kommer inte smutskasta en man. Respekterar hon sig själv, kommer hon inte ligga med någon hon inte vill ha barn med. Man måste veta sitt värde som människa. De exempel du postade i ditt tidigare inlägg är ett exempel på folk som inte mår bra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Jaha "berättelser från professionella"........var det ja.....
Nej det tror inte jag heller.
Jaha så nu diskuterar vi vem som mår sämst? En våldtagen kvinna i väst eller en våldtagen kvinna i tex Kongo.
Jag såg intervjuer med våldtagna kvinnor i Kongo och jag såg intervjuer med "professionella" som jobbar med dem. Dessa professionella bestod av gynekologer, läkare, biståndsarbetare och lokala kvinnogrupper. Det framgick i vilket fall att dessa våldtagna kvinnor mådde pissdåligt för att uttrycka det på ren svenska.
Är detta något som är jättesvårt för dig att förstå? Att våldtäkt kan leda till kraftigt trauma? Att de flesta får någon grad av men efteråt?
Den fortsatta invandringen kommer göra att majoriteten av alla svenska kvinnor i sinom tid kommer behöva befatta sig med våldtäkter. Hade kvinnan låtit mannen skydda nationen, istället för att attackera honom, så hade vi inte behövt se detta problem.
Ingen kvinna vill bli våldtagen, men hon vill finna en man av ett sådant värde, att hon med full tillit kan underkasta sig och förlita sig på honom Vad han än väljer att göra, så vet kvinnan innerst inne att han gör rätt.