Citat:
Ursprungligen postat av
Ringmuskeldoft
Jag säger det igen... Den mäktige gatukämpen, kraftkarlen och finansmannen Paolo Roberto hade ett sug efter riktig kvinna eftersom den där Elin är maskulin med en kropp som liknar en vältränad ung man. De flesta herrar med chipstuttar har betydligt större bröst än henne...
Tyvärr har media dragit undan mattan för honom och hans ekonomi men om han vore beredd att konvertera till bisexuell eller ännu hellre gay så skulle jag gärna ta honom under mina finansiellt starka vingar. Han skulle aldrig behöva arbeta mer om han blev min personliga lilla Pitbull.
Vi har månadsträff i bastuklubben om ett par dagar, temat denna gång är guldregn och scat. Han är varmt välkommen att pröva det goda livet i regnbågens härliga färger.
Men varför valde han att bli ihop med henne då? Han blev ju liksom inte intvingad i ett äktenskap, "bortgift"!
Han måste alltså 'nöja sig' med en man-haftig eller BETALA för sex ? Vad misslyckat.
Inte så " alfa hanigt" att inte ens kunna skaffa sig en brud som man är nöjd med. .
Elin är inte den enda bruden i hela Stockholm.