2020-05-23, 23:52
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Knappast. Det är när det väger över på den maskulina sidan som världen blir såhär materialistisk och kapitalistisk som den är nu. Kall, precis som psykopaten i dig.

Absolut balans måste vi sträva efter.

Balans betyder i detta fall att kvinnan ska underordna sig.
Citera
2020-05-23, 23:53
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Våra professorer inom evolutionspsykologi här på forumet har missat en oerhört viktig faktor. Anpassning till miljön.
De tror att det handlar om att anpassa sig till den miljön vi levde i under medeltiden, det kunde inte vara mer fel.

Det är ju ffs evolutionen som tagit oss hit vi är idag. Finns inget "egentligen" är det såhär. Vi är alla resultat av evolutionen, finns inte särskilt mycket mer att säga om den saken.
Att vissa är missnöjda ändrar inte fakta. Vad är det de brukar slänga sig med här...
"Facts don't care about your feelings?"

Klockren analys M.

De böjer och bänder den stackars evolutionen som det passar dem. Evolutionen bara: "bitches please, jag trampar på era känslor".
Citera
2020-05-23, 23:53
Medlem
Liebesraums avatar
Citat:
"Naturens lag"? Hahaha.....

"Den starkes rätt" enligt Hitler?

Judarna är starka nu, med all rätt då ju. Det är väl bara för dig att knäböja för det nya herrefolket då.

Eller är det "naturens lag" som det passar dig?

Just det ja, olika sanningar var det ju eller hur?

Hitler var ett kärl, igenom vilket Sanningen talade. Sanningen är ett högre väsen, det är Ödet, Naturens Lag, och det talade genom honom. Hans folk, som befann sig i knipa, såg detta. De hade länge blundat för Sanningen, och därför levde de i misär och fattigdom. Om Hitler inte hade varit sanningssägare, hade det inte funnits en chans till att få en hel nation att gå ut i krig och stupa för honom. Att kriga och dö för något... Det gör man inte för intet. En hel nation dog för att visa oss sanningen.

Juden är vår fiende. Hade vi inte haft fiender, skulle vi aldrig kunna bli hjältar. Utan mörker finns heller inget ljus.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Varför skapar inte ni inte detta övertag då?
Om det är naturens lagar så borde det inte vara så förbaskat svårt att genomföra. Men det är mycket snack och lite verkstad.

Staten tar våra barn ifrån oss i ung ålder och hjärntvättar dem till att gå statens ärenden istället för att värna om familjen. Hur skall mannen kunna kontrollera kvinnan om hon redan är kontrollerad av staten? En kvinna kan endast ha en Herre. Hon kan inte tjäna två härskare på samma gång. För nuvarande är det Juden som med hjälp av staten härskar över henne, och Juden leder kvinnan och befolkningen in i fördärvet.

Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Nej.

Det är inte en ständig kamp.
Nej, alla män är inte av naturen ansvarig att ta kontroll och det är direkt skadligt för barnen.

Nej, det är inte skadligt för barnen med tydliga gränser, roller och hierarkier; tvärtom.

Livet är en kamp, allt annat är villfarelser.
Senast redigerad av Liebesraum 2020-05-23 kl. 23:55.
Citera
2020-05-23, 23:54
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Du har inte gett mig något som styrker att du skulle ha rätt.
Därmed är det inte fel att anta att du har fel.

Hela evolutionsvetenskapen styrker att jag har rätt. Bättre grund kan man knappast stå på.
Citera
2020-05-23, 23:57
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, du har tappat verklighetsuppfattningen. Det har alltid varit så här och kommer att förbli så. Du lever i en kort historisk parantes. En evolutionärt negativ filterbubbbla.

Jag anpassar mig med lätthet, nuet är det enda vi har. Både du och jag är döda sen länge innan kanske två tredjedelar av mänskligheten är borta och de resterande människorna måste börja om. Fan vet vad de skapar för samhälle då. Inte ens den mänskliga hjärnan är statisk, den är föränderlig och "uppgraderas" ständigt.
Citera
2020-05-23, 23:58
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
Staten tar våra barn ifrån oss i ung ålder och hjärntvättar dem till att gå statens ärenden istället för att värna om familjen. Hur skall mannen kunna kontrollera kvinnan om hon redan är kontrollerad av staten? En kvinna kan endast ha en Herre. Hon kan inte tjäna två härskare på samma gång. För nuvarande är det Juden som med hjälp av staten härskar över henne, och Juden leder kvinnan och befolkningen in i fördärvet.

Historien kommer att upprepa sig om det här tillåts fortsätta.
Citera
2020-05-24, 00:00
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Är han nazist så tror han inte på förintelsen.

Då är det bara en våt dröm.

Hahaha sant.

Hen försöker inbilla oss att han är en 27 årig tjej som har svårt att hitta kille....... Det finns så få lokala nazister nuförtiden som hen kan dela sitt liv och judehat med. Tänka sig, vem kunde tro det? 🤔💩😂
Citera
2020-05-24, 00:00
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag anpassar mig med lätthet, nuet är det enda vi har. Både du och jag är döda sen länge innan kanske två tredjedelar av mänskligheten är borta och de resterande människorna måste börja om. Fan vet vad de skapar för samhälle då. Inte ens den mänskliga hjärnan är statisk, den är föränderlig och "uppgraderas" ständigt.

Du kommer att tvingas anpassa dig.
Citera
2020-05-24, 00:02
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Balans betyder i detta fall att kvinnan ska underordna sig.

Enligt dig ja.
Citera
2020-05-24, 00:03
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Enligt dig ja.

Nej, enligt de evolutionära krafter som utgör grunden till oss alla. Våra kroppar och psyken, och vår sociala förmåga.
Citera
2020-05-24, 00:04
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Du kommer att tvingas anpassa dig.

Jag pratar om massdöd. Varken du eller jag kommer överleva om det inträffar under vår livstid.
Citera
2020-05-24, 00:06
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Nej, enligt de evolutionära krafter som utgör grunden till oss alla. Våra kroppar och psyken, och vår sociala förmåga.

Som är i ständig rörelse och förändring. Vi har inte samma hjärna som grottmänniskan. Evolutionen sker framför våra ögon hela tiden.

Dessutom har vi på kemisk väg ändrat hormonnivåer som styr processer i hjärnan, så vem vet hur detta slutar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in