2020-05-20, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Om du har ett roulettehjul med 20 fack och kastade ut fem kulor - du skulle inte säga att det är ruggigt bra odds?

Det är inte HELT säkert att det knullades barn på JUST den bordell Paolo hängde på men risken är pretty god damn big!

Nä, troligtvis var flera av barnen på samma ställe. I vilket fall är ju PR ingen pedofil så är ju rätt obetydligt vad som hände runt omkring, inget han kan hållas ansvarig för.
Citera
2020-05-20, 06:33
Medlem
Syljens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Jag får nog ta och kalla den här snubben som faktiskt är en barndomsvän till mig för en kändis. Har ingen kontakt i dagens läge så det kan vara skoj att höra vad ni har för skvaller om honom. Det jag själv vet är som följer :

* Paolo Roberto född 1969.
* Bor numera på Södermalm i Stockholm (för närmare adress får ni sända PM)
* Uppvuxen i Upplands Väsby. (Märsta ??)
* Han har en lillebror vid namn Ian.
* Lillebror Ian har en unge han med om inte två med en dalkulla och han har även en jycke vid namn "Primo".
* Roll i filmen Stockholmsnatt efter hans egen uppväxt, 9mm, Sökarna, Jarret
* Betraktades i sin ungdom av polisen som "mycket farlig"
* Arbetade i dörren på Cafe Opera där han fixa in brorsan som garderobiär.
* Började träna boxning och blev proffsboxare.
* Politisk karriär med frågan att legalisera proffsboxning i Sverige.
* Expertkommentator i TV.
* Programledare på TV.
* Blev stämd av Blondie efter att Paolo Roberto snedtänt och tyvärr blivit världens första slående programledare
* Finns på sista sidan i Sportbladet.
* Troende katolik
* Gift (fortfarande ??) med Lena Arrelöv och har en son.
* Slog på tre vakter och skallade en av dom ordentligt vid dörren på vad jag tror var Sophies Bar på Biblioteksgatan.

Så vad har ni mera för skvaller om denna "kung av kungsan" Allt negativt och smaskigt är givetvis roligast att höra

(Tror för övrigt till och med att det var en annan snubbe som var kung av kungsan)
Bästa av allt att det var första gången 🤣
Citera
2020-05-20, 06:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Paolo agerade inte i självförsvar.

De skojbråkade där killen lyckades brotta ner Paolo på marken. Sen körde grabbenlite vinnardans och sjöng "Jag fick ner Paolo, jag fick ner Paolo". Allt på skoj naturligtvis i något sammanhang Paolo var inbjuden som kändis.

Som den idiot Paolo är kunde han inte ta det, så Paolo tryckte ner femtonåringen och örfilade upp honom. Säger en hel del om Paolo.

- Jag blev förbannad, tyckte Paolo. För vad blev han förbannad. Pojkarna tyckte det var kul att ha en kändis där. De visste inte att Paolo har dålig impulskontroll.
- Jag blev rädd, tyckte pojken. Tacka fan för det!

Pojken förtsätter:
- Men jag kände att han kan inte gå hur långt som helst. Det var ju fullt med folk där. Men han borde ju bättre veta vad som är rätt och fel.
Där har han fel. Paolo skulle säkert om han var på det humöret bryta både näsa och käke. Att han inte vet vad som är rätt och fel, har han nu bevisat en gång för alla.

Sen måste Paolo gråta lite också och säga att en liten tonåring också gjorde fel. Att folk gjorde honom illa. Var Paolo rädd?

Jo han var fan 16-år. Men Paolo kommer väl från en uppväxt där detta inte är accepterat. Bli förödmjukad. Man måste slå tillbaka. Tur för 16-åringen att det var massvis på plats. Annars hade det väl kunnat gått rejält illa.
Citera
2020-05-20, 06:40
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustellaminuta
En 15-åring om jag inte minns fel. Det lät som om
15-åringen fick övertaget, och Paolo blev sur för
det och slog på honom, men jag kan komma ihåg
fel.

https://youtu.be/HJC17yzPB8w
Citera
2020-05-20, 06:57
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Får hoppas att någon av dessa människor som givits en ny chans av Paolo är beredda att ge en ny chans tillbaka.

Paolo är den nya Timell, lika omtyckt. Vem vet - de kanske kan göra något trevligt ihop?
Citera
2020-05-20, 07:11
Medlem
Han har så himla svårt att prata och uttrycka sig. Och han har ingen självinsikt eller distans till sig själv.

Och sen det här samla gamla att han kräver respekt - istället för att förtjäna det.

I det här klippet exploderar han nästan för att folk inte håller med med honom:

https://www.youtube.com/watch?v=jATl76oZmM0
Citera
2020-05-20, 07:12
Medlem
Hans enda chans är att bosätta sig i Italien. Han är tvärkörd här. Hålla på med moraliska floskler varje dag. ”Du skapar ditt liv bla bla bla” Well Paolo du skapade ditt liv. Skulle vilja påstå att det var ren karma. Undrar hur många han skadat genom ungdomsåren. Synd på en ganska bra kock och ändå rätt skön kille (iallafall i rutan) , dock överspänd. Stackars barn och exfru. Inte kul att vara släkt med en kändis som faller.
Citera
2020-05-20, 07:15
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av columbus13
Skulle faktumet att han är vuxen vara förmildrande på något vis? På vilket sätt har just PR förstört någons liv?

Tvärtom. Därför är det märkligt att så många tycker synd om PR. Han är väl vuxen och kan ta konsekvenserna av sitt handlande?

PR har sparkat på liggande människor i unga år. Det är ingen liten gullig ängel. Det blir larvigt med "stackars Paolo får mediadrev på sig". Agerar man som en retard blir man behandlad som en.

Citat:
Ursprungligen postat av SchvenneAbooo
Hans enda chans är att bosätta sig i Italien.

Ingen större skillnad. I Sverige kan han nu bli taxichaffis och i Italien kan han bli....taxichaffis. Han är en okänd 50-taggare i Italien.
Citera
2020-05-20, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Håller med, han är vettig och en fräsch fläkt i dagens PK hjärndöda samhälle.

SEn att köpa en hora är väl inte så stor grej, bara i Sverige typ! Annan sak om det var tydlig människohandlel...han borde kört en eskort.

Hoppas att du förstår att det där är inställningar som dina som gör att det överhuvudtaget finns människohandel. Kriminella vet att torskar är hjärndöda idioter och att de kan tjäna grova pengar på det.
Samma med knark. Inställningen "lite kokain är väl ingen stor grej" är de kriminellas stora lycka.
Med tanke på ditt uppenbart tragiska resonemang så är min gissning är att du sysslar med båda ovanstående aktiviteter lite nu och då.
Lägg av nu så kanske du kan rädda några hjärnceller och få en hyfsad framtid.
Citera
2020-05-20, 07:22
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awj357
Källa?
jag
Citera
2020-05-20, 07:25
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Hoppas att du förstår att det där är inställningar som dina som gör att det överhuvudtaget finns människohandel.

Fascinerande ändå hur många andra torskar som försvarar PR och menar att sexköp borde vara lagligt.

Det PR lyckats med - utöver att låta kuken förstöra allt han byggt upp - är att aktualisera frågan om de låga straffen för sexköp.
PR kan mycket väl bli den som orsakade hårdare straff för att köpa sex
Citera
2020-05-20, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Håller med, han är vettig och en fräsch fläkt i dagens PK hjärndöda samhälle.

SEn att köpa en hora är väl inte så stor grej, bara i Sverige typ! Annan sak om det var tydlig människohandlel...han borde kört en eskort.

Det är rätt ordentligt äckligt och sunkigt att köpa sex av en kvinna. För att inte tala om lite omanligt.

Det är dessutom olagligt.. Och vad betydligt värre är, du riskerar att bidrar till att den organiserade brottsligheten så stor grej? Ja det är nog faktiskt en ganska stor grej!!!

Dagens PK hjärndöda samhälle? Prostitution skapade faktiskt ganska många arbetstimmar hos polis och socialtjänst långt innan köp av sexuella tjänster förbjöds. Och torskar har nog aldrig haft nån direkt status i samhället heller.. Så jag vet inte vad dagens samhälle har med saken att göra?
Senast redigerad av Macke85 2020-05-20 kl. 07:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in