2020-05-22, 16:26
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeSedated
Schema för huvudförhandlingen för er som är intresserade.

https://forumfiles.com/F6bae720o3/Norrk_pings_TR_B_353-20_500679_pdf
Tackar för detta!
Citera
2020-05-22, 16:41
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoastnToast
Norrköpings tingsrätt har lagt upp schemat för nästa vecka, någon som vet om detta fått något förhandlingsnummer? Hoppas det kommer gå att följa rättegången på något sätt!

https://www.domstol.se/globalassets/episerver-forms/domstol/norrkopings_tingsratt/schema-forhandlingar-vecka-22.pdf
Målnumret är B 353-20.
Citera
2020-05-22, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
R såg E som sitt barn när hon var bortlämnad. Men när hon väl kom "hem" så insåg hon att lilla E såg familjehemsmamman som sin riktiga mamma. Vem som helst hade blivit skitledsen över det. Men istället för att försöka knyta an till tösen, så var hon dum mot henne istället - gjorde allt för att göra Es liv miserabelt. Det verkar dessutom som om hon hela tiden planerade för att vara så jävlig mot E som hon bara kunde. Drogade henne. Slog henne. Planerade tvångströja på henne. Jag undrar vad R gjorde med lilla E i den där källaren, som E var så rädd för.

Och exakt detta är varför kammarrätten också har begått fel.
Där ska man avgöra om mamman är både fysiskt och psykisk kapabel till att ta hand om ett barn man inte har anknytning till. Hur man är i psyket som ska klara av att ett barn har sin värld och nu lämnar den för en ny..
Och det kan dem omöjligt ha fått fram
Mamman har ett barn sen tidigare ett barn med LVU, alltså 2 stycken totalt. Hon har haft psykvården med sig sen många många många år med hot om självmord mm för att få droger. Hon har INTE uppvisat behandling för sitt missbruk och speciellt inte med att dem hittade fetanyl.
Dem har inte någonstans gått på fakta som en kammarrätt ska göra utan rakt av en rövarhistoria föräldrarna säger i rätten som offer. Ska det verkligen vara sådär lätt och kunna ljuga om vad som i en rättegång och sen komma undan med det?
Jag menar som bäst hade dem 2 stycken vittnen i form av jobbarkompisar. Men vem fan vet vad ena jobbarkompisar gör hemma? Och hur kan det räcka mot allt annat?

Dessutom INGA krav på möten, uppföljning mm. Katastrofalt😭
Senast redigerad av Citra 2020-05-22 kl. 16:49.
Citera
2020-05-22, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Ja

Vart?🥺 Och fick hon gå?
Citera
2020-05-22, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citra
Vart?🥺 Och fick hon gå?

I journalanteckningarna från vadstena står att R fått ok från polisen att planera begravning och det var 5 maj, sida 40 aktbilaga 77. Har de verkligen hunnit genomföra den redan?
Citera
2020-05-22, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citra
Vart?🥺 Och fick hon gå?
Hon fick tom anordna begravningen.
Citera
2020-05-22, 17:05
Medlem
Citat:
Ja

Har hon? Senast i anteckningarna för 2 veckor sedan står det ju att R har börjat planera begravningen?
Citera
2020-05-22, 17:08
Medlem
Citat:
Har hon? Senast i anteckningarna för 2 veckor sedan står det ju att R har börjat planera begravningen?
Ahaa det var det jag oxå läste. Men missat datumet. Tog för givet den varit. Fel av mig
Citera
2020-05-22, 17:13
Medlem
Citat:
Ahaa det var det jag oxå läste. Men missat datumet. Tog för givet den varit. Fel av mig

Ps begravning var den 8e maj så den har varit och den fick hon gå på..
Citera
2020-05-22, 17:32
Medlem
Citat:
Ps begravning var den 8e maj så den har varit och den fick hon gå på..
Ahh då vet vi, tack!
Citera
2020-05-22, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
Kanske för att hon öht ska kunna förhöras. Annars är det ju inte rutin att ge knarkare deras knark men hon hotar med suicid och får sina älskade piller av läkaren.

Är det inte vanligt med suicid i häktet? man kan ju inte stoppa knark i personerna för det!
Citera
2020-05-22, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pineapple-99
R kommer lindrigt undan alltså.
Sitter på en klinik med ångestdämpande mediciner och knockout mediciner till natten så hon får sova gott. Samtalsterapi och sociala kontakter.

Hoppas hon lever tills hon är 130 år, inspärrad UTAN mediciner, mat genom en lucka och inga sociala kontakter. Gärna i isoleringscell med ett pyttelitet fönster i taket som släpper in minimalt med ljus. När hon sedan avlider så står Beelzebub redo för att ta hennes själ till helvetet. När hon där har upplevt maximalt lidande så föds hon på nytt och genomgår samma sak som hon utsätt den stackars flickan för, om och om igen, i all evighet.

Är ju precis vad ja säger! Hon som suttit längst isolerad i häktet i Sverige var ju misstänkt enkom för att hennes bror hade knarkaffärer. Att döda ett försvarslöst barn är visst lugna puckar om man är en antisocial pundare. Då ska hon slippa ångest och få sova gott och givetvis inte vara under restriktioner.

Jag smäller av!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in