Citat:
Ursprungligen postat av
Yanii
Det var jag som skrev om den här tjänstefolkstrappan. Kan inte gå över på deras gård och kolla där men den går liksom ut som en halvcirkel lite med en sliten dörr längst ner. Ser inte ut som att den används som in och utgång, Det är en vanlig dörr till vanliga trapphuset där på gården också.. men om den här pigtrappan går ner till källaren eller inte?? Ingen aning.
Varför finns den inte med i fup???
OM den dörren är fungerande så är det helt onödigt att polisen byter lås på lägenhetsdörren..?
Allt de (polis och åklagare) har måste väl stå med i förundersökningen? Just för att den åtalade och dess advokat ska veta och kunna förbereda sig på vad som komma skall?
Jag hade hoppats på ett ess i rockärmen i form av exempelvis DNA, skrapmärken eller Es hår i det där utrymmet.
Jag känner själv hur smaklöst det låter att hoppas på sådant, men hoppas att ni förstår att det är för att jag tycker det är det näst bästa efter att E hade fått stanna hos sin familj (alltså fosterfamiljen), är att det ska finnas så mycket bevis som möjligt mot asen som valde att avsluta hennes liv.