2020-04-29, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorpropp
Kör oxå Kaptenens Testo E 250mg batch 3, svullnar och ömmar rejält efter ett dygn efter injekt. Börjar misstänka att det är nåt galet med den batchen. Jag är på TRT med Nebido var 7 vecka och "stärker" upp trt dosen med Testo E, 90mg ew5 day så det blir 0,4ml varje tillfälle så det är ju inga volymer som skulle ge någon smärta. När jag får Nebidon trycker dom ju in 4ml åt gången och det känns knappt.
Är det kanske så att det är nå knas med denna batch? Någon mer som har fått problem?
Har det släppt för dig? Uppsökte du VC?
Citera
2020-04-29, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Märke och shop?

Vill inte lägga ut här innan jag testat och sett resultat. Kanske är bra grejer ändå.

Skickat pm.
Citera
2020-04-29, 21:48
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitnick89
Vill inte lägga ut här innan jag testat och sett resultat. Kanske är bra grejer ändå.

Skickat pm.

👍
Citera
2020-04-29, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g00ner
Jag också! Har ont efter 10 dagar.. Inget svullet eller så.. Dags att ringa VC?

För mig har det alltid blivit inflammerat inom et dygn, brukar som tur är gå över efter 8-9 dagar så jag har kunnat varva höger vänster sida. Jag funderade på VC et tag men kom fram till att jag inte ville ha något AAS relaterat i min journal. Nu senare ser jag att det var rätt val då det löste sig själv.
Citera
2020-04-29, 22:09
Medlem
Jag kör på samma sätt, kändes lite bättre nu ikväll trots allt! Har kontaktat dem, hoppas på en lösning.
Citera
2020-04-29, 22:31
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Jag kör på samma sätt, kändes lite bättre nu ikväll trots allt! Har kontaktat dem, hoppas på en lösning.

Ja det får vi hoppas, sen bojkottar man dessa märken och shoppar och stödjer shoppar som har kvalité och är ärliga. Så vi får bort dom här hycklarna som kör med selektivt bedrägeri.
Citera
2020-04-29, 22:49
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ja det får vi hoppas, sen bojkottar man dessa märken och shoppar och stödjer shoppar som har kvalité och är ärliga. Så vi får bort dom här hycklarna som kör med selektivt bedrägeri.

Dags att göra en lista på dåliga märken / batcher.
Dopping prepp tråden går ju knappast lita på, då det kryllar av troll konton som höjjer skit märket stup i kvarten al`a HB style..
Citera
2020-04-30, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomzoomz
Tack för svaren.

Kom precis tillbaka från akuten. Det hade blivit en infektion i låret. Ska ta antibiotika i några dagar och om det inte blir bättre så får man öppna upp och tömma vätskesamlingen.

Så kan det gå.

Skrevs det in i din journal att du kom in pga bruk av AAS osv?
Går det inte att vara "anonym"?
För tystnadsplikt har dem väl.
Har för mig att man ska kunna säga till att man inte vill att det ska synas i jornalen och att dem då "låser anteckningarna"
Citera
2020-04-30, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veganaj
Skrevs det in i din journal att du kom in pga bruk av AAS osv?
Går det inte att vara "anonym"?
För tystnadsplikt har dem väl.
Har för mig att man ska kunna säga till att man inte vill att det ska synas i jornalen och att dem då "låser anteckningarna"
Detta vore bra om någon bekräftade!
Citera
2020-04-30, 13:55
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Detta vore bra om någon bekräftade!

Du säger ju inte att du har tryckt aas, du kan ju satt dig på en rostig spik på jobbet....
Citera
2020-04-30, 15:06
Medlem
fnyrrs avatar
Körde nyss en vial test 250 från K och gick hur fint som helst. Tyvärr kastat den tomma så kan inte kolla batch
Citera
2020-04-30, 16:36
Medlem
Citat:
Du säger ju inte att du har tryckt aas, du kan ju satt dig på en rostig spik på jobbet....
Hehe förvisso
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in