[quote=Xylor|71684580]
Citat:
Ursprungligen postat av
Xylor
Jag har inte tänkt skicka brev till dom vill som sagt inte ha kontakt med såna svin. Men vill inte vara otrevlig men måste ändå fråga varför du jämt skriver om kriminella grupperingar? . Tror inte det finns nån som vill ha dom som prospects bara för att dom begått ett mord, jämföra kiruna med mexico jag begriper inte hur du tänker..[/QUOT
Mofasti. Om du skickar dom något brev kan du ju skicka pm till mig om du får nåt svar är isåfall nyfiken..
Haha nu får du ju ge dig. Du är inte kriminell, du känner ingen på någon klass 1a, du vill inte ha med sådana as att göra. Du är bara såå nyfiken att du var tvungen att skaffa en användare för att ta reda på var herrarna befinner sig.
En idiot fattar att det här inte handlar om nyfikenhet, utan du har ett syfte. Och självklart kommer du neka till det, dum vore du ju annars.
Men som sagts tidigare, skriv till dom? Hade det bara varit en extrem nyfikenhet som driver dig hade det inte varit ett problem. Men du ser hellre att Mofasti skriver pm:ar dig sen

min gissning: det här är herrar du är bekant med. Kanske rent av har något otalt med?
En sista utväg, fråga anhöriga?