2020-05-06, 18:52
Medlem
Bra. HD tar som väntat inte upp fallet.

Blir nu till att skaka galler minst 10 år för grabbarna.
Citera
2020-05-06, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D0l1
Hörde att D.N ska på rättegång. Någon som vet för vad?
Det verkar vara hon som är den tilltalade.
Miss world som inte gör en fluga förnär haha

Har du någon källa för detta? låter bara som något som du har hittat på för att försöka kontra när jag har förklarat för alla här att hon är en ängel och varför hon får hat.

Många i Kiruna vet att jag vet mycket och så fort jag skriver här tas det upp på jodel, men inte ser jag att några andra användare här snackas på där, för ni har inte samma kredibilitet som jag har.

Men vi kan diskutera DN om du kommer med en källa, enda jag kan tänka är att hon anmäls för att vara olagligt vacker, men det finns ingen sådan brottsrubriciering.
Citera
2020-05-06, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
Bra. HD tar som väntat inte upp fallet.

Blir nu till att skaka galler minst 10 år för grabbarna.

Vi alla sansade och jurididiskt insatta vet att det är bara korrupta och bönder som sitter i tingsätterna och hovrätterna, är typ andrahands sorteringen från Gotlands högskola eller typ luleå universitet som hamnar där.

Som sagt hade det dagits upp i HD HADE DET BLIVIT REJÄLA STRAFF. Bara för att ni vill att mördarna ska frisläppas är det majoriteten av oss som vill se vettiga straff. Senaste dommen var en besvikelse, alldeles för lågt för mig.

Får hoppas man kan överklaga igen och få HD att ta upp det, jag litar inte på övriga domstolars kapacitet på rimliga straff.
Citera
2020-05-06, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Har du någon källa för detta? låter bara som något som du har hittat på för att försöka kontra när jag har förklarat för alla här att hon är en ängel och varför hon får hat.

Många i Kiruna vet att jag vet mycket och så fort jag skriver här tas det upp på jodel, men inte ser jag att några andra användare här snackas på där, för ni har inte samma kredibilitet som jag har.

Men vi kan diskutera DN om du kommer med en källa, enda jag kan tänka är att hon anmäls för att vara olagligt vacker, men det finns ingen sådan brottsrubriciering.

Källan är D.N själv. Hon har skrivit det på sin Instagram. Du som verkar stå henne nära kan ju gå in själv och läsa.
Citera
2020-05-07, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D0l1
Källan är D.N själv. Hon har skrivit det på sin Instagram. Du som verkar stå henne nära kan ju gå in själv och läsa.

Kan vara någon som hackat hennes instagram. Eller att hon skojar till det.

Har inte instagram så vet inte hur det där fungerar.
Citera
2020-05-07, 08:09
Medlem
Citat:
Vi alla sansade och jurididiskt insatta vet att det är bara korrupta och bönder som sitter i tingsätterna och hovrätterna, är typ andrahands sorteringen från Gotlands högskola eller typ luleå universitet som hamnar där.

Som sagt hade det dagits upp i HD HADE DET BLIVIT REJÄLA STRAFF. Bara för att ni vill att mördarna ska frisläppas är det majoriteten av oss som vill se vettiga straff. Senaste dommen var en besvikelse, alldeles för lågt för mig.

Får hoppas man kan överklaga igen och få HD att ta upp det, jag litar inte på övriga domstolars kapacitet på rimliga straff.
Visst kommer du ihåg att allt du skrivit finns kvar här? Ex att dina "kontakter" sa att det skulle bli lägre straff. Som du vet, juridiskt kunnig och allt, så kan HD bara ta upp det igen om något nytt dyker upp. Det kommer det inte göra.

Så du tomtar dig som vanligt, och det är nog rätt många som är less på dig pga att du bara förstör.
Citera
2020-05-07, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovelorn
Visst kommer du ihåg att allt du skrivit finns kvar här? Ex att dina "kontakter" sa att det skulle bli lägre straff. Som du vet, juridiskt kunnig och allt, så kan HD bara ta upp det igen om något nytt dyker upp. Det kommer det inte göra.

Så du tomtar dig som vanligt, och det är nog rätt många som är less på dig pga att du bara förstör.

Jag sa att folk kommer bli besvikna, men som sagt ska ni incels börja tolka det som lägre straff direkt.
Det sa jag aldrig, vad jag menar med besviken var att det inte var tillräckligt högt straff och att dessa kom undan alldeles för lindrigt. och i HD kan man helt enkelt få vettiga personer som ger straff som känns.

Som det ser ut nu lär vi bara se fler dårar från planerna börja göra dåliga saker, med högre straff hade vi kunnat undvika det.
Citera
2020-05-07, 11:07
Medlem
Citat:

Din kredibilitet är noll. Det finns ingen här som tar nånting du skriver på allvar. Du är en komplett idiot. Om nån vill ha sig ett gott skratt kan man läsa dina andra inlägg i tråden och förbluffas över ditt schizofrena beteende. Du är i bästa fall mytoman. Och det är inget att vara stolt över, jag föreslår att ingen svarar på ett enda inlägg från dig hädanefter, så du får sitta i din ensamhet utan uppmärksamhet.
Citera
2020-05-07, 12:00
Medlem
Citat:
Kan vara någon som hackat hennes instagram. Eller att hon skojar till det.

Har inte instagram så vet inte hur det där fungerar.

Jo du har Instagram även om du inte uppdaterat sen januari, så du vet hur det fungerar. Vill du se vad D.N skriver så kan du följa henne och se med egna ögon.
Men nu kommer jag inte ge dig mer av min tid.
Bye 👋
Citera
2020-05-16, 22:59
Medlem
Något nytt eller samma samtalsämnne som tidigare om ankläppen? Eller har vi nåt nytt info om herrarna som ska in på anstalt? Kalla mig vad ni vill om ja frågar, men är nyfiken veta var såna as som dom 3 blir placerade..
Citera
2020-05-18, 09:20
Medlem
Har fortfarande bara sett bild på Jimmy, inte sett ngn bild på de andra 2 GM? Bara med solglasögon på de vad jag minns...) kan ngn länka bilder på de andra GM tack 🙏😊
Citera
2020-05-18, 17:46
Medlem
Citat:
Nog är hon vacker, hon är en väldigt ömmande och omtänksam tjej, hon gör ingen förnär och allt detta svammel som kommer upp om att hon är manipulativ är bara trams för att många tjejer i kiruna är avundsjuka på hennes skönhet. Tjejer i kiruna är fula medan denna hade kunnat vara med i miss world om hon hade försökt från tidig ålder.

Jag har själv varit med henne, men nu är vi bara vänner. Hon är en ängel och sluta sprida hat om henne tack.

Kirunas vackraste många tjejer är avundsjuka på hennes skönhet?
Går inte att ljuga när hon har bild på sig själv... Vi SER hur hon ser ut, med våra egna ögon, vi tittar på bilden och ser själva hur hon ser ut... Makes sense?

Tror någon fallit offer för hennes manipulation..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in