2020-05-24, 00:06
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag pratar om massdöd. Varken du eller jag kommer överleva om det inträffar under vår livstid.

Det handlar snarare om ekonomisk depression och välfärdsstatens undergång. Feministförtrycket vilar på en ytterst bräcklig grund. Vi ska välta den grunden överända.
Citera
2020-05-24, 00:08
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Som är i ständig rörelse och förändring. Vi har inte samma hjärna som grottmänniskan. Evolutionen sker framför våra ögon hela tiden.

De basala instinkterna kopplade till fortplantning och överlevnad trumfar de övre lagren av hjärnan. Om detta kommer du att bli varse under kommande tider av svår kris.
Citera
2020-05-24, 00:11
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det handlar snarare om ekonomisk depression och välfärdsstatens undergång. Feministförtrycket vilar på en ytterst bräcklig grund. Vi ska välta den grunden överända.

Det är ni för ynkliga för. Ni hatar juden mer än allt annat, gissa vem ni lät ta över? Juden.

(Obs judeparanoian är inte min).
Citera
2020-05-24, 00:17
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
Hitler var ett kärl, igenom vilket Sanningen talade. Sanningen är ett högre väsen, det är Ödet, Naturens Lag, och det talade genom honom. Hans folk, som befann sig i knipa, såg detta. De hade länge blundat för Sanningen, och därför levde de i misär och fattigdom. Om Hitler inte hade varit sanningssägare, hade det inte funnits en chans till att få en hel nation att gå ut i krig och stupa för honom. Att kriga och dö för något... Det gör man inte för intet. En hel nation dog för att visa oss sanningen.

Juden är vår fiende. Hade vi inte haft fiender, skulle vi aldrig kunna bli hjältar. Utan mörker finns heller inget ljus.

Staten tar våra barn ifrån oss i ung ålder och hjärntvättar dem till att gå statens ärenden istället för att värna om familjen. Hur skall mannen kunna kontrollera kvinnan om hon redan är kontrollerad av staten? En kvinna kan endast ha en Herre. Hon kan inte tjäna två härskare på samma gång. För nuvarande är det Juden som med hjälp av staten härskar över henne, och Juden leder kvinnan och befolkningen in i fördärvet.

Nej, det är inte skadligt för barnen med tydliga gränser, roller och hierarkier; tvärtom.

Livet är en kamp, allt annat är villfarelser.

Med andra ord är ni loosers i evolutionens framfart. Det var ju tråkigt för er.
Citera
2020-05-24, 00:18
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
De basala instinkterna kopplade till fortplantning och överlevnad trumfar de övre lagren av hjärnan. Om detta kommer du att bli varse under kommande tider av svår kris.

Nja jag står på den vinnande sidan remember? Jag konverterar till judendomen och krossar dig under klacken.

Har du sett/träffat israeliska män? Vissa är rödhåriga, vissa ser nordeuropeiska ut, vissa ser ut som italienare, vissa är skitsexiga silverrävar redan i 30 års åldern, vissa är mer svartmuskiga osv. En byracka är alltid tåligare/starkare än en renrasig.
Citera
2020-05-24, 00:18
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du kommer att tvingas anpassa dig.

Ja det gör vi alla, hela tiden. Annars är man torsk. Torsk på Tallin, mohahah. Men den världen, torsk-världen, är du ju redan bekant med så inget nytt under solen där.
Senast redigerad av Moment22x22 2020-05-24 kl. 00:23.
Citera
2020-05-24, 00:19
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nja jag står på den vinnande sidan remember? Jag konverterar till judendomen och krossar dig under klacken.

Har du sett/träffat israeliska män? Vissa är rödhåriga, vissa ser nordeuropeiska ut, vissa ser ut som italienare, vissa är skitsexiga silverrävar redan i 30 års åldern, vissa är mer svartmuskiga osv. En byracka är alltid tåligare/starkare än en renrasig.

Faktum är att jag minns fortfarande en helt enormt vacker man från Israel när jag var semesterfirare i Spanien, Torrevieja, i mina 20's
Citera
2020-05-24, 00:21
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Hela evolutionsvetenskapen styrker att jag har rätt. Bättre grund kan man knappast stå på.

Du har ju missuppfattat evolutionsteorin totalt.
Citera
2020-05-24, 00:28
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nej. Precisera vad du anser att jag har missuppfattat.

Du verkar inte tro att evolutionen pågår.
Du verkar inte förstå att det som händer idag här i Sverige är en del av evolutionen. Oavsett om det är judar eller någon annan som styr så är det evolutionen som premierar och selekterar.
Du verkar tro att vi har gjort ett avsteg från evolutionen ungefär som att man skulle kunna göra det överhuvudtaget. Antingen utvecklar vi önskvärda egenskaper eller så gör vi det inte. Intelligens till exempel, att använda hjärnan, är vad som i huvudsak premierats och tagit oss hit där vi är idag.

Att grottmännens tid där du klubbar ner en kvinna och släpar in i grottan skulle komma tillbaka här inom kort är extremt osannolikt. Vi har anpassat oss och överlevt.
Vi har inte anpassat oss till hur det var för 300 år sedan, då hade vi uppenbarligen varit kvar där.
Och det är vad du förefaller tro, att vi "egentligen" är si eller så.
Nej WW, i naturen finns det inget egentligen.
Vi är vad vi är, där vi är, oavsett du gillar det eller inte.
Citera
2020-05-24, 00:29
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Alla män är torskar, och alla kvinnor är horor. Så vad vill du säga med det?

Där har du fel sörru. Du vet mycket väl om vad jag vill säga, tvinga mig inte skriva det.
Citera
2020-05-24, 00:29
Medlem
Liebesraums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Med andra ord är ni loosers i evolutionens framfart. Det var ju tråkigt för er.

Om du hade någon form av intelligens, och tog dig till sinnes, hade du förstått att dina landsmäns fall innebär ditt eget fall. Om du tror att araber, negrer eller någon annan typ av rasligt underlägsen man kan ge dig ett liv värt att leva, så tänk igen. De kommer inte att känna samhörighet med dig, och er relation kommer sluta med att du kastar bort ditt genetiska arv, vår civilisation och vår kultur, till förmån för ett negersamhälle. Den judiska härskaren vill dig inte väl, förstår du inte detta? Han lockar dig med pengar, och karriär, och du kommer sluta upp som en ensam och olycklig kvinna emedan kärleken blandas bort och nationen går förlorad. Vill du inte ha ett land? Vill du inte värna om ditt folk? Din uppgift är att älska, stötta och dra upp dina landsmän ur denna smuts. Upplys dem och värna om sanningen, istället för att sitta här och kalla andra för förlorare. Har du ingen värdighet? Väx upp och bli en kvinna istället för att resonera som ett barn. Ta ansvar!

Kämpa med ditt folk istället för att bråka med de som vill dig väl. Det kommer inte sluta bra.

Du har ett kort på handen, spela det väl.
Citera
2020-05-24, 00:31
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
Hitler var ett kärl, igenom vilket Sanningen talade. Sanningen är ett högre väsen, det är Ödet, Naturens Lag, och det talade genom honom. Hans folk, som befann sig i knipa, såg detta. De hade länge blundat för Sanningen, och därför levde de i misär och fattigdom. Om Hitler inte hade varit sanningssägare, hade det inte funnits en chans till att få en hel nation att gå ut i krig och stupa för honom. Att kriga och dö för något... Det gör man inte för intet. En hel nation dog för att visa oss sanningen.

Juden är vår fiende. Hade vi inte haft fiender, skulle vi aldrig kunna bli hjältar. Utan mörker finns heller inget ljus.

Hitler led av storhetsvansinne och psykisk sjukdom. Han var dessutom ingen Caesar, han skickade ut sina egna till slakt. Till slut skickade han ut barnen. En desperat och ynklig man. Till slut satte Gud stopp på eländet. Då hade miljoner människor dött för ett helt vansinnigt och meningslöst ändamål. Han svek sina egna och drog vanära över tyskarna för många år framöver.

Det är inte hjältemodigt att gasa ihjäl/arkebusera oskyldiga människor. De flesta kz-vakter led också av kraftig PTSD.

Tyskarna förlorade all sin värdighet och mänsklighet i andra världskriget. De valde att följa fel ledare. De fick betala ett högt pris. Men de har verkligen bearbetat det och gör så fortfarande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in