2020-05-20, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Den italienske machokarlen är 174 cm. Ser på sociala medier att feminister hatar och mobbar PR både utifrån härkomst och längd. Man kan säkert anta att de inte tillhör begåvningsreserven.

Citat:
Ursprungligen postat av sno
Då har PR lagt till en extra centimeter.. Alternativt har han börjat krympa med åren..vilket händer..

PR är inte i närheten av några 175 cm, statistik även inom sport säger väldigt lite då det överdrivs rejält. Dessutom, om han själv säger det är det klart som fanken att det inte stämmer. Folk ljuger konstant om längd, blir själv alltid gissad på 4-7 cm uppåt fel. Klart lille Paolo drar fördel av det, och hade han verkligen varit 175, ja då hade han säkert vart "180"...
Han är max 170-171.
Sedan detta med att krympa, extremt osannolikt att nån kring 50 börjat göra det ens 1 cm.
Citera
2020-05-20, 15:38
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Vi har inte sett resultatet av anmälan om oaktsam våldtäkt ännu.

,

Eftersom kvinnan horade helt frivilligt (ur juridisk synvinkel) och annonserade efter killar som skulle sätta på henne - varvid Roberto nappade - så är det knappast troligt att Roberto blir åtalad för våldtäkt.

Citat:
Människohandel utreds inte kring Paolo

Hon har en press från familjen att försörja dem. Men det finns i nuläget ingenting som tyder på att det fallet skulle röra sig om… vi har inte inlett någon förundersökning på människohandel i nuläget, säger Simon Häggström.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...oberto-razzian
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Du missar en sak. Om du kollar på alla bolag måste du skrolla ner till nyckeltal då ser du att lönekostnaden 678 tkr per anställd dom har tre anställda Paolo exet och någon mer dvs totalt två miljoner. Det är lön plus sociala kostnader

Därutöver en utdelning på 480 tkr delat på två (PR och exet)

Tack, för förklaringen hur det hänger ihop. Det finns inget hav av pengar att ösa ur för någon i den här soppan.

Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Men hans exfru ska ju också ha pengar ut ur det företaget. Det har tidigare i tråden nämnts att de tillsammans har tagit ut 500 000 per år. Vet inte om det är så. Men han kan ju ha tagit emot betalning svart också. Tänk om de börjar gräva i det där också?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttis73
Vad menar du, vi diskuterar ju en blatte?

Nej. Han var det förut, numera är han en kränkt vit man. Han är i sällskap av Bali, Janouch, Rabani och Teodurescu och ett fåtal till numera av gruppen "Vit kränkt straight cis- man" utan att stämma in egentligen. Det är en liten, exklusiv skara.
Citera
2020-05-20, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Jag är vuxen använder inte social medier så jag har ingen aning om hur det ser ut. Men om det är som du beskriver visar det att företagen gjort rätt i att avbryta allt samröre med PR

Som sagt, du missar helt målet med att citera mig. Visst, avbryt samarbetena, låter rimligt.
Citera
2020-05-20, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dordas
ja verkligen sjukt men vem vet vad som försigår i huvudet på honom. men skulle det vara något mer så skulle polisen gjort något också.

Åklagare har ju inlett en förundersökning för oaktsam våldtäkt av Paolo Roberto av kvinnan.
Citera
2020-05-20, 15:40
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Men hans exfru ska ju också ha pengar ut ur det företaget. Det har tidigare i tråden nämnts att de tillsammans har tagit ut 500 000 per år. Vet inte om det är så. Men han kan ju ha tagit emot betalning svart också. Tänk om de börjar gräva i det där också?

Visst kan han ha gjort några svarta gig men varför skulle någon trassla med det när han har ett företag att fakturera via. Svarta betalningar kräver svarta intäkter vilket seriösa företag har väldigt lite av. Men visst kan han ha rört ihop pasta svart på någon krog någon gång
Citera
2020-05-20, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Det skulle vara bra om sexarbeterskan själv kunde framträda i tv och yttra sej men det kommer
vi aldrig att få se.
Dom tjänar ofta väldigt bra och är i behov av pengar, dom som har valt det sättet att tjäna
pengar får sällan medverka själva.
Dom som som har erfarenhet av prostitution och medverkar i svensk media är utvalda
av feministiska aktivister och har den synen på prostitution som passar in
i deras feministiska agenda.
Vem som helst kan utan att ha utbildning få ett välbetalt arbete på fiskfabrik i Norge.
Ändå åker svenska kvinnor till Dubai och säljer sex.

exakt så. fult att hitta på saker bara för att trycka ner honom ännu mer. det är värre än vad han gjort nästan tycker jag.
Citera
2020-05-20, 15:45
Medlem
Hade jag vart Paolo hade jag börjat med mina memoarer, dragit med de andra horknullekändisarna som dissar honom nu i boken, sen åkt runt hållet föredrag om mitt sexmissbruk och blivit ansiktet utåt och arbetat mot prostitution.
Citera
2020-05-20, 15:49
Medlem
Citat:
Åklagare har ju inlett en förundersökning för oaktsam våldtäkt av Paolo Roberto av kvinnan.

ja men man kan inte gå runt och säga att han våldig någon för det. varför vill alla måla upp honom till något han inte är. gillar man inte honom så gå vidare i livet bara och låt han va. vad är det för häxjakt folk håller på med.
Citera
2020-05-20, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Hade jag vart Paolo hade jag börjat med mina memoarer, dragit med de andra horknullekändisarna som dissar honom nu i boken, sen åkt runt hållet föredrag om mitt sexmissbruk och blivit ansiktet utåt och arbetat mot prostitution.

Hahaha. Spännande ändå, hur ska man strategiskt bäst rädda Paolo nu?
Citera
2020-05-20, 15:53
Moderator
-Info-s avatar
Citat:

Det har enbart med hans "erkännande" i TV att göra. Naturligtvis läggs det ned.

Polisen har ju själv sagt att kvinnan arbetade frivilligt och att hon inte är ett trafficking-offer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in