Citat:
Ursprungligen postat av
Mrs.natt
Du verkar känna henne bra?
Då är hon alltså lika manipulativ som hon låter i smsen.
Jag har känt henne!
Vill inte gå in på vilket sätt då FB är vidrigt där folk skriver en massa skit som inte stämmer.
Men ja, hon är den mest manipulativa människan jag känner till!
Hon är "intelligent" alltså. Det märks, psykopater är oftast det.
FUP bevisar dock att hon är precis som hon var när jag lärde henne 2004.
När hon smsar och skäller på sin langar-kompis (för att hon tror hon har bilvit blåst på 500 kr) och drar in sin döda vän (Jussi) i samtalet är såååååå typiskt beteende från henne!
Och sen kallt ljuger om det i förhören "jag skulle inte dra in Jussi bla bla bla"
Jo det skulle du ditt egoisitska pilleroffer!
Det var du som smsade det där.
Spelar dum genom att påstå att det BARA fanns receptbelagd medicin..är du dum i huvudet på riktigt eller?
Heroin har hon också brukat i sina yngre dagar, det sa hon till mig själv för fan! Ljuger om det i förhören!
Hon ljuger så larvigt mycket..visst det finns 1% chans att Patrik gjorde allt detta ensam mot Esmeralda, men sättet på hur hon ljuger och talar i förhören bevisar hennes skuld!
Hade hon varit ärlig istället om hennes bruk så hade hon haft en chans i andra vittnesmål från gamla vänner osv.
Men icke....det är lögn på lögn...
Det står något i FUP att hon påstår att hon inte har druckit sprit (alkohol menar hon väl då) på över 6 år.
Väldigt svårt o tro på det då hon mer eller mindre tog allt som kunde bedöva hennes sinne.