Citat:
Ursprungligen postat av
Veganaj
Skrevs det in i din journal att du kom in pga bruk av AAS osv?
Går det inte att vara "anonym"?
För tystnadsplikt har dem väl.
Har för mig att man ska kunna säga till att man inte vill att det ska synas i jornalen och att dem då "låser anteckningarna"
När jag var osäker på om jag skulle berätta för VC frågade jag i doktor appen om dom hadde tystnadsplikt. Svaret var ja men att allt journalförs. Eftersom lagarna i detta land är som dom är och sen att skutan styrs av feminister så tvekar jag inte en sekund på att det skulle kunna bli problem länger fram om man har AAS relaterat i sin journal. Som andra säger, transportstyrelsen, barn, vårdnadstvist, körkort på tunga fordon, husransakan m.m.
Citat:
Ursprungligen postat av
g00ner
Fan, ja min förra vial med, men detta är från nya beställningen så jag antar att den förra vialen inte var batch 3
Jag köpte min batch 3 vial typ i maj förra året så den har nog varit på marknaden ett tag. Som jag skrivit tidligare så hade jag problem med den och även en från RT. Nu när jag provat en annan som funkar helt toppen för mig är jag övertygat om att dom två första jag provade kom från samma kokare. Färgen, lukten och konsistensen på oljan och dom hemska inflammationer dom gav mig var precis dom samma. Riktigt jävla tjock var den fast jag värmade den. Första sticket rann det ut en droppe olja från pumpen när jag bytte kanyl och när jag satte sticket fick jag trycka så jävla hårt att pumpen och kanylen trycktes isär. Sprutade ut testo över alt.
Den jag kör med nu är mycket tunnare, ljusare och ger mig ingen pip. Mitt råd om man får riktig jävla pip är att prova nytt märke direkt.