2020-05-21, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eao2017
Funderar på detta att de försökt komma över pengar direkt efter ”olyckan”; R googlar snabblån och P vill låna av sin bror. Kan de ha tänkt betala någon, tex HA-kontakt, för att få kroppen att försvinna? Trots sina nedknarkade hjärnor måste dom ju ändå ha förstått att sanningen skulle komma ikapp dom. En kropp börjar lukta, dom kan inte släppa in någon i rummet, barnet saknas etc etc..

Funderar även över P:s konstiga märken i pannan vid gripandet. Vad kan ha åstadkommit dom? Har han skallat väggen i nåt psykbryt?
Du tror väl inte i din vildaste fantasi att ngn från HA skulle ”få” kroppen att försvinna. Är du så dum?
Citera
2020-05-21, 21:45
Medlem
Hjälp? Jag har letat och letat men ger upp. Finns FUP mm som man inte måste ladda ner? Vill någon isåfall säga vart ? Tack på förhand
Citera
2020-05-21, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionen0
Du tror väl inte i din vildaste fantasi att ngn från HA skulle ”få” kroppen att försvinna. Är du så dum?

Du får gärna berätta hur kriminella gör sig av med besvärliga kroppar.

Behöver inte vara specifikt från HA, kan vara någon annan kriminell kontakt.
Citera
2020-05-21, 21:51
Medlem
1. Rebecka...har du gått en dag i ditt liv utan att dra en lögn?

2. Allt du har utsatt samhället, mig, dina vänner, dina nära och kära, dina barn, stackars stackars stackars Amos.
Finns inga ord för det du har gjort mot Esmeralda!

3. El Jah själv kommer stå vid pärleporten och ge dig en sådan lavett.
Du är fördömd att leva på denna jord i all oändlighet, tills ditt Jehovas Vittne Harmagedon kommer och
fördömer din själ!
Du kommer glömmas bort, Esmeralda lever i oss alla.
Har inget mer & säga till dig...
Citera
2020-05-21, 22:10
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teevee
Man kan tycka att det borde ha dokumenterats, att utesluta är brukligt för att ge en helhetsbild.

Det finns någonstans nämnt en låst dörr.
Citera
2020-05-21, 22:13
Medlem
Citat:
Funderar på detta att de försökt komma över pengar direkt efter ”olyckan”; R googlar snabblån och P vill låna av sin bror. Kan de ha tänkt betala någon, tex HA-kontakt, för att få kroppen att försvinna? Trots sina nedknarkade hjärnor måste dom ju ändå ha förstått att sanningen skulle komma ikapp dom. En kropp börjar lukta, dom kan inte släppa in någon i rummet, barnet saknas etc etc..

Funderar även över P:s konstiga märken i pannan vid gripandet. Vad kan ha åstadkommit dom? Har han skallat väggen i nåt psykbryt?
Men självklart skulle väl Aldrig ngn från HA ta på sig en sån sak, du är ute o drömmer nu. Ville dem gömma kroppen kunde dem lätt göra det själv! Dem skulle fly! Gömma sig behövde 💵!! Men ja jag håller med dig om att jag tror han stått o slått sitt eget huvud i väggen i ett psyk bryt!
Citera
2020-05-21, 22:14
Medlem
Finns denne Missg kvar? Sökte men fick inte upp användaren.

Så vitt jag vet finns inga bilder på lilla E efter att hon flyttade tillbaka till sina monster av sk vårdnadshavare. Förutom nyårsbilden från Instagram. Kan bara tänka mig hur mager, tunn och blek hon måste vart den sista tiden. Må lills E funnit ljus och kärlek vart hon än befinner sig.
Citera
2020-05-21, 22:16
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palmlejonet
Finns denne Missg kvar? Sökte men fick inte upp användaren.

Så vitt jag vet finns inga bilder på lilla E efter att hon flyttade tillbaka till sina monster av sk vårdnadshavare. Förutom nyårsbilden från Instagram. Kan bara tänka mig hur mager, tunn och blek hon måste vart den sista tiden. Må lills E funnit ljus och kärlek vart hon än befinner sig.

#miss.G
Citera
2020-05-21, 22:17
Medlem
f30malmos avatar
Varför stavar hon bröder som brödrar hela tiden?

Känns inte som en svensk som skriver.
Senast redigerad av f30malmo 2020-05-21 kl. 23:01.
Citera
2020-05-21, 22:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maggis67
Hjälp? Jag har letat och letat men ger upp. Finns FUP mm som man inte måste ladda ner? Vill någon isåfall säga vart ? Tack på förhand

Länk till inlägg med länkar
(FB) Misstänkt vållande till annans död (treårig flicka) Norrköping 2020-01-30, två gripna
Citera
2020-05-21, 22:29
Medlem
Detta är nåt av det värsta jag hört om. Synd att inte knark gör folk tillfälligt sterila för missbrukare kan ju för helvete inte ens se efter sig själva!!

Stackars lilla barn. Sliten från sin riktiga familj, hamnar i trauma och backar i utvecklingen, och hamnar i ett kärlekslöst pundarhem där hon kallas mongo AV SIN "MAMMA" som också söker efter tvångströja (!!!!!) till lillan och kallar henne andra öknamn.tror hon att barn är slaktdjur eller vad?? När andra barn inte vill vara där i hemmet för att de är så elaka mot lillan så är det riktigt illa

Känns mycket som "pojken som kallades det".den morsan hade ju också sitt favoritbarn i motsats till pojken.

Jag kan inte låta bli att fundera på hur det hade varit om hon levt och stannat i dessa kräks vård. Kanske som Yara där benpipor stack ut när ambulanavårdarna hittade henne? Kanske som Bobby?död av svält?
Citera
2020-05-21, 22:33
Medlem
Citat:
Precis så. Exet nämner ju även i sms till R att det börjar likna ”situationen med den äldre sonen”. Denne tvingades tex att sova i en plastpåse. Och i förhören mot slutet berättar ju R om att P inte knutit an till varesig A eller E, att de alltid fick skulden och skäll när de gjorde fel.

Hur menar du att A sovit i en plastpåse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in