Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Sexköp blottlägger kvinnors hypergami och bjuder dessutom på sexuell konkurrens för kvinnor som vill se till att sex ska vara en knapp resurs för män, och därmed driva upp priset. Alla lögner som förekommer om sexhandel, och all omotiverad ilska, sätter fingret på att det här är evolutionära krafter det handlar om. Feministerna vet mycket väl att ALLA kvinnor handlar med sex. En del av dem visar det bara lite för tydligt. Allt är en väv av lögner, avsedda att skydda kvinnors heder och att skydda dem från sig själva.
Allt handlar om att kontrollera och stävja den manliga gränslösa sexualiteten som annars hotar att förstöra och rasera hela samhällen/civilisationer. Du vet att det är det det handlar om innerst inne. Du känner dig själv och du känner andra män.
I arabländerna till exempel kontrolleras kvinnorna för att män känner andra män. Allt kvinnoförtryck bottnar i att män känner sig själva och andra män. De blir paranoida eftersom de vet att andra män fungerar som de själva.
Är du helt ärlig mot dig själv vet du att det är detta det handlar om. Den här begränsningen av den manliga sexualiteten är det nog mest män som står för faktiskt. Tyvärr har kvinnor fått betala ett högt pris, men jag antar att det är livets ying/yang och all den "skiten".
Jag pratade med en ung kille en gång som berättade om en tjej han och hans polare hade utnyttjat. Jag sa: "fyfan vilka hundar ni är". Han sa eftertänksamt: "ja det är vi". Punkt.
Se på dig själv. Du försakar din egen familj för fitta. Du måste ursäkta, men det är lätt att tappa respekten för er.