Citat:
Ursprungligen postat av
Viktim
Om hon med ett leende på läpparna uttryckligen säger "jag vill ha sex med dig och hade uppskattat om du även betalade mig pengar för sexet", är det ändå att likställa med våldtäkt?
Du tror inte människor kan ljuga, när de är tvingade?
Om du blev fraktad till land X, fråntagen ditt pass, och tillsagd att hela din familj hemma stod under hot om att mördas eller svälta ihjäl, och du hela ditt liv växt upp med insikten om att du har inget att hämta från något rättsväswende, som nu ex. romer lever under, om du inte gjorde som man sa åt dig att göra, att du då skulle göra just vad man sa åt dig att göra. ex. le mot främlingar iklädd raffset och snällt bjuda in dem för att våldta dig.
Än värre, vilket det senaste tillslaget visade, är ju att många sexköpande män verkar fatta att den de just köpt för att ha sex med, inte är där frivilligt, och ÄNDÅ väljer att knulla på.
Dvs våldtäkt.
Jag menar hur mycket förakt förtjänar dessa män fan inte. För min del borde de in minst 10 år i fängelse.
Sluta ha sex med människor du VET, eller inte kan VETA med tillräckligt stor säkerhet inte vill ha sex med just dig.
Är det för mycket begärt, tycker du?