2020-05-16, 16:37
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det är nog primärt ekonomiska beslut. Produkterna kommer inte sälja. TV4 vill inte ta den debatten och Paolos fejs är på kartongerna med maten. Enklast att fimpa honom.

Knappast ekonomiska. Majoriteten gillar ju Paolo, även efter detta. Det är alltså inte kundernas reaktion man är rädd för utan den lilla jävla pissvänstern som har all inflytande i media.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
De flesta svenskarna stödde lagarna som förbjöd homosexuella att ha sex med varandra också men det betyder inte att det var rätt. Om Paulo och denna tjej ville ha sex med varandra så ska de få ha det, det är inget som du ska lägga dig i.

Källa på det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjallbo4ever
Du verkar sjuk i huvudet som tycker det är okej att vara hora.

Men snälla du varje vuxen individ får välja vad den vill göra och det finns dom som vill vara prostituerade. Det finns även dom som inte vill men tvingas av sin pojkvän/hallick/ligor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
EXAKT. Och denna tråd skevar. Jag är endast intresserad av Paolofenomenet, inte prostitution i sig. För mig är den saken solklar= olagligt. Jag ifrågasätter inte det, trist inte kunna tala om faktiska situationen.
Man undrar ju ändå, vad faan hände: 19.00 på Grevgatan. 11 (!!!) totalt knullade denna kvinna. Vill man ens? Många frågor, inga svar.... Hur såg det där ut egentligen? Blödde hon ur anus? Förlåt jag blir grov, men ni som köper sex och gör reklam här: analt är stort. 🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🙏🙏🙏🙏🙏
Citera
2020-05-16, 16:38
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakap0
Många män kan nog ha det, dock ej alla.
Kan inte ens föreställa mig ha sex med en enda av mina kvinnliga kollegor eller deras väninnor.
Det existerar inte ens för mig och skulle aldrig ens kunna få blod ner till pillesnoppen om jag inte tänder på personen överhuvudtaget, då handlar det inte ens om personen är snygg eller ej utan mycket för mig är rent mentaliteten på individen.

Ja, min man säger samma sak.
Citera
2020-05-16, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Knappast ekonomiska. Majoriteten gillar ju Paolo, även efter detta. Det är alltså inte kundernas reaktion man är rädd för utan den lilla jävla pissvänstern som har all inflytande i media.

Vilka köper mat? Vilka ser på mysiga TV4-program? Kvinnor.
Citera
2020-05-16, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Han har godtagit ett strafföreläggande vilket är samma sak som att han döms direkt (utan att åtal behöver väckas). Samma sak gäller när man får fortkörningsböter, majoriteten går med på det direkt utan att bestrida saken i rätten. Det betyder att han erkänt. Han kanske inte redan har betalat böterna men då kommer han ju göra det om några dagar.
Där har du rätt i mina ögon ! PB vill såklart inte sitta i någon rättegång och gola ner någon han tar sitt straff bara!
Citera
2020-05-16, 16:40
Medlem
dementeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Vilka myndigheter påstår att de flesta prostituerade från Östeuropa är tvingade? Tvärtom har vi få domar gällande människohandel i Sverige eftersom kvinnorna ej kommit till Sverige mot sin vilja.
Vi har få fällande domar gällande våldtäkt också. Betyder det att få våldtas?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky

Det är kvinnor som sköter typ 80% av inköpen i landet och de är medvetna köpare. Och de gillar inte horkarlar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Man undrar ju ändå, vad faan hände: 19.00 på Grevgatan. 11 (!!!) totalt knullade denna kvinna. Vill man ens? Många frågor, inga svar.... Hur såg det där ut egentligen? Blödde hon ur anus? Förlåt jag blir grov, men ni som köper sex och gör reklam här: analt är stort. 🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🙏🙏🙏🙏🙏

Det är väl ingen som sagt att alla 11 var till samma kvinna? Fanns säkert flertalet kvinnor där
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Nu undrar vän av ordning fick han valuta för pengarna eller kom polisen när han var mitt i action ??

Det fungerar så att de sätter span på en adress, tar reda på att det finns en sexarbetare i lägenheten. Sedan griper de personer när de lämnar lägenheten.
Nu kan personen välja att erkänna som är smidigaste eller inte erkänna. Erkänner man inte kan man riskera att bli häktad av anledningen att det måste i så fall utredas och eftersom gärningsmannen kan eventuellt förstöra bevis. Kvinnan tas in som vittne och förhörs, en mycket mer omständig process som eventuellt kan göra hela situationen för den misstänkte ännu värre.

De allra flesta väljer att bara ta böterna och dra fort som fan, dock får de leva med att de kommer ligga i Lexbase databas i några år för allas beskådan. Jobbigt om man söker arbete.
Citera
2020-05-16, 16:41
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ysaaan
Nej det är han inte han är tillsammans med en brud som heter Elin och är typ hälften så gammal som han själv!

Uppenbarligen så var det ingen bra relation. Brukar var så, man utåt sett framstår som lyckligaste och bästa paret. Man träna ihop och gör cirkuskonster på sociala medier. Sedan bakom fasaden så var det sex med prostituerade som gällde. Hans hälften så unga flickvän kunde inte mätta hans svarta hål nämnvärt.
Men det är så med alla kändisar som visar bästa skenet utåt, alla vet ju hur tokskallen Anna Book lever men vill verka vara guds gåva till mannen.
Linda med Hästtänderna som försöker få Bönder att para sig visar ofta upp sitt otroligt lyckliga liv med den perfekta mannen men alla vet hur jävla falskt det är i hennes fall.
Finns hur mycket som helst i alla dessa relationer som verkar bra men i själva verket så är det så upptagna med sina egon att ingen annan gäller för dom. Mediefolk är enbart ett hel hög av Torskar och Horor, de är konstant på jakt efter bekräftelse och förnedring. Och när TV kameran är släckt så kommer svarta hålet i själen fram och det medför absurda konsekvenser av sitt agerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in