2020-05-18, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xylor
Något nytt eller samma samtalsämnne som tidigare om ankläppen? Eller har vi nåt nytt info om herrarna som ska in på anstalt? Kalla mig vad ni vill om ja frågar, men är nyfiken veta var såna as som dom 3 blir placerade..
Dom blir placerade med andra som begått liknande o värre brott på någon av de klass 1 anstalter som finns.
Men först ska det göras riskbedömning på kumlas riksmottagningen där de kommer sitta på olika avdelningar ihop med andra som begått brott som givit mer än 4 års fängelse. Sedan får de sina placeringar o kan påbörja fängelselivet 🤷‍♀️
Citera
2020-05-18, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerad
Dom blir placerade med andra som begått liknande o värre brott på någon av de klass 1 anstalter som finns.
Men först ska det göras riskbedömning på kumlas riksmottagningen där de kommer sitta på olika avdelningar ihop med andra som begått brott som givit mer än 4 års fängelse. Sedan får de sina placeringar o kan påbörja fängelselivet 🤷‍♀️
Tack för svar nu fick man reda på lite mer info om hur det kommer bli för fegskitarna..
Citera
2020-05-19, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FotParmesan
Kirunas vackraste många tjejer är avundsjuka på hennes skönhet?
Går inte att ljuga när hon har bild på sig själv... Vi SER hur hon ser ut, med våra egna ögon, vi tittar på bilden och ser själva hur hon ser ut... Makes sense?

Tror någon fallit offer för hennes manipulation..

Ja du kanske är en till som föredrar män framför kvinnor.
Det har jag som sagt inga problem.
Men jag känner ingen man i Kiruna som inte är intresserad på kvinnor och i henne.
Och det är därför många kvinnor i kiruna är så hatiska, så fort någon vacker kvinna dyker upp ska det börjas hatas.

Hon är en ängel. inte har hon gjort någon förnär och det är trist att ni ska hata då hon inte har något ens att göra i denna tåden förutom att några av dem inblandade har varit i ett förhållande med henne.
Citera
2020-05-19, 16:26
Medlem
Hur kan du tro att han är intresserad av män ? Har han skrivit det nånstans mongo. Och hur kan man tycka att en pundande ankläpp är en skönhet.
Citera
2020-05-19, 18:31
Medlem
Citat:
Hur kan du tro att han är intresserad av män ? Har han skrivit det nånstans mongo. Och hur kan man tycka att en pundande ankläpp är en skönhet.

Är lite som pamela andersson, känner du någon man som gillade kvinnor som inte gillade henne.

samma är det med denna kvinna, dem ändä män som jag inte känner till att de gillar henne är män som har pojkvänner...

Så ja hen har inte sagt att hen är homosensuell, men ändå finns tydliga indikament.
Citera
2020-05-19, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Men jag känner ingen man i Kiruna som inte är intresserad på kvinnor och i henne.
Och det är därför många kvinnor i kiruna är så hatiska, så fort någon vacker kvinna dyker upp ska det börjas hatas.

Hon är en ängel. inte har hon gjort någon förnär och det är trist att ni ska hata då hon inte har något ens att göra i denna tåden förutom att några av dem inblandade har varit i ett förhållande med henne.

Har aldrig hört någon i Kiruna säga att dem tycker att hon är snygg eller sexig. Tror mest att lilla Mofasti känner sig kränkt över att folk inte tycker att hans prinsessa är vacker.
Citera
2020-05-20, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti

Snygg slutsats, för att man inte tycker WT-slöddret du talar till skyarna är vackrast i Kiruna så är man bög? Sen jämför du henne med Pamela Andersson?

Citat:
Så ja hen har inte sagt att hen är homosensuell, men ändå finns tydliga indikament

Vilka är dessa tydliga "indikament"?

"Hon är en ängel" Hon är ju inte ens duglig som förälder åt sina barn?

Antingen måste trolla, lyckats kära ner dig i henne eller helt enkelt bara vara en idiot..
Finns tydliga "indikament" på sistnämnda..
Citera
2020-05-20, 13:55
Medlem
Blir man direkt efter medelad dom placerad på kumla riksen? Tänkte på om dessa herrar befinner sig där nu på utredning och anstalt placering bestämmelse..
Citera
2020-05-20, 14:59
Medlem
Citat:
Blir man direkt efter medelad dom placerad på kumla riksen? Tänkte på om dessa herrar befinner sig där nu på utredning och anstalt placering bestämmelse..

När man blir placerad på riksen är lite beroende på. Först måste domen vinna laga kraft och sen kan det bli väntan beroende på kö, om det är fullsatt osv.. var dom befinner sig nu har jag ingen aning om.

En nyfiken fråga, varför är du så angelägen om var dom ska/är placerade? Rätta mig om jag har fel, men du har skapat en användare enbart i syfte att ta reda på var dom befinner sig. Vad tror du att du har för nytta av den informationen?
Citera
2020-05-20, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D0l1
När man blir placerad på riksen är lite beroende på. Först måste domen vinna laga kraft och sen kan det bli väntan beroende på kö, om det är fullsatt osv.. var dom befinner sig nu har jag ingen aning om.

En nyfiken fråga, varför är du så angelägen om var dom ska/är placerade? Rätta mig om jag har fel, men du har skapat en användare enbart i syfte att ta reda på var dom befinner sig. Vad tror du att du har för nytta av den informationen?

Du förstår väl själv att denna användare är från någon kriminell organisation som vill rekrtyrrera grabbarna, eller göra något inne i fängelset. Bäst att ignorera dessa då vi inte vill att nya kriminella nätväärk ska etablera sig i kiruna genom att nyttja dessa för intel, information eller kontaktnät, eller om dessa kommer arbeta för gänget näär dessa blir frisläppta.
Citera
2020-05-20, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FotParmesan
Snygg slutsats, för att man inte tycker WT-slöddret du talar till skyarna är vackrast i Kiruna så är man bög? Sen jämför du henne med Pamela Andersson?

Vilka är dessa tydliga "indikament"?

"Hon är en ängel" Hon är ju inte ens duglig som förälder åt sina barn?

Antingen måste trolla, lyckats kära ner dig i henne eller helt enkelt bara vara en idiot..
Finns tydliga "indikament" på sistnämnda..

Du kan gå runt och fråga på stan och försöka hitta en man som inte gillar är attraherad av henne och som är heterosexuell.

Jag vet bara en kille som inte gillar henne och hen är inom kirunacentern.

Som sagt Kirunas flickor går runt i svetsställ typ och hon går runt i kläder som endast kitchiga fashionistor i paris eller madrid kan konkurera med.

Så ja, dåå är det klart att folk i kiruna ska hata, kiruna snackar bara skit och det är därför som jag som den gode samariten får städa upp stadens burleksa rykten..

Men som sagt hon är vacker, jag vet ingen heterosexuell man som inte gillar henne, och hon har aldrig gjort en fluga förnär och är bara missförstådd, hennes medömkan har bara missuppfattats som manipulation.
Citera
2020-05-21, 06:38
Medlem
Mofasti. Jag erkänner att jag är nyfiken och frågar massa om dessa herrar pga. Att dom är fega svin och jag hoppas dom får det hårt det hårt inne på anstalten under alla år. Själv är jag från en annan kommun och är inte kriminellt belagd eller nån gängledare och känner ingen och vill inte känna någon som sitter i fängelse. Så där fick du 100% lig beskrivning av mig.
Hoppas du nu förstår / Xylor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in