Citat:
Ursprungligen postat av
Bajsgurkan
Har fått höra ryktesvägar att DN och BO ska ha legat med varandra även efter att han träffade EP. Sen som sagt, hört ryktesvägar.
Dock hoppas jag att inga fler skänker pengar till den där insamlingen. Jag vet att lånen har tagits för att BO skulle få en skoter, han har åkt runt halva stan med taxi för EPs lånade pengar m.m. Så att det är för att hon har hjälpt honom är bs, sen tror jag knappast att han hjälpte till att betala av ett öre på dom där lånen. Han hade ju inte ens ett jobb och en jävligt dyr hobby (knark)
Nu sitter du och hatar och hittar på massa lögner, är som att djävulen viskar i ditt öra vad du ska skriva.
Som sagt är DN en ängel, hon har haft det trassligt, men har aldrig varit otrogen och skulle aldrig försökt förstöra för några andra. Jag tröstade henne här om dagen och sa åt henne att ignorera hatet.
Han var mellan två jobb och inte levde han på andra inte, han har inga skulder till några kriminella som hans kära moder säger, lite småskulder som var bland annat misslyckade investeringar och en skoter för hans passion var att vara ute i naturen och pimpla och fiska. Skulle jag tänka på bråkstakar i Kiruna finns det hundra andra före honom som sagt.
En annan i tråden snackade om BO bil togs till Parakka, men om man inte tvättade bilen med aceton måste det vara så mycket dna och annat i den, dofter och blod. Hur kan polisen inte säkra bevis då, eller nyttja detta????? Uppenbart är det någon smart person som har rengjort med bilen med aceton och kanske annat, inte dessa tre.