2020-04-30, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Körde nyss en vial test 250 från K och gick hur fint som helst. Tyvärr kastat den tomma så kan inte kolla batch
Fan, ja min förra vial med, men detta är från nya beställningen så jag antar att den förra vialen inte var batch 3
Citera
2020-04-30, 18:57
Medlem
-Gustavssons avatar
Man erkänner aldrig bruk av aas inom vården, Läkare har anmälningsplikt så beror lite på vilken läkare du träffar men det kan få jobbiga konsekvenser.

Men ja det går att få sin journal låst och även raderad men då får du arbeta lite också.

Viktigt att man åker in i tid och kan få rätt medicinering och slipper därmed gå in i muskeln och skära brukar inte bli snyggt.

Verkar som K har någon batch som det är problem med, själv har jag bara kört deras Testo U som är riktigt bra. Bra att det kommer upp till ytan så får dem kompensera kunden och lösa problemet.

Seriös aktör.
Citera
2020-05-01, 13:10
Medlem
Balfongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Man erkänner aldrig bruk av aas inom vården, Läkare har anmälningsplikt så beror lite på vilken läkare du träffar men det kan få jobbiga konsekvenser.

Men ja det går att få sin journal låst och även raderad men då får du arbeta lite också.

Viktigt att man åker in i tid och kan få rätt medicinering och slipper därmed gå in i muskeln och skära brukar inte bli snyggt.

Verkar som K har någon batch som det är problem med, själv har jag bara kört deras Testo U som är riktigt bra. Bra att det kommer upp till ytan så får dem kompensera kunden och lösa problemet.

Seriös aktör.

De har ingen anmälningsskyldighet för att du brukar doping, om du har barn så kan de dock bli en anmälan till soiclatjänsten.
Citera
2020-05-01, 13:19
Medlem
Så vad ska man då hitta på för historier?
Är väl iofs bara att neka när dem frågar och spela dum, är väl kanske samma saker dem ger en för infektion vad det än beror på..

Men vad jag läser här på på dessa forum verkar ju fan varannan få problem och infektioner när dem kör själva..
Kanske bara lyckas läsa just dem inläggen haha..
Har jag fått det om bakfoten eller vad är allas erfarenheter av det?
Citera
2020-05-01, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av g00ner
Jag kör på samma sätt, kändes lite bättre nu ikväll trots allt! Har kontaktat dem, hoppas på en lösning.

Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Ja det får vi hoppas, sen bojkottar man dessa märken och shoppar och stödjer shoppar som har kvalité och är ärliga. Så vi får bort dom här hycklarna som kör med selektivt bedrägeri.

Shoppar brukar oftast vara medgörliga, iaf de gånger jag har fått pip har jag fått nya varor direkt utan några som helst bekymmer.
Var något märke jag fick sjuk pip av förra året när jag kontaktade shoppen så fick jag ett annat märke skickat till mig som ersättning och detta gav ingen pip.

Rekommenderar att hålla sig till lite större märken som inte kokas hemma hos någon i Sverige, t.ex. sis,fulmen, alpha pharma eller phoenix remedies själv har jag aldrig haft problem med dessa märken, endast svenska hemmakok som gett mig pip.
Finns ett till märke som håller bra kvalite som man inte får nämna på detta forum...
Senast redigerad av Trenmacka 2020-05-01 kl. 13:53.
Citera
2020-05-01, 13:54
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balfong
De har ingen anmälningsskyldighet för att du brukar doping, om du har barn så kan de dock bli en anmälan till soiclatjänsten.

Det jag syftade på, samt till Transportstyrelsen. Ligger man på testo så kör man ju lastbil som Akilov..
Citera
2020-05-01, 14:24
Medlem
Porrconny74s avatar
Jag har K's batch 3 och har inte haft några problem med den alls, hade innan en vial av Osaka Hormones som jag fick väldig pip men det kanske var för det var absolut första gången jag introducerade min kropp till AAS.

Värmer alltid oljan 5min i ett glas med varmt vatten innan injektion, har du testat det?
Citera
2020-05-01, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veganaj
Skrevs det in i din journal att du kom in pga bruk av AAS osv?
Går det inte att vara "anonym"?
För tystnadsplikt har dem väl.
Har för mig att man ska kunna säga till att man inte vill att det ska synas i jornalen och att dem då "låser anteckningarna"

När jag var osäker på om jag skulle berätta för VC frågade jag i doktor appen om dom hadde tystnadsplikt. Svaret var ja men att allt journalförs. Eftersom lagarna i detta land är som dom är och sen att skutan styrs av feminister så tvekar jag inte en sekund på att det skulle kunna bli problem länger fram om man har AAS relaterat i sin journal. Som andra säger, transportstyrelsen, barn, vårdnadstvist, körkort på tunga fordon, husransakan m.m.

Citat:
Ursprungligen postat av g00ner
Fan, ja min förra vial med, men detta är från nya beställningen så jag antar att den förra vialen inte var batch 3

Jag köpte min batch 3 vial typ i maj förra året så den har nog varit på marknaden ett tag. Som jag skrivit tidligare så hade jag problem med den och även en från RT. Nu när jag provat en annan som funkar helt toppen för mig är jag övertygat om att dom två första jag provade kom från samma kokare. Färgen, lukten och konsistensen på oljan och dom hemska inflammationer dom gav mig var precis dom samma. Riktigt jävla tjock var den fast jag värmade den. Första sticket rann det ut en droppe olja från pumpen när jag bytte kanyl och när jag satte sticket fick jag trycka så jävla hårt att pumpen och kanylen trycktes isär. Sprutade ut testo över alt.

Den jag kör med nu är mycket tunnare, ljusare och ger mig ingen pip. Mitt råd om man får riktig jävla pip är att prova nytt märke direkt.
Citera
2020-05-01, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Porrconny74
Jag har K's batch 3 och har inte haft några problem med den alls, hade innan en vial av Osaka Hormones som jag fick väldig pip men det kanske var för det var absolut första gången jag introducerade min kropp till AAS.

Värmer alltid oljan 5min i ett glas med varmt vatten innan injektion, har du testat det?

Första gången får man såklart pip, kör själv osakas, ingen pip alls.
Citera
2020-05-20, 23:00
Medlem
Glömt av denna tråd. Men en liten update.

Körde ett stick till då folk sa att jag inte borde sätta på samma ställa bla bla att jag har gjort fel när jag sticker.

Så stack igen , fast i andra benet nu och försökte vara ännu mer försiktig.

Well det sket sig. In på akuten blev det. Benet var extremt svullet och hade ett CRP värde på nästan 300. Så lades in.

Blev lite skärrad av detta men tänkte att jag testar ett annat märke så köpte hem Osaka Test E ,Då jag hade en del antibiotika över så om det uppstod något problem igen så var jag redo.

Gick hur bra som helst. Kunde köra klart kuren utan smärtor eller något sådant.
Så det var nog batchen ja. Eller om jag nu var allergisk mot något i just den oljan ?
Citera
2020-05-20, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomzoomz
Glömt av denna tråd. Men en liten update.

Körde ett stick till då folk sa att jag inte borde sätta på samma ställa bla bla att jag har gjort fel när jag sticker.

Så stack igen , fast i andra benet nu och försökte vara ännu mer försiktig.

Well det sket sig. In på akuten blev det. Benet var extremt svullet och hade ett CRP värde på nästan 300. Så lades in.

Blev lite skärrad av detta men tänkte att jag testar ett annat märke så köpte hem Osaka Test E ,Då jag hade en del antibiotika över så om det uppstod något problem igen så var jag redo.

Gick hur bra som helst. Kunde köra klart kuren utan smärtor eller något sådant.
Så det var nog batchen ja. Eller om jag nu var allergisk mot något i just den oljan ?

Batchen är ju helt klart kontaminerad, är ju tydligen inte bara du som haft problem med den om man läser tråden, har du kontaktat shoppen?
Kan själv inte yttra mig om det märket då jag inte testat deras oljor men det senare märket du nämner är riktigt len och fin, aldrig fått minsta pip på den så kör vidare på det märket och glöm inte att kontakta den första shoppen då man brukar få kompensation när sådant händer.
Citera
2020-05-21, 09:15
Medlem
Mastifmeisters avatar
Fick två vialer Test E av detta märke förra hösten, satte två stick sen var det bara kasta.
Var på gränsen att jag åkte in till akuten.

Nåt skit i den batchen ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in