2020-05-23, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Hur ska han kunna åka till Italien i Corona tider?

Italien är säkrare än Sverige idag.

Problemet är inte hur man åker dit, problemet är att det är stor risk att Italien kastar ut dig eller låser in dig i karantän om de stoppar en svensk i landet.
Citera
2020-05-23, 17:00
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TravisBickle2
Italien är säkrare än Sverige idag.

Problemet är inte hur man åker dit, problemet är att det är stor risk att Italien kastar ut dig eller låser in dig i karantän om de stoppar en svensk i landet.

Vet du om Paolo har ItaliensktMedborgarskap?
Citera
2020-05-23, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringmuskeldoft
Jag säger det igen... Den mäktige gatukämpen, kraftkarlen och finansmannen Paolo Roberto hade ett sug efter riktig kvinna eftersom den där Elin är maskulin med en kropp som liknar en vältränad ung man. De flesta herrar med chipstuttar har betydligt större bröst än henne...

Tyvärr har media dragit undan mattan för honom och hans ekonomi men om han vore beredd att konvertera till bisexuell eller ännu hellre gay så skulle jag gärna ta honom under mina finansiellt starka vingar. Han skulle aldrig behöva arbeta mer om han blev min personliga lilla Pitbull.

Vi har månadsträff i bastuklubben om ett par dagar, temat denna gång är guldregn och scat. Han är varmt välkommen att pröva det goda livet i regnbågens härliga färger.

Paolo börjar bli gammal men det vill ju inte han naturligtvis, så vad gör man?
Jo man knullar runt, slåss lite och försöker jaga sin ungdom genom träning, men vem är egentligen Paolo Roberto?

Jo en helt vanlig förorts blatte som var en av de få som kunde få en karriär genom att sparka ner pensionärer.
Citera
2020-05-23, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Oj, dra på trissor! Sa du NYHETSARTIKLAR! Då måste allt såklart vara jättesant.

Nyhetsartiklar är ju den bästa och säkraste formen av information som någonsin uppfunnits av mänskligheten, det vet ju alla. En uppgift som förmedlas i en NYHETSARTIKEL kan helt enkelt inte vara osann.
För vissa är en källa av en nyhetsartikel ett definitivt slut av en mening och för andra inte, jag är väl en av dom som väljer att vara försiktig att inte tro vad allt dom säger.
Citera
2020-05-23, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Vet du om Paolo har ItaliensktMedborgarskap?

Förmodligen inte, vad jag har läst så tror jag han är född i Sverige.
Citera
2020-05-23, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringmuskeldoft
Jag säger det igen... Den mäktige gatukämpen, kraftkarlen och finansmannen Paolo Roberto hade ett sug efter riktig kvinna eftersom den där Elin är maskulin med en kropp som liknar en vältränad ung man. De flesta herrar med chipstuttar har betydligt större bröst än henne...

Tyvärr har media dragit undan mattan för honom och hans ekonomi men om han vore beredd att konvertera till bisexuell eller ännu hellre gay så skulle jag gärna ta honom under mina finansiellt starka vingar. Han skulle aldrig behöva arbeta mer om han blev min personliga lilla Pitbull.

Vi har månadsträff i bastuklubben om ett par dagar, temat denna gång är guldregn och scat. Han är varmt välkommen att pröva det goda livet i regnbågens härliga färger.

Men varför valde han att bli ihop med henne då? Han blev ju liksom inte intvingad i ett äktenskap, "bortgift"!
Han måste alltså 'nöja sig' med en man-haftig eller BETALA för sex ? Vad misslyckat.
Inte så " alfa hanigt" att inte ens kunna skaffa sig en brud som man är nöjd med. .
Elin är inte den enda bruden i hela Stockholm.
Senast redigerad av Stina2017 2020-05-23 kl. 17:35.
Citera
2020-05-23, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DogsDAmour
Jag tror vi alla fattar att man ska ta det som skrivs på FB med en nypa salt. Folk sitter och chattar utan att länka till källor. Skriker rakt ut och tror att bara man upprepar en sak tillräckligt många ggr så blir den sann.
Man lär sig dock med tiden vilka användare där sannolikheten är aningen högre för att de ska ha rätt.

Xallo är ju en sån användare.

Inlägg #866 - Från april 2010

Inlägg #985 - Från juli 2012

Jag fattar att detta har varit uppe innan, men tråden är så stor och rör sig så snabbt att detta gott kan upprepas.

Sjukt! Och här har man gått o köpt de där pastasåserna. Känns verkligen inte fräsch längre.
Citera
2020-05-23, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Undrar vad han gör nu? Försöker han att rädda det han kan? Har han dragit till Italien? Det hade jag gjort om jag vore han. Han har ju iofs sina barn här så det kan ju bli svårt. Men tror ingen i Italien bryr sig nämnvärt om att han har knullat en hora.

Min peng på att du har rätt.
Kontot Anette007 skrev den 2020-05-18, 12:52
Citat:
Ursprungligen postat av Anette007
Paulo har varit och testa sej för corona nu på morgonen enligt en kontakt på sjukhuset
Senast redigerad av Simpliticas 2020-05-23 kl. 17:49.
Citera
2020-05-23, 17:48
Medlem
Tidigare tycker jag mig ha läst att den f.d. flickvännen är med barn. Sant?
Citera
2020-05-23, 17:58
Medlem
Mer.info.007s avatar
När nyheten kom ut måste Paolo Roberto vara mest eftersökt på Internet efter Coronan
Citera
2020-05-23, 18:16
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Tidigare tycker jag mig ha läst att den f.d. flickvännen är med barn. Sant?

Kanske därför han gick till en hora.
Citera
2020-05-23, 18:18
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttis73
Sjukt! Och här har man gått o köpt de där pastasåserna. Känns verkligen inte fräsch längre.

Vill du ha smutset hemma hos dig i Skafferiet och bokhyllorna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in